• http://www.youtube.com/watch?v=VT1-sitWRtY

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 17:49 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het lijkt me handiger om 'geselecteerde hoofdstukken aanpassen' te hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Dit

    Niall was half in slaap gevallen toen hij een geluid bij de deur hoorde. Hij was meteen klaar wakker en bang kroop hij naar de hoek en ging hij daar zitten. De sleutel werd omgedraaid en de deur ging langzaam open. Een lichtstraal viel de kelder in en een gedaante werd merkbaar boven aan de trap. ‘Niall’? Niall beet op z’n lip om antwoord te geven. ‘Niall, ik weet dat je daar bent’! Het bleef even stil en Niall hoorde alleen zijn eigen ademhaling. De gedaante kwam dichterbij. ‘Ik hoor je ademhalen, je bent er nog’! Gekraak, Lennon liep de trap af. ‘Ik doe dit voor je eigen bestwil, dat snap je toch wel’? ging hij verder. Behoedzaam volgde Niall iedere beweging die Lennon maakte. ‘Ze hebben je van me afgepakt, ik heb twee jaar van mijn leven moeten toezien hoe je mij langzaam vergat en toen kwam dat meisje, Zoë heette ze toch? Ze is net als Amy, ze houdt niet van je, ze doet het alleen maar om het geld’! Niall moest op z’n tong bijten om niks giftigs tegen hem te zeggen. ‘Het is allemaal de schuld van de jongens’! Lennon liep langzaam de laatste paar treden af en stond toen op de grond van de kelder. ‘Ik hoor je’! zei hij met een dreigende stem. Hij deed een stap naar voren en Niall drukte zich nog verder tegen de muur aan. ‘Je kan voor mij niet ontsnappen Nialler, waarom zou je? Jij en ik zijn voor elkaar bestemd, waarom zie je dat niet’! De schaduw kwam dichterbij. ‘Mijn liefde voor jou is alleen nog maar groter geworden’! Niall probeerde zijn ademhaling onder controle te krijgen, Lennon was nog gekker dan anders. Het was allemaal zijn eigen stomme schuld, hij had de politie erbij moeten halen. Misschien was er dan wel iets gebeurd met Maura, maar dan zat hij nu niet in deze situatie. ‘Niall, ik weet dat je hier ben. Waar kan je heen? Nergens, je zit vast’! Lennon lachte schel om zijn eigen grapje. ‘Niall, liefje’! De schaduw kwam nog dichterbij en Niall hoopte met heel zijn hart dat Lennon hem met rust zou laten. Hij zou niet voor zichzelf in kunnen staan als Lennon hem zou aanraken. De voetstappen kwamen dichterbij. Het bleef een hele lange tijd stil en heel even dacht Niall dat Lennon de kelder was uitgelopen zonder dat hij het door had, maar dat kon niet. De deur stond nog open en de schaduw stond een paar meter van hem vandaan. Niall hoorde hem zwaar ademen. Hij stond heel stil en hij luisterde. Hij luisterde naar Niall’s ademhaling en deed nog een stap in Niall’s richting. Niall probeerde zijn adem in te houden, maar dat lukte niet en na een paar seconden haalde hij weer normaal adem. Hij voelde z’n neus kriebelen. Nee, he, als hij nu moest niezen, dan was hij er bij, dat was hij toch al, maar toch. Hij legde een hand op z’n neus en mond en kneep zijn ogen stijf dicht. ‘Niall’? ‘Ga weg, alsjeblieft’! dacht Niall. Het kriebelen van zijn neus ging weg en hij zuchtte. Wat een fout was. ‘Niall, waarom ben je toch zo bang voor me’? zei de stem op een fluisterde manier. Voor Niall leek het net alsof hij siste. ‘Het is toch nergens voor nodig? Ik kan niet geloven dat je bang voor me bent’! Niall probeerde in de muur te verdwijnen, maar het lukte echt niet. ‘Niall’! Niall zag hem dichterbij komen en hij voelde zijn ademhaling versnellen. ‘Het is nergens voor nodig Niall. We kunnen weer heel veel plezier hebben met elkaar’! Lennon kwam steeds dichterbij en nu stond hij nog maar een meter van Niall af. ‘Ik weet waar je zit. Je kunt je niet verstoppen. Ik wil alleen maar opnieuw beginnen, samen met jou. We kunnen zoveel doen Niall, wat jij wil, zeg het maar’! ‘Laat me vrij’! piepte Niall en hij kon z’n tong wel afbijten. Hij zag het niet aankomen en op dat moment pakte Lennon hem bij z’n voet vast. Niall schreeuwde van schrik en Lennon trok hem naar voren. Hij bleef haken toen de ketting het niet verder toeliet. ‘Lennon, laat me vrij’! smeekte Niall. Lennon klakte met zijn tong en hield Niall tegen de grond. ‘Waarom zou ik’? ‘Je bent een gestoorde psychopaat’! jammerde Niall. Hij was bang voor de ogen van Lennon die hem zou doordringend aan konden kijken. ‘Je weet niet wat je zegt Niall James Horan’! ‘Laat me vrij alsjeblieft’! ‘Nee, ik ben nog maar net begonnen’!


    'Darling, just hold on'

    Son père est proviseur d'une école secondaire


    If I were once a planet, you were the axis

    5) typeer de hoofdfiguren (wie zijn de protagonisten...)
    6) zijn de hoofdfiguren helden of antihelden
    7) a: het vertelstandpunt
    b: de karakterisering (round of flat characters enz.)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    “We are plain quiet folk and have no use for adventures. Nasty, disturbing uncomfortable things! Make you late for dinner! I can’t think what anybody sees in them.”


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    “We are plain quiet folk and have no use for adventures. Nasty, disturbing uncomfortable things! Make you late for dinner! I can’t think what anybody sees in them.”


    Hobbit!!

    OT:
    Na de eerste blijk van verraad wist Brooks niet zeker of hij zijn vriend kon vertrouwen. Al zei zijn hart dat hij Ewijn moest vertrouwen. Deze zei dat Ewijn enkel een fout had gemaakt, maar Brooks zijn verstand bleef wantrouwig.


    Stenenlikker

    > De beschrijving van het subforum Stories promoten is veranderd van Hier kun je stories promoten naar Promoot de polls die je hebt gemaakt , zodat het net zo verwoord wordt als bij soortgelijke subfora.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://imgur.com


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    boohoo.com? (:

    #DirectionersSupportHarryAndZenaide


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=156973


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    374214918070

    Kijk wie het zegt. :3
    En ik hou gewoon van je ava.


    •*• Lululu •*•