• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.


    Your make-up is terrible

    Cantabile schreef:
    (...)
    Bedoel je niet aan de binnenkant van je schaamlippen?


    Dauth schreef:
    Met binnen binnen bedoel ik echt in de vagina. Dus dat als je je vinger erin stopt daar dus haar zit.


    Wait a minute, ik heb het niet helemaal goed uitgelegd besef ik.
    Je hebt gelijk, ik bedoelde aan de binnenkant van de schaamlippen, niet helemaal aan de binnenkant van de vagina :') Ik haalde het niet door de war, ik besefte gewoon dat ik het verkeerd had uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 16:22 ]

    Deamonium schreef:
    (...)

    Wait a minute, ik heb het niet helemaal goed uitgelegd besef ik.
    Je hebt gelijk, ik bedoelde aan de binnenkant van de schaamlippen, niet helemaal aan de binnenkant van de vagina :') Ik haalde het niet door de war, ik besefte gewoon dat ik het verkeerd had uitgelegd.

    Doet me denken aan die ene horrorfilm met dat meisje dat tanden in haar vagina had zitten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Deamonium schreef:
    (...)

    Wait a minute, ik heb het niet helemaal goed uitgelegd besef ik.
    Je hebt gelijk, ik bedoelde aan de binnenkant van de schaamlippen, niet helemaal aan de binnenkant van de vagina :') Ik haalde het niet door de war, ik besefte gewoon dat ik het verkeerd had uitgelegd.
    Dat is best normaal en Nikki agrees, maar is te lui om te posten, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Doet me denken aan die ene horrorfilm met dat meisje dat tanden in haar vagina had zitten.


    Ah, ik zie dat ik al de meerdere glorie der westerse cultuur heb verspreid aan onze onverlichte Frieze noorderburen (cat) Also, dat is mijn film om naar te verwijzen!

    Deamonium schreef:
    Ik heb een tijdje meegelezen (haha, klinkt vreemd) en ik zag dat jullie eerlijk zijn en niet bang zijn voor vreemde vragen, dus ik wil mijn vraag toch maar stellen. Ik vind het ontzettend akward om dit te schrijven, please don't judge me...

    Ik ben nu 15 en ik heb nog niet erg veel ervaring met seks, om eerlijk te zijn weet ik er nauwelijks wat over. Echt een vraag voor de vrouwen! Ik heb heel lichtjes schaamhaar aan de binnenkant van mijn vagina. Is dat normaal en hebben jullie dat allemaal (mannen niet ofcourse)? Of niet en moet ik toch maar eens naar de huisarts...

    Hope you don't mind, ik ben natuurlijk nog geen zestien :')


    Pls bel CIA, je bent zwanger van Chewbacca. De bevalling is al gestart!


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    (...)
    Doet me denken aan die ene horrorfilm met dat meisje dat tanden in haar vagina had zitten.


    Haha er zijn heel veel Indiaanse mythes waarin vrouwen tanden in hun vagina hebben xD.
    Dat moest ik voor school lezen. x'D

    @Deamonium. Ik heb geen idee of het normaal is. Bij mij niet. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Pls bel CIA, je bent zwanger van Chewbacca. De bevalling is al gestart!

    Tssh, loser. Ik heb je toen dat artikel gestuurd over die film, dus jij bent degene die van mij geleerd heeft.
    Daarbij; Chewbacca is overrated. Jij hebt veel meer haar! :Y)
    ...
    Wacht.
    Wat heb jij allemaal uitgespookt? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Willen jullie ontopic blijven? Ze had een vraag en als je die niet normaal kan beantwoorden, antwoord dan gewoon niet.


    Your make-up is terrible

    Beetje kinderachtige reacties. Ze zegt toch dat ze zich al schaamt om de vraagt überhaupt te plaatsen? Niet echt aardig, ofzo.

    @Deamonium: Ik heb het zelf niet, maar ik kan me niet voorstellen dat het raar ofzo zou zijn. Als je het echt heel vervelend vind, kun je het heel voorzichtig met een wegwerpmesje en wat scheerschuim weg proberen te halen. Wel oppassen, want als je het te gehaast doet, gaat het hoogstwaarschijnlijk een beetje irriteren. Good luck!


    ars moriendi

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Pls bel CIA, je bent zwanger van Chewbacca. De bevalling is al gestart!


    Barnabas schreef:
    (...)
    Doet me denken aan die ene horrorfilm met dat meisje dat tanden in haar vagina had zitten.


    Yeah guys, that realy helps :')

    Ik had ook niet het idee dat het heel uitzonderlijk was, maar wilde het toch even zeker weten ^^ Bedankt voor jullie reacties!

    @Daemonium: Nee hoor, is heel normaal in lichte mate.


    i put the fun in funeral

    Ik heb er wel eens met meerdere mensen over gepraat en die zeggen me allemaal dat hun 'eerste keer' niet echt speciaal was.
    Dit is iets wat ik zelf ook wel merk en na meerdere keren leer je je in mijn ogen echt gewoon meer te richten op de spanning die tussen jullie twee ontstaat en dat te gebruiken op de juiste manier.
    Maar nu wil ik dus aan jullie vragen, wat is jullie ervaring met 'de eerste keer'?

    Sorry als dit een veel te prive-achtige vraag is, ik ben zelf iemand die hier namelijk wel altijd heel open over praat maar ik weet niet of andere mensen dat zo delen.


    Open your heart, I'll never misuse it.

    Ik vond de eerste keer niet fijn.


    26 - 02 - '16

    Draconis115 schreef:
    Ik heb er wel eens met meerdere mensen over gepraat en die zeggen me allemaal dat hun 'eerste keer' niet echt speciaal was.
    Dit is iets wat ik zelf ook wel merk en na meerdere keren leer je je in mijn ogen echt gewoon meer te richten op de spanning die tussen jullie twee ontstaat en dat te gebruiken op de juiste manier.
    Maar nu wil ik dus aan jullie vragen, wat is jullie ervaring met 'de eerste keer'?

    Sorry als dit een veel te prive-achtige vraag is, ik ben zelf iemand die hier namelijk wel altijd heel open over praat maar ik weet niet of andere mensen dat zo delen.


    Same. Ik denk dat het voor de meeste gewoon enkel speciaal is omdat het toevallig de eerste keer is, meer niet.


    Your make-up is terrible

    Ik was vrij gefocust op de vraag of het dit keer wel zou lukken (de eerdere twee pogingen lukten namelijk niet) dus nee, kan nou niet zeggen dat de seks beter was dan andere keren. Wel was mijn vriend heel lief en geduldig met me, dus dat blijft me sowieso bij, haha.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 19:37 ]


    ars moriendi

    Roku schreef:
    Ik vond de eerste keer niet fijn.


    + Het zal wel aan de combinatie gelegen hebben, want het werd dan wel aanzienlijk beter, nog steeds niet echt goed :p


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...