• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.


    Your make-up is terrible

    Ribery schreef:
    Ik was vrij gefocust op de vraag of het dit keer wel zou lukken (de eerdere twee pogingen lukten namelijk niet) dus nee, kan nou niet zeggen dat de seks beter was dan andere keren. Wel was mijn vriend heel lief en geduldig met me, dus dat blijft me sowieso bij, haha.

    En vooral dat laatste vind ik altijd belangrijk, mensen blijven zien als mensen, niet als een lustobject.
    Gevoel in seks vind ik het belangrijkste, het is gewoon zo versterkt dan.


    Open your heart, I'll never misuse it.

    Bij mij deed de eerste keer behoorlijk pijn en nu, maanden later, helaas nog steeds, dus erg prettig was het niet.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 19:42 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Draconis115 schreef:
    (...)
    En vooral dat laatste vind ik altijd belangrijk, mensen blijven zien als mensen, niet als een lustobject.
    Gevoel in seks vind ik het belangrijkste, het is gewoon zo versterkt dan.

    Precies, dat is, vooral tijdens zo'n intiem moment als je ontmaagding, zo ontzettend belangrijk. Vooral voor mij destijds, omdat ik al onzeker was om het feit dat het bij twee eerdere pogingen niet lukte.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Precies, dat is, vooral tijdens zo'n intiem moment als je ontmaagding, zo ontzettend belangrijk. Vooral voor mij destijds, omdat ik al onzeker was om het feit dat het bij twee eerdere pogingen niet lukte.

    Snap ik, je weet wat ze zeggen: driemaal is scheepsrecht.
    Gelukkig wordt alles beter deste vaker je het doet.
    Ik was zelf toen best nerveus omdat ik altijd bang was om iemand pijn te doen, maar de manier waarop ze met me bleef praten en de sfeer van het moment heeft dat wel weggenomen.
    De keren daarna zijn gewoon niet echt met woorden te omschrijven (Tenzij je wil dat ik erotica ga schrijven, maar ondanks dat ik een jongen ben ben ik daar zoo slecht in).


    Open your heart, I'll never misuse it.

    Draconis115 schreef:
    (...)
    Snap ik, je weet wat ze zeggen: driemaal is scheepsrecht.
    Gelukkig wordt alles beter deste vaker je het doet.
    Ik was zelf toen best nerveus omdat ik altijd bang was om iemand pijn te doen, maar de manier waarop ze met me bleef praten en de sfeer van het moment heeft dat wel weggenomen.
    De keren daarna zijn gewoon niet echt met woorden te omschrijven (Tenzij je wil dat ik erotica ga schrijven, maar ondanks dat ik een jongen ben ben ik daar zoo slecht in).

    Haha, nee, bespaar me dat maar dan ;D En dat kan ik me voorstellen dat je dat gevoel als jongen/man kunt hebben. De eerste keer is als vrouw zijnde in elk geval voor de meesten gewoon een beetje pijnlijk en therefore niet de ultieme herinnering aan goede seks. :')


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Haha, nee, bespaar me dat maar dan ;D En dat kan ik me voorstellen dat je dat gevoel als jongen/man kunt hebben. De eerste keer is als vrouw zijnde in elk geval voor de meesten gewoon een beetje pijnlijk en therefore niet de ultieme herinnering aan goede seks. :')

    Hehe, thanks voor de verlichting.


    Open your heart, I'll never misuse it.

    Lijkt me geen prettige ervaring. :') Het gevoel dat je gespietst wordt in je intieme delen zal niet al te lekker aanvoelen. Godzijdank heb ik het nog nooit gedaan. (En ja, dit meen ik serieus)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Lijkt me geen prettige ervaring. :') Het gevoel dat je gespietst wordt in je intieme delen zal niet al te lekker aanvoelen. Godzijdank heb ik het nog nooit gedaan. (En ja, dit meen ik serieus)

    Okay die is dus te hilarisch, gespiest worden, we zijn niet uitgerust met speren, gelukkig maar hehe.


    Open your heart, I'll never misuse it.

    Ik vond de eerste keer oké, maar natuurlijk werd het naarmate de ervaring beter. De aanwezigheid van vertrouwen en gevoelens tussen mijn vriend en mij, maakte het een prettige ervaring.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb mijn eerste keer, ondanks dat ik er klaar voor was, een dikke maand uitgesteld (elke keer afgekapt) omdat ik bang was voor de pijn. En terecht Het was nog erger dan ik het verwacht (cat) En het duurde ook een dikke maand aan pogingen eer het echt lukte en draaglijk was. (cat)
    Niets zoals in de films dus :]


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik heb mijn eerste keer, ondanks dat ik er klaar voor was, een dikke maand uitgesteld (elke keer afgekapt) omdat ik bang was voor de pijn. En terecht Het was nog erger dan ik het verwacht (cat) En het duurde ook een dikke maand aan pogingen eer het echt lukte en draaglijk was. (cat)
    Niets zoals in de films dus :]


    Meh. Herkenbaar.


    Every villain is a hero in his own mind.

    LaJoie schreef:
    Ik heb mijn eerste keer, ondanks dat ik er klaar voor was, een dikke maand uitgesteld (elke keer afgekapt) omdat ik bang was voor de pijn. En terecht Het was nog erger dan ik het verwacht (cat) En het duurde ook een dikke maand aan pogingen eer het echt lukte en draaglijk was. (cat)
    Niets zoals in de films dus :]

    Films laten dingen altijd zo veel makkelijker lijken.


    Open your heart, I'll never misuse it.

    Draconis115 schreef:
    (...)
    Films laten dingen altijd zo veel makkelijker lijken.

    Hollywood had me wel mogen voorbereiden op het feit dat het er terug uit loopt (cat)
    Dat het pijn ging doen wist ik ondanks de films, dat het eruit zou lopen niet. Nog nooit van gehoord zelfs. Fml en seksuele voorlichting, haha


    Has no one told you she's not breathing?

    Caffeine bij Submissive is ondertussen Delish.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Hollywood had me wel mogen voorbereiden op het feit dat het er terug uit loopt (cat)
    Dat het pijn ging doen wist ik ondanks de films, dat het eruit zou lopen niet. Nog nooit van gehoord zelfs. Fml en seksuele voorlichting, haha

    Heh, dat zei een vriendin van me laatst dus ook.
    Guess being a girl can be hard.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Open your heart, I'll never misuse it.