• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yup, behalve als je maagd bent uiteraard.


    Zelfs dan kan je een soa hebben aangezien je sommige ook soa's ook van je ouders kan hebben en niet alleen van onveilig vrijen. Dat is wat ik gehoord heb, hoewel het niet vaak zal voorkomen.


    Physics is awesome

    kittychan> LoveLost


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Caffeine moet veranderen in Lolicia, bij Submissive.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jullie mening over naaktfoto's sturen?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Jullie mening over naaktfoto's sturen?

    Ik zou het niet doen, omdat je nooit weet waar die uiteindelijk belanden. En als ik het zou doen, zou ik zeker niet mijn hoofd erop zetten.


    I am an idiot, I move.

    Audacity schreef:
    Jullie mening over naaktfoto's sturen?

    Uuuuuh. Good question. Als je het wilt doen, veel plezier. Ik hoop alleen voor diegene dat zijn of haar partner echt te vertrouwen is. Ook als het uit gaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Audacity schreef:
    Jullie mening over naaktfoto's sturen?


    Doe ik niet omdat je nooit weet of het uitgaat en waar ze dan gaan belanden als iemand toch in woede die foto's zou besluiten te delen. En stel, je hebt ze nog op je telefoon en die raak je kwijt, nja... :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Audacity schreef:
    Jullie mening over naaktfoto's sturen?

    Het internet vergeet niet. Ik loop liever niet het risico dat ik daar naakt terecht kom.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb totaal geen angst dat de jongen in kwestie de foto's zal doorsturen of whatever, er is niemand op deze wereld wie ik meer vertrouw dan hem, maar desalniettemin ben ik bang dat iemand erachter komt >.< Aah well, zolang ik er niet zeker van ben, zal ik het ook niet doen.


    i put the fun in funeral

    Ik heb nog nooit naaktfoto's van mezelf opgestuurd en ben dat in de toekomst ook niet van plan :p vind ik niet erg verstandig


    Life is hard and then we die

    Audacity schreef:
    Jullie mening over naaktfoto's sturen?


    Had een meisje bij mij op school ooit gedaan en die foto werd naar alle leerlingen gestuurd (cat) Kun je wel nagaan dat ze behoorlijk werd nagekeken op school daarna, domme tut.
    Ik vind zoiets echt heel dom om te doen en zou het zelf nooit, maar dan ook nooit doen. Zou me er ook heel raar bij voelen, sletterig. -no offence- Mensen die het willen doen, moeten het maar doen hoor, maar dit is mijn mening :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nym schreef:
    (...)
    Het internet vergeet niet. Ik loop liever niet het risico dat ik daar naakt terecht kom.


    This.


    26 - 02 - '16

    Audacity schreef:
    Jullie mening over naaktfoto's sturen?

    Bad idea.


    Take me to wonderland

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Had een meisje bij mij op school ooit gedaan en die foto werd naar alle leerlingen gestuurd (cat) Kun je wel nagaan dat ze behoorlijk werd nagekeken op school daarna, domme tut.
    Ik vind zoiets echt heel dom om te doen en zou het zelf nooit, maar dan ook nooit doen. Zou me er ook heel raar bij voelen, sletterig. -no offence- Mensen die het willen doen, moeten het maar doen hoor, maar dit is mijn mening :Y)


    Neh, je hebt ook wel gelijk denk ik >.<
    Perhaps it was just a stupid idea.


    i put the fun in funeral

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Had een meisje bij mij op school ooit gedaan en die foto werd naar alle leerlingen gestuurd (cat) Kun je wel nagaan dat ze behoorlijk werd nagekeken op school daarna, domme tut.
    Ik vind zoiets echt heel dom om te doen en zou het zelf nooit, maar dan ook nooit doen. Zou me er ook heel raar bij voelen, sletterig. -no offence- Mensen die het willen doen, moeten het maar doen hoor, maar dit is mijn mening :Y)

    Ik vind het dom van haar dat ze een foto stuurt naar iemand die zo te zien niet te vertrouwen is. Eigen schuld dikke bult. (Natuurlijk had hij het niet moeten doen).

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 19:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.