• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.


    Your make-up is terrible

    Ribery schreef:
    Wat vinden jullie van seksbuddies? (of iets netter gezegd, intiemere vrienden? (; ) En dan dus met mensen die je echt oprecht aardig vindt?


    Als hij goed in bed is...


    Alleen maar tranen van geluk

    Audacity schreef:
    Jullie mening over naaktfoto's sturen?


    Laat ik eens een verhaaltje vertellen. Ik heb een keer foto's gestuurd naar mijn ex. En drie seconden later had ik al meteen spijt (nu nog steeds). Ik denk er trouwens nog steeds heel vaak aan wat er zou gebeuren als hij die foto's toch doorstuurt. Ik heb al eerder een gesprek met hem gehad hierover en hij zei dat hij ze 'verwijderd' had, hij stuurde er zelfs een screenshot bij. Maar als je een screenshot maakt, dan staat de tijd enzo er ook boven, maar dat was er dan afgeknipt. Dus ik vertrouwde het nog steeds niet. Ik heb toen ook duidelijk gezegd dat als hij ooit van plan is die foto's door te sturen dat ik dan zelfmoord zou plegen. Dat is eigenlijk iets waar ik al jaren over nadenk, maar zoiets, dat zou de druppel zijn. Don't test me, dat heb ik ook gezegd. Want als hij dat ooit doet dan schrijf ik zelf heel veel berichten die ik verstuur waarin ik hem de schuld geef van mijn dood. Ja, zoiets. Maar ik heb er dus heel veel spijt van (cat)

    Savoirself schreef:
    (...)

    Laat ik eens een verhaaltje vertellen. Ik heb een keer foto's gestuurd naar mijn ex. En drie seconden later had ik al meteen spijt (nu nog steeds). Ik denk er trouwens nog steeds heel vaak aan wat er zou gebeuren als hij die foto's toch doorstuurt. Ik heb al eerder een gesprek met hem gehad hierover en hij zei dat hij ze 'verwijderd' had, hij stuurde er zelfs een screenshot bij. Maar als je een screenshot maakt, dan staat de tijd enzo er ook boven, maar dat was er dan afgeknipt. Dus ik vertrouwde het nog steeds niet. Ik heb toen ook duidelijk gezegd dat als hij ooit van plan is die foto's door te sturen dat ik dan zelfmoord zou plegen. Dat is eigenlijk iets waar ik al jaren over nadenk, maar zoiets, dat zou de druppel zijn. Don't test me, dat heb ik ook gezegd. Want als hij dat ooit doet dan schrijf ik zelf heel veel berichten die ik verstuur waarin ik hem de schuld geef van mijn dood. Ja, zoiets. Maar ik heb er dus heel veel spijt van (cat)


    Als die jongen een beetje slim is, heeft hij ze dan wel verwijderd. Maar niet fijn dat het je zo blijft achtervolgen...


    You are beautiful, you are love.

    In Japan zijn er Disney seks speeltjes! :Y)



    Heel stiekem is dit ook een bump.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 18:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ^Hahah, how cute. En dit topic was inderdaad nogal dood. :')


    You are beautiful, you are love.

    Hier gebeurt ook weinig (cat).
    Was wondering, tijdens een gemiddelde seks sessie, hoe vaak kan je jongen dan komen?


    i put the fun in funeral

    Tomoko schreef:
    Hier gebeurt ook weinig (cat).
    Was wondering, tijdens een gemiddelde seks sessie, hoe vaak kan je jongen dan komen?
    Een gemiddelde jongen is heel snel uitgerust. Binnen vijf tot tien minuten kan een jongen opnieuw. Moet je partner natuurlijk nog wel een keer willen :Y)

    Bij Nikki en mij is het maar een keer, want daarna is Nikki er wel klaar mee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Een gemiddelde jongen is heel snel uitgerust. Binnen vijf tot tien minuten kan een jongen opnieuw. Moet je partner natuurlijk nog wel een keer willen :Y)

    Bij Nikki en mij is het maar een keer, want daarna is Nikki er wel klaar mee.


    Hehe, naja, ik heb pas net seks met mijn vriend, maar ons record staat op zes keer in een uur of drie. En nu weet ik van een goede vriendin dat haar vriend gewoon niet meer dan één keer per beurt klaar kan komen, dus ik was best wel blij verrast :3.


    i put the fun in funeral

    Tomoko schreef:
    (...)

    Hehe, naja, ik heb pas net seks met mijn vriend, maar ons record staat op zes keer in een uur of drie. En nu weet ik van een goede vriendin dat haar vriend gewoon niet meer dan één keer per beurt klaar kan komen, dus ik was best wel blij verrast :3.
    Hahaha, lekker bezig :Y) Maar goed, over het algemeen kan een jongen vaker, zolang hij maar heel even kan uitrusten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tomoko schreef:
    Hier gebeurt ook weinig (cat).
    Was wondering, tijdens een gemiddelde seks sessie, hoe vaak kan je jongen dan komen?


    Mijn vriend moet echt wel een uur wachten voor hij uberhaupt weer opgewonden kan worden, maar na 20 minuten vrijen heb ik zelf ook even pauze nodig :')

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 22:16 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Voor de meiden hier die aan de pil zijn; Hebben jullie veel last gehad van bijwerkingen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb altijd veel gesodemieter met de pil gehad, kreeg er vooral veel hoofdpijn van. Daarbij stopte de pil de bloedingen niet, maar het tegenovergestelde gebeurde :/ nu ben ik gestopt en heb ik nergens last meer van. Vraag me wel af wat ik moet doen als ik een vriend krijg en verder wil, want de pil werkt kennelijk niet bij me :/


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deilia schreef:
    Voor de meiden hier die aan de pil zijn; Hebben jullie veel last gehad van bijwerkingen?

    Nee, helemaal niet eigenlijk. 't Is wel twee jaar geleden dat ik eraan begon, ik weet niet alles meer waarschijnlijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    BastiIIe schreef:
    Ik heb altijd veel gesodemieter met de pil gehad, kreeg er vooral veel hoofdpijn van. Daarbij stopte de pil de bloedingen niet, maar het tegenovergestelde gebeurde :/ nu ben ik gestopt en heb ik nergens last meer van. Vraag me wel af wat ik moet doen als ik een vriend krijg en verder wil, want de pil werkt kennelijk niet bij me :/

    Heb je dat teruggekoppeld aan je arts? Die zou dan namelijk een andere moeten voorschrijven. Ze beginnen altijd met de basispil, en dan gaan ze verder proberen. Als het echt heel erg is, dan kunnen ze de minipil voorschrijven, maar die moet je echt om precies hetzelfde moment innemen, echt altijd.

    @Deilia: ik heb wat meer last van buikkrampen en ik kom makkelijker aan nu, maar echt irritant is het niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Heb je dat teruggekoppeld aan je arts? Die zou dan namelijk een andere moeten voorschrijven. Ze beginnen altijd met de basispil, en dan gaan ze verder proberen. Als het echt heel erg is, dan kunnen ze de minipil voorschrijven, maar die moet je echt om precies hetzelfde moment innemen, echt altijd.

    @Deilia: ik heb wat meer last van buikkrampen en ik kom makkelijker aan nu, maar echt irritant is het niet.


    Ik heb zo een 5 soorten pillen getest, waaoronder heel lichte, maar ook heel zware. Waardeloos dus, voor mij iig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.