• Ik zoek stories stories met onbekende personen.
    Dus hier kan je je story promoten als die onbekende personen heeft, of als je nog een story weet
    kan je die hier ook natuurlijk neerzetten.

    Want overal waar ik kijk zie ik One Direction, soms Justin Bieber, of iets van Harry potter.
    En heel soms onbekend, en daar heb ik dan ook meteen een abbo op.
    Ik wil binnenkort ook een keer een story schrijven. Maar ben wel benieuwd als fanfictions echt zoveel
    populairder en leuker worden gevonden dan onbekende personen.
    Zouden jullie ook even deze poll in willen vullen?

    Fanfictions of onbekende personen?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 14:57 ]


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Zo valt ook wel te merken dat er heel weinig stories zijn met onbekende personen... 0 reacties. *facepalm*


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Ik heb eeb paar op me profiel. Written on the Walls, Fairytale Winter, The Secret of Quizlet, Verloren masker en ik ben bezig met nog eentje. In het weekend zal ik eens flink gaan schrijven want dan heb ik geen stress van tentamens.


    -

    Minions schreef:
    Ik heb eeb paar op me profiel. Written on the Walls, Fairytale Winter, The Secret of Quizlet, Verloren masker en ik ben bezig met nog eentje. In het weekend zal ik eens flink gaan schrijven want dan heb ik geen stress van tentamens.


    Dankje, succes met de tentamens!
    Ik heb een abonnement genomen op Verloren masker, en Written on the walls.


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Thank you^^
    Die twee zijn mijn persoonlijke favorieten. Wat raar is aangezien ze veel minder abos hebben dan me 1D verhalen.


    -

    Electis: Rome's Revelation.

    Trailer:



    Een verhaal over een schoolreis naar Rome, waarin een jongen de Electis blijkt te zijn, een soort uitverkorene.
    Verhaal is net begonnen, abo zou leuk zijn. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik heb er drie! Deze schrijf ik samen met een vriendin, deze schrijf ik samen met twee vriendinnen en deze schrijf ik alleen :'D Allemaal onbekende personen.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik ben pas aan Waiting butterfly begonnen. Dat is fantasie, maar op mijn profiel staan nog meer OP stories die voornamelijk science fiction zijn en die al wat langer bezig zijn.


    Take risks and conquer your fears.

    Minions schreef:
    Thank you^^
    Die twee zijn mijn persoonlijke favorieten. Wat raar is aangezien ze veel minder abos hebben dan me 1D verhalen.


    Fanfictions schrijven lijkt me ook heel leuk, maar ik snap eigenlijk niet waarom ze veel geliefder zijn (zo lijkt het). Omdat je lievelingsartiest erin speelt, en je er dan meteen de feelings bij hebt ofzo? Mij lijkt OP fijner omdat je dan alles kan bepalen over die persoon. Maar dat kan aan mij liggen.


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Ik heb in je poll voor fanfiction gestemd. Meer dan de helft van wat ik heb geschreven in HP fanfic en dat is ook wat ik hier op Q het meest lees, maar dat betekent niet dat ik OP verhalen niks vind. ^^

    Ik heb er zelf ook een paar geschreven. This is War en Ladies, Bugs & Ladybugs zijn allebei afgerond (en al vrij oud). Catch me if you can loopt nog, maar ik zal wel alvast waarschuwen dat ik er niet heel vaak of regelmatig aan schrijf, al is het natuurlijk wel mijn bedoeling om het uiteindelijk af te maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    3 Golden Rings.
    Het loopt al wel bijna aan zijn einde, maar al zeg ik het zelf, het is wel de moeite waard om te lezen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb tot nu toe op allemaal geabonneerd zowat. Ze klinken allemaal heel mooi en spannend. Zo heb ik ook weer heel wat leesmateriaal.


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Croyance schreef:
    3 Golden Rings.
    Het loopt al wel bijna aan zijn einde, maar al zeg ik het zelf, het is wel de moeite waard om te lezen.


    Hihi daar was ik al op geabonneerd voordat ik dit topic startte. Toen ik hem zag dacht ik meteen 'abbo nemen' !


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    OP verhalen zijn toch redelijk in hun opmars, al is het inderdaad een beetje zoeken. Ik kom ze in ieder geval steeds vaker tegen, ook in reclametopics van anderen ^_^
    En om deze post nog enige nuttigheid te geven, ik heb zelf ook nog een OP in de aanbieding (mocht je van een goed vampieren verhaal houden :'D): Daybreak Revelation
    Ik probeer iedere week wel te posten, maar de laatste maand is dat er haast niet van gekomen, aangezien ik het baggerdruk heb. Ik hoop dat het binnenkort betert, maar ik ben dus nog wel altijd ermee bezig.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 15:32 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Btw, ik weet niet of je de SOTY topics al eens hebt gezien, maar als je op zoek bent naar wat lopende OP (fantasy)verhalen moet je echt eens naar de deelnemende stories kijken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kijk maar op mijn profiel. Haha. En er komen nog meer aan.
    :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!