• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.


    Your make-up is terrible

    Audacity schreef:
    (...)

    Neh, je hebt ook wel gelijk denk ik >.<
    Perhaps it was just a stupid idea.


    De ontvanger kan wel te vertrouwen zijn, maar als iemand anders zijn mobiel te pakken krijgt, of er gaat iets fout of weet ik veel wat.. Ik zou het er niet op wagen in ieder geval.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Audacity schreef:
    Jullie mening over naaktfoto's sturen?
    not a good idea...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    De ontvanger kan wel te vertrouwen zijn, maar als iemand anders zijn mobiel te pakken krijgt, of er gaat iets fout of weet ik veel wat.. Ik zou het er niet op wagen in ieder geval.

    Dan moet je er maar een wachtwoord op zetten / de foto's verwijderen als je het gestuurd hebt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Endorphin schreef:
    (...)
    Bad idea.

    Indeed. A very bad one, if you ask me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    domste dat je kan doen
    it always comes around to bite you


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Wat vinden jullie van seksbuddies? (of iets netter gezegd, intiemere vrienden? (; ) En dan dus met mensen die je echt oprecht aardig vindt?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 16:09 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Wat vinden jullie van seksbuddies? (of iets netter gezegd, intiemere vrienden? (; ) En dan dus met mensen die je echt oprecht aardig vindt?
    Friends with benefits? Mwah, ik doe daar niet echt aan


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ribery schreef:
    Wat vinden jullie van seksbuddies? (of iets netter gezegd, intiemere vrienden? (; ) En dan dus met mensen die je echt oprecht aardig vindt?

    Niks voor mij. Ik zie mijzelf nog gevoelens voor diegene krijgen, terwijl die ander dat net helemaal niet wil.


    Take me to wonderland

    Ribery schreef:
    Wat vinden jullie van seksbuddies? (of iets netter gezegd, intiemere vrienden? (; ) En dan dus met mensen die je echt oprecht aardig vindt?


    Zou kunnen werken, maar 9 van de 10 keer ontwikkelt een van de twee (vaak het meisje) gevoelens voor diegene en loopt 't fout. :')


    To infinity and beyond •

    Dat zou inderdaad het grootst probleem zijn. Uiteindelijk zou een van de twee gevoelens krijgen en dan kan het helemaal mis gaan. Het hoeft niet, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm, ja, ik heb dat nu een beetje met de jongen waar ik dat soort relatie mee heb. Ik dacht eerst dat ik hem leuk vond, en dat heb ik toen vrijdag eerlijk tegen hem gezegd. Hij voelde niet hetzelfde. Ik dacht dat ik er kapot van zou zijn maarrr..

    .. Ik ben er na een weekendje nadenken achter dat ik gewoon de aandacht mis, en niet zozeer hem of een relatie. Want die jongen is verder niet echt relatiemateriaal waar ik mee verder zou kunnen. Dus misschien kan het werken?


    ars moriendi

    Endorphin schreef:
    (...)
    Niks voor mij. Ik zie mijzelf nog gevoelens voor diegene krijgen, terwijl die ander dat net helemaal niet wil.


    26 - 02 - '16

    Ribery schreef:
    Wat vinden jullie van seksbuddies? (of iets netter gezegd, intiemere vrienden? (; ) En dan dus met mensen die je echt oprecht aardig vindt?


    Het lijkt zo ideaal, maar nee... Niet als je vrienden met iemand wilt blijven. :')


    Til hug og blod.

    Ribery schreef:
    Wat vinden jullie van seksbuddies? (of iets netter gezegd, intiemere vrienden? (; ) En dan dus met mensen die je echt oprecht aardig vindt?


    Een vriend vroeg omdat te doen maar I was like no... knuffelen en lief doen tegen elkaar vind ik wel oke. Maar zoenen en verder doe ik toch liever met iemand die ik leuk vind. Ook vind ik het er in de film 'Friends with Benefits' echt ideaal uitzien. Leuke film c:

    Ribery schreef:
    Wat vinden jullie van seksbuddies? (of iets netter gezegd, intiemere vrienden? (; ) En dan dus met mensen die je echt oprecht aardig vindt?


    Mwah, ik weet niet. Aan de ene kant ontwikkel ik helemaal niet snel gevoelens voor iemand, dus ik denk dat dat niet zo'n probleem zou zijn. Maar ik zou me er toch wel raar bij voelen :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom