• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.


    Your make-up is terrible

    Deilia schreef:
    Voor de meiden hier die aan de pil zijn; Hebben jullie veel last gehad van bijwerkingen?


    Ik begin volgende week of de week daarna. Ik heb ze al opgehaald bij de dokter, maar ik weet dus nog niet welke bijwerkingen ik krijg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben aan de prikpil en ik heb geen bijwerkingen gehad.


    26 - 02 - '16

    Ik zit nu wel twee hele dagen aan de pil. So far so good x'D.


    i put the fun in funeral

    Deilia schreef:
    Voor de meiden hier die aan de pil zijn; Hebben jullie veel last gehad van bijwerkingen?


    Ik zit nu zo'n anderhalf jaar aan de pil en ik heb vanaf het begin al nergens last van gehad: twee maanden doorslikken is geen probleem, nooit tussentijdse bloedingen gehad en het beste van alles: ik ben af van een week lang menstrueren, voornamelijk dat is echt positief voor mij geweest; ik heb de eerste dag nog steeds aardig last van kramp.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Ik zit nu zo'n anderhalf jaar aan de pil en ik heb vanaf het begin al nergens last van gehad: twee maanden doorslikken is geen probleem, nooit tussentijdse bloedingen gehad en het beste van alles: ik ben af van een week lang menstrueren, voornamelijk dat is echt positief voor mij geweest; ik heb de eerste dag nog steeds aardig last van kramp.


    Ok! Een van de redenen dat ik aan de pil wil beginnen is om van de krampen af te komen of verminderen, dus bedankt voor je reactie!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mm, ik meld me hier ook eens.
    Ik slik al vanaf mijn 13e de pil, vanwege hele heftige buikkrampen en andere shit tijdens het ongesteld zijn. Nu totaal geen last meer van. Ook mijn huid is een stuk rustiger, dus minder puistjes. Doorslikken lukt 1 maand, bij een tweede maand krijg ik tussentijdse bloedingen. Geen last van hoofdpijn en ook niet van stemmingswisselingen.


    From these ashes, I will rise

    Ik ben nu trouwens 3 maanden gestopt met de pil. De eerste keer had ik ontiegelijk veel buikkrampen, maar die keren daarop helemaal nergens meer last van, terwijl ik in de jaren dat ik de pil slikte het liefst op een rolletje bleef liggen :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deilia schreef:
    Voor de meiden hier die aan de pil zijn; Hebben jullie veel last gehad van bijwerkingen?


    Ik had sowieso nergens last van als ik ongesteld was maar ik ben ontiegelijk lui en wil ongelukjes voorkomen en gewoon weten wanneer ik ongesteld zou worden, want dat vergat ik altijd.. Tsja. En ik heb nu, na twee jaar, nog steeds nergens last van.

    Deilia schreef:
    (...)

    Ok! Een van de redenen dat ik aan de pil wil beginnen is om van de krampen af te komen of verminderen, dus bedankt voor je reactie!


    Het is wel beter dan eerst hoor (: het ligt sowieso heel persoonlijk hoe je reageert op de pil, dus kun je er voor jezelf alleen achter komen wanneer je aan de pil gaat^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Oh, ik ben zo blij met de pil. Eerst kon ik de eerste dag niet eens meer lopen van de krampen, ik was soms wel 2 weken achter elkaar ongesteld en ik kon het dagen van te voren aan voelen komen door de rugpijn. Nu heb ik alleen rugpijn als ik verkeerd ga zitten als ik ongesteld ben en het duurt maar 5 dagen, zonder pijn.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een tijdje meegelezen (haha, klinkt vreemd) en ik zag dat jullie eerlijk zijn en niet bang zijn voor vreemde vragen, dus ik wil mijn vraag toch maar stellen. Ik vind het ontzettend akward om dit te schrijven, please don't judge me...

    Ik ben nu 15 en ik heb nog niet erg veel ervaring met seks, om eerlijk te zijn weet ik er nauwelijks wat over. Echt een vraag voor de vrouwen! Ik heb heel lichtjes schaamhaar aan de binnenkant van mijn vagina. Is dat normaal en hebben jullie dat allemaal (mannen niet ofcourse)? Of niet en moet ik toch maar eens naar de huisarts...

    Hope you don't mind, ik ben natuurlijk nog geen zestien :')

    Deamonium schreef:
    Ik heb een tijdje meegelezen (haha, klinkt vreemd) en ik zag dat jullie eerlijk zijn en niet bang zijn voor vreemde vragen, dus ik wil mijn vraag toch maar stellen. Ik vind het ontzettend akward om dit te schrijven, please don't judge me...

    Ik ben nu 15 en ik heb nog niet erg veel ervaring met seks, om eerlijk te zijn weet ik er nauwelijks wat over. Echt een vraag voor de vrouwen! Ik heb heel lichtjes schaamhaar aan de binnenkant van mijn vagina. Is dat normaal en hebben jullie dat allemaal (mannen niet ofcourse)? Of niet en moet ik toch maar eens naar de huisarts...

    Hope you don't mind, ik ben natuurlijk nog geen zestien :')
    Als je letterlijk binnen binnen bedoelt lijkt me dat niet heel normaal. Maar goed, kan zijn dat ik het verkeerd begrijp (wat ik waarschijnlijk ook doe, haha).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Als je letterlijk binnen binnen bedoelt lijkt me dat niet heel normaal. Maar goed, kan zijn dat ik het verkeerd begrijp (wat ik waarschijnlijk ook doe, haha).


    SHIT. Eigenlijk wel...

    Deamonium schreef:
    (...)

    SHIT. Eigenlijk wel...

    Bedoel je niet aan de binnenkant van je schaamlippen?


    From these ashes, I will rise

    Met binnen binnen bedoel ik echt in de vagina. Dus dat als je je vinger erin stopt daar dus haar zit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.