• Ik zoek stories stories met onbekende personen.
    Dus hier kan je je story promoten als die onbekende personen heeft, of als je nog een story weet
    kan je die hier ook natuurlijk neerzetten.

    Want overal waar ik kijk zie ik One Direction, soms Justin Bieber, of iets van Harry potter.
    En heel soms onbekend, en daar heb ik dan ook meteen een abbo op.
    Ik wil binnenkort ook een keer een story schrijven. Maar ben wel benieuwd als fanfictions echt zoveel
    populairder en leuker worden gevonden dan onbekende personen.
    Zouden jullie ook even deze poll in willen vullen?

    Fanfictions of onbekende personen?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 14:57 ]


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    I have lots of. (;
    Ze zijn allemaal fantasy of Science fiction.
    1.



    Het is het jaar 2113, Grand Marais, Minnesota, Verenigde Staten. Op een regenachtige dinsdag komen de leerlingen van Middle School Grand Marais in een levensbedreigende situatie te staan, als ze ontdekken dat alle leraren niet op zijn komen dagen en de school leeg is, op de zo'n driehonderd leerlingen na. Het duurt niet lang voor ze ontdekken dat de de deuren en ramen van de school potdicht zijn en iedereen die een poging doet het gebouw te verlaten, stuit op een elektrische muur. Chaos breekt uit binnen de vier muren en vertrekt pas als het vallen van de avond is bereikt. Tweehonderd leerlingen zijn over en worden gedwongen het pad van samenwerking en verzoening te betreden, op een school waar de verdeeldheid enorm is. Onwetend over de situatie en het hoe en waarom, zullen er leiders op moeten staan, die bereid zijn te vechten tot het uiterste, voor de vrijheid en voor de waarheid. Beste vrienden worden vijanden, voormalige vijanden worden vrienden en niets is wat het lijkt in deze nieuwe samenleving vol jonge mensen. Zullen ze standhouden tot ze de vrijheid kunnen omarmen? Of zullen ze zichzelf vernietigen tot er niemand meer over is?

    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de link
    ~ Lichtjes geïnspireerd door het boek Gone en de anime Guilty Crown
    ~ Drama, fantasy/Sci-Fi, waarschuwing voor moord, zelfmoord, eventuele slash relaties/gevoelens en gevechten
    ~ Soundtrack



    2.



    In een land waar mensen zich terugtrekken in hun eigen kringen en geen kennis bezitten over de wereld om hun heen, heerst een angstaanjagende legende die hen in zijn greep houdt. "Als de zon oplost achter de wolken en het licht verdwijnt uit de wereld, zullen grote donkere wezens ieders gedachten overnemen. Lichamen zullen vervormen, herinneringen vervagen, totdat de geest al het besef heeft verloren." Ouderlingen trekken zich 's nachts terug in hun huizen, maar de nieuwe generatie sluit zijn ogen voor het in hun ogen onzinnig gefluister.
    Guendolyn Aerona is een jonge vrouw van zeventien jaar die haar hele leven al bij haar grootouders in een huisje in het dorp Arven heeft geleefd, maar naarmate haar achttiende naamdag dichterbij komt, wordt ze steeds nieuwsgieriger naar het verleden wat haar grootvader en grootmoeder altijd al voor haar verzwegen hebben en ze zelf niet kan herinneren. Op een dag neemt ze een besluit en trekt ze weg, op zoek naar de waarheid, op zoek naar de ouders waarvan ze niet zeker weet of ze die heeft. Onderweg zal ze vele reizigers ontmoeten, ieder met een geheel ander doel, maar later blijkt dat hun paden langzaamaan samen worden gevoegd door het lot. En de oeroude legende die haar grootmoeder haar als jong meisje altijd vertelde, blijft maar in haar gedachten rondzweven.

    "Ik weet niet hoe lang ik al dwaalde door de donkere bossen en de ijskoude regen, het besef van tijd was al bij me weggevlogen als ganzen die vertrokken naar het warme zuiden, maar ik vond het niet eens erg. Het gevoel van vrijheid overweldigde me, waardoor ik niet eens doorhad dat ik geen idee had waarnaartoe ik op weg was. Mijn voeten droegen me haastig, steeds verder de grote, wijde wereld in en vaag doken ergens in mij de gedachten op dat ik helemaal niets mee had genomen en hoe onverstandig dat wel niet was, maar het gevoel van vrijheid was sterker dan mijn verstandigheid. Hoewel het regende, speelde er een glimlach met mijn lippen en ik genoot van de enorme druppels die uiteen spatten op mijn blanke huid en zich nestelden in mijn lange, donkere haren, waardoor ze zwaar langs mijn kin gingen hangen. Ik genoot ervan hoe ik telkens het water uit mijn ogen moest vegen, om te voorkomen niet verblind te worden en de kou die ik eigenlijk zou moeten voelen, kwam maar niet mijn lichaam binnen. Vrijheid. Vrijheid was wat ik voelde, was wat mijn lichaam overnam en ik wilde dansen in de regen, in het donkere bos, in de wereld, de vrije, wijde wereld. Nu was hij van mij. Eindelijk was de wereld van mij."

    ~ Fantasy/historisch
    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de story



    3.


    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Houd je vast, want ik heb er 5;
    Waarvan ik met drie bezig ben en twee die wat vast lopen, maar wel gaaf zijn:

    Angels Amongs Demons

    Een fantasie verhaal over een zoon van een engel en demon. (net begonnen)

    Role playing king
    Een verhaal over RPG


    Delkin
    Wezens van de natuur


    Sci fi story

    En de laatste:


    The legends of Gabora
    Bij deze heb ik ook nog de oude versie op mijn profiel.

    Ze hoeven niet allemaal, maar dit zijn mijn beste onbekende stories.


    Vampire + Servant = Servamp

    Parachutes schreef:
    I have lots of. (;
    Ze zijn allemaal fantasy of Science fiction.
    1.

    (...)


    Dankje, ze zien er wel heel erg mooi uit, ik zal kijken als ik wat meer tijd heb :)


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Vertigo schreef:
    (...)

    Dankje, ze zien er wel heel erg mooi uit, ik zal kijken als ik wat meer tijd heb :)


    Thanks, neem je tijd! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vertigo schreef:
    (...)

    Hihi daar was ik al op geabonneerd voordat ik dit topic startte. Toen ik hem zag dacht ik meteen 'abbo nemen' !


    Haha slecht van me om dat niet te weten. Maar leuk dat je die leest :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn nog niet zo lang nieuwe horror verhaal mss?
    Don't be afraid to sleep


    16 - 09 - '17



    "Made a wrong turn
    Once or twice
    Dug my way out
    Blood and fire
    Bad decisions
    That's alright
    Welcome to my silly life"



    * Neem een abo, ik meld niet
    * In dit verhaal kan eventueel seks voorkomen
    * Het verhaal kan heftig zijn
    * Veel leesplezier


    Note: Dit verhaal is de herschreven versie van een verhaal dat ik ooit geschreven heb. Dat verhaal heette 'van spel naar hel'. Omdat het verhaal alles behalve realistisch was heb ik het herschreven.


    26 - 02 - '16

    Cenation schreef:
    Mijn nog niet zo lang nieuwe horror verhaal mss?
    Don't be afraid to sleep


    Ik hou van horrors, die voorkant is wel echt creepy. Ben benieuwd.


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Klik :]

    Het is een science-fiction verhaal met Onbekende Personen. I hope you'll like it!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Short stories


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    The Twenty-First Century Show

    Het jaar 2412. Op tv is er een speciaal kanaal voor zes jongeren. Die zes jongeren zijn al vanaf hun geboorte beroemd. Die zes jongeren weten niet dat ze beroemd zijn, maar toch kent de hele wereld ze. Ze leven ook niet in die wereld. Volgens hun is het nog steeds 2012. Nou ja, nog steeds? Bij hun verandert het natuurlijk ook elk jaar.
    De zes jongeren worden opgevoed als kinderen uit 2012. Maar alles wordt gefilmd en live uitgezonden over de hele wereld. De koepel waarin ze leven is exact ingericht zoals 2012 eruit zag. Alle mensen met wie de jongeren omgaan zijn acteurs.

    In 2412 kijkt iedereen het programma. Natuurlijk zijn er veel tegenstanders, maar bijna iedereen vind het geweldig. Dan komt de regisseur in geldnood. De show moet stoppen. Hoe kan je zes jongeren vertellen dat het eigenlijk al 400 jaar later is en dat ze hun hele leven op film is vastgelegd?

    Gebaseerd op The Truman Show
    Onbekende personen
    Nederlands geschreven
    Geschreven door Femke


    Klik!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb drie OP's, maar van twee is het eerste deel is al af. Ben wel met het vervolg bezig, dus je kan even vooruit. (:
    Ben benieuwd of je het leuk vindt, helaas trekken OP-verhalen maar weinig lezers D:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.
    -


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    Curious Adversity || Onbekende Personen
    Ik ben met deze bezig. Het gaat niet zo heel snel, maar ach. :')
    Hij is wel in het Engels.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen



    Amilia heeft net een heftige relatie achter de rug en is er nog steeds zwaar van in de war. Maar dat de relatie over is hoeft nog niet te betekenen dat het contact voorbij is. Jace wil haar nog steeds blijven zien, maar met een aantal voorwaarden. Hij blijkt nogal losse handjes te hebben en Amilia kan hem ondanks alles maar niet loslaten. Maar dan ontmoet ze Damian en haar leven staat meer op zijn kop dan ooit. Ze wordt op slag verliefd. Zal Damian haar van Jace loskrijgen? En beïnvloed en verblind door de liefde, is alles eigenlijk wel wat het lijkt?

    http://www.quizlet.nl/stories/125978/no-masks-left/


    • Truth is relative. Pick one that works. •




    ‘‘The perfect love affair is one which is conducted entirely by post.’’ - George Shaw


    De meeste mensen verwachten dat de toekomst eruit ziet als een wereld vol met high-tech apparatuur: robots die alles regelen, de beste mobieltjes en computers, vliegende auto's. Klinkt ook best logisch natuurlijk, maar helaas. Het is een tijd geworden waarin elektriciteit het amper doet en je van geluk mag spreken als je warm water tot je beschikking hebt. Bovendien zijn de bossen, die normaal netjes bijgehouden worden, aan hun lot overgelaten en groeien dwars door steden heen, waardoor ook wilde dieren, die zich wél ontwikkeld hebben, door de straten van de steden lopen, zo ook in het Londen van het jaar 2349, waar Austin Meyer zijn leven doorbrengt samen met zijn ouders. Het is moeilijk: school bestaat al niet meer en vrienden worden gaat niet makkelijk als je niemand kan vertrouwen. Dit geldt ook voor Charlotte Bradford, die probeert te overleven in het Britse Newcastle. Maar wanneer de twee elkaar brieven beginnen te schrijven, wat per toeval begint, lijkt er een vriendschap op te bloeien: of ze nou betrouwbaar zouden zijn of niet, dat maakte niets uit, want ze leefden kilometers van elkaar vandaan. En wanneer vriendschap overvloeit in liefde, hebben ze beide een verlangen: elkaar ontmoeten. Maar dat is gevaarlijk, gevaarlijker dan je je ooit zou kunnen voorstellen.


    Austin Meyer + Charlotte Bradford




    KLIK

    ( op dit moment zijn er al 2 hoofdstukken online )


    I'd rather read about this world than live in it.