• Ik zoek stories stories met onbekende personen.
    Dus hier kan je je story promoten als die onbekende personen heeft, of als je nog een story weet
    kan je die hier ook natuurlijk neerzetten.

    Want overal waar ik kijk zie ik One Direction, soms Justin Bieber, of iets van Harry potter.
    En heel soms onbekend, en daar heb ik dan ook meteen een abbo op.
    Ik wil binnenkort ook een keer een story schrijven. Maar ben wel benieuwd als fanfictions echt zoveel
    populairder en leuker worden gevonden dan onbekende personen.
    Zouden jullie ook even deze poll in willen vullen?

    Fanfictions of onbekende personen?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 14:57 ]


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.


    - Cromulent

    Mijn eigen nieuwste story: Bitterzoet

    *Onbekende personen
    *Nederlandstalig
    *Elke week minstens 2 hoofdstukken
    *Ik waarschuw niet, dus neem een abo als je het leuk vind!
    *Commentaar is welkom
    *Romantiek
    *Thriller
    *Drama
    *Tienerproblemen


    Hope you'll like it ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb er ook eentje.

    This is what it feels like • Onbekende Personen

    Lees het maar eens. Ik raad het in ieder geval aan om een stukje te lezen x)


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician