• Het is het vijfde jaar voor sommige kinderen op Zweinstein, Beauxbatons en Klammfels. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Klammfels worden overgeplaats naar Zweinstein om daar hun schooltijd af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Zweinstein er aan toe gaat. Alle veerheen gaande vrienden van de oudleerlingen van Beauxbatons en Klammfels worden gesplist in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Zweinstein.


    Leerlingen van Zweinstein(4 Jongens en 4 Meisjes)(HELEMAAL VOL!)
    -Danny Vincent Wilgenpad || Zwadderich Nici
    -Franky Whiteson || Zwadderich VitaIncoluma
    -Tyler Stephano DiRomano. || Zwadderich Benzema

    - 'Lorde' Lordeianne(Je zegt Lordeiann) Milah Green || Griffoendor Nici
    - Carma Scarlett Prudencia || Ravenklauw Arratay
    - Catharina ''Cathy'' Wasler || Huffelpuf VanGogh
    -Nicoletta Olivia Maria Rossi || Zwadderich Lovina


    Leerlingen van Beauxbantos(4 Meisjes)(VOL)
    -Adelaide Clemance Lucile d'Argon || Huffelpuf xxSummerxx
    -Alice Aimée Brations || Ravenklauw VitaIncoluma
    -Louise Améli Porte || Ravenklauw Alter


    Leerlingen van Klammfels(4 Jongens)(VOL)
    - Sebastian Viktor Nils Bergo || Huffelpuf Lovina
    - Velyo Bogomil || Griffoendor Wunjo
    - Matthew Jared Tommo || ZwadderichStyles


    Lijstje dat je moet invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Op welke school zat hij of zij:
    Afdeling op Zweinstein:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:

    =Geen one-liners! Minimaal 4 regels!
    =Graag ervaren RP'ers
    =OOC tussen haakjes () [] {}
    =Alleen Nici maakt nieuwe topics aan tenzij ik iemand vraag!
    =Reseveringen blijven 72 uur staan!(3 Dagen)
    =Scheld elkaar OOC niet uit!
    =Als iemand een fout maakt geef hem of haar een tip.
    = Heb respect voor elkaar!
    =Niet iemand anders personage besturen!
    =3Rollen per persoon.
    =Het lijken veel regels maar zo wordt de RPG leuker.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 14:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    (...)

    Is goed ik vul het vanavond in.

    In de tijd van Harry enz ja

    Harry etc spelen geen specifieke rol dus? Dus ik kan niet doen bijv. dat mijn personage een goede vriend van Draco is?

    Wacht, ik ga het toch niet doen, ik heb het te druk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Volledige naam
    Nicoletta Olivia Maria Rossi
    Naam
    Nicoletta Rossi
    Leeftijd
    16 jaar, geboren op 30 Augustus.
    Op welke school zat hij of zij
    Zweinstein
    Afdeling op Zweinstein
    Zwadderich
    Uiterlijk:


    Nicoletta haar moeder is Italiaans, dus ze is half Italiaans.
    Het donkerbruine, bijna zwarte, haar van Nicoletta valt tot midden op haar rug. Nicoletta heeft goud/bruine ogen die mooi in verhouding vallen met haar huidskleur. Nicoletta is rond de 1,65m en is slank gebouwd.
    Innerlijk
    Nicoletta is over het algemeen een arrogante meid. Ze vind zichzelf beter dan derest van de meiden binnen Zwadderich en wilt daarom uitblinken in alles. Door het feit dat ze uit een volbloed familie komt, staat haar trots dus nog hoger. Nicoletta heeft net als Draco Malfoy een verschrikkelijke hekel aan modderbloedjes.
    Nicoletta kan aardig zijn, maar dan moet je wel een van haar vrienden zijn. Ze trekt veel op met Pansy Parkison, ook een van de populaire meiden binnen Zwadderich. Ook is Draco Malfoy een vriend van haar, ze had in de begin jaren van Hogwarts een enorme crush op hem. Maar helaas vond hij niet hetzelfde van haar.

    Naast het feit dat Nicoletta heel arrogant kan overkomen, heeft ze haar gevoelige delen. Ze is onwijs onzeker als het gaat over liefdes, aangezien ze bang is dat mensen haar niet mogen vanwege haar reputatie op Hogwarts.
    Desondanks wilt Nicoletta er nog een aantal leuke jaren van maken, ze verheugd zich dan ook erg op de komst van de nieuwe leerlingen. Dat betekend voor haar misschien wel nieuwe vrienden, maar ook meer redenen om arrogant te zijn.
    Extra
    *Ze komt uit een volbloed familie, dus een hekel voor dreuzels staat op nummer één.
    *De houtsoort van haar staf is van een Meidoorn, de kern is haar uit de staart van een eenhoorn. De staf zelf is 24,9 cm lang. Haar staf word ook wel vergelijkt met die van Draco Malfoy, aangezien ze bijna het zelfde zijn.
    *Haar beste vakken zijn Potions en Defence against the Dark Arts.
    *Haar slechtste vakken zijn Muggle Studies en Divination.



    Volledige Naam
    Sebastian Viktor Nils Bergo
    Naam
    Sebastion Bergo
    Leeftijd:
    17 jaar, geboren op 6 mei.
    Op welke school zat hij of zij
    Klammfels
    Afdeling op Zweinstein
    Huffelpuf
    Uiterlijk


    Sebastian zijn vader is Noors, dus dit zit in zijn nadeel qua huidskleur. Hij heeft een wat lichtere huidskleur, al is het geen wit zoals vele het ook wel noemen. Sebastian is niet heel breed gebouwd, maar ook niet slank. Hij zit er dus net tussen in. Sebastian zijn haar kleur heeft hij van zijn moeder, zijn oogkleur van zijn vader. Meisjes vinden vooral zijn ogen een prachtige kleur hebben, zover hij meisjes heeft gezien buiten school. Aangezien hij de meeste tijd van het jaar op Klammfels door brengt/bracht. Sebastian is 1,75m.
    Innerlijk
    Sebastian is iemand die niet graag in het middelpunt staat, het liefst helemaal niet. Sebastian is niet een van de stilste, het liefst praat hij de hele dag. De reden dat hij in Huffelpuf is gekomen, is omdat hij een harde werker is. Hij heeft altijd alles op tijd af, soms nog wel eerder. Zijn geduld word op prijs gesteld, vooral bij zijn ouders.
    Sebastian is blij dat hij word overgeplaatst en zijn tijd mag doorbrengen op Hogwarts, hij had schoon genoeg van de arrogante jongens op Klammfels. Mede door het feit dat hij Viktor Krum niet kan uitstaan, maar ook zodat hij hier op een fijne manier zijn schooltijd mag afronden.

    Sebastian kent niet vele mensen op Hogwarts, maar hij hoopt dat hij dat zo snel mogelijk kan veranderen. Men ziet hem soms als een verlegen persoon, maar als je hem beter kent weet je heel anders.
    Extra
    *Sebastian zijn vader is Noors, maar hij kwam zijn moeder tegen in Bulgarije en is daar gaan wonen met haar.
    *Ook Sebastian komt uit een volbloed familie, al haat hij de dreuzels niet. Hij heeft enkele dreuzel vrienden met wie hij het goed kan vinden in Bulgarije.
    * De houtsoort van zijn staf is van een Haagbeuk, de kern is drakenhartenbloed. De staf zelf is 28 cm lang.
    *Zijn beste vakken zijn Astronomy en Transfiguration
    *Zijn slechtste vakken zijn Arithmancy en Care of Magical Creatures

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 13:38 ]

    Lovina schreef:
    (...)
    Harry etc spelen geen specifieke rol dus? Dus ik kan niet doen bijv. dat mijn personage een goede vriend van Draco is?

    Dat kan wel. Mijn personage Lordeianne is bevriend met Daan Tomas


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Als deze personages niet meer kunnen, a.u.b een bericht in mijn PB of GB acherlaten, dan verwijder ik ze, of ik pas ze aan.)
    Naam: Alice Aimée Brations
    Leeftijd: 15 jaar
    Op welke school zat hij of zij: Beauxbatons
    Afdeling op Zweinstein: Ravenclaw
    Uiterlijk:



    Ze heeft rossig haar, groene ogen en is ongeveer 1.70 lang. Ze is slank. Ze draagt graag hoge hakken.
    Innerlijk: Ze is slim en denkt logisch en snel na. Ze heeft een depressieve periode in haar leven gehad toen haar muggle-ouders overleden in een auto-ongeluk. Gelukkig is ze hier boven op gekomen. Ze praat graag aan een stuk door en luistert niet zo snel naar anderen. Ze hoort zichzelf graag praten. Alice heeft geen problemen met vrienden maken en heeft zo graag mogelijk veel mensen om haar heen. Haar grootste angst is om alleen op de wereld achter te blijven. Ze is altijd positief, wat ze heeft geleerd na haar depressieve periode en probeert ook altijd alles positief te bekijken en aan te pakken. Ze gaat niet snel bij de pakken neer zitten en ze heeft een instelling van: Als het bij de duizendste keer nog niet leuk dan doen we het nog een duizendeneende keer. Maar als het na tienduizend keer niet lukt, dan wordt ze depressief. Ze kan absoluut niet tegen ruzie en moet altijd huilen als ze ruzie heeft met iemand. Ze laat haar emoties heel duidelijk merken.
    Extra: Ze is vegetarisch. Ze is vrienden met Luna.

    Naam: Franky Whiteson
    Leeftijd: 16
    Op welke school zat hij of zij: Zweinstein
    Afdeling op Zweinstein: Slytherin
    Uiterlijk:



    Hij heeft halflang, donkerbruin haar. Hij heeft bruine ogen en een ietwat bruin getinte huid. Hij is 1.90 en heeft een goede spiermassa. Hij valt goed in de smaak bij meisjes. Hij heeft een tattoo van een slang en een tijger op zijn rechteronderarm en de Dark Mark op z'n linkerhand. Hij is in de zomervakantie van het vijfde naar het zesde jaar overgegaan naar de Dark Side.
    Innerlijk: Franky is een persoon wat geen verdriet kent. Hij gaat tot het uiterste om zijn doel te bereiken. Hij deinst niet terug om mensen pijn te doen of te doden. Hij is agressief en snel op te kast te krijgen. Hij is verder niet snel geïnteresseerd in dingen behalve als het hem beter maakt of als hij er iets aan heeft. Hij kan goed naar mensen luisteren en praat nooit veel. Hij kropt zijn emoties op en laat nooit iets merken.
    Extra: Hij is zoals elke Slytherin een pureblood

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 18:05 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Dooddoenervo schreef:
    Wacht, ik ga het toch niet doen, ik heb het te druk.


    Okee jammer


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik gebruik in de RPG zelf, niet de volledige namen, als je dit nog wilt weten.
    Nog steeds problemen met tinypic, dus kan nog geen foto plaatsen ;x

    Lovina schreef:
    Ik gebruik in de RPG zelf, niet de volledige namen, als je dit nog wilt weten.
    Nog steeds problemen met tinypic, dus kan nog geen foto plaatsen ;x


    Maakt niet uit,en ik ook niet maar in het Rollentopic en het speeltopic vind ik het gewoon fijn staan ;)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Danny Vincent Wilgenpad
    Leeftijd: 16 Jaar (Verjaard op 27 September)
    Op welke school zat hij of zij: Zweinstein
    Afdeling op Zweinstein: Zwadderich
    Uiterlijk:


    Danny heeft blond haar en ijsblauwe ogen. Zijn lichaam is best gespierd,en hij is 1.78 lang. Hij heeft een lichte huid en in zijn ogen is een kille blik te zien. Erg lelijk vinden sommigen meisjes uit zijn afdeling hem niet.
    Innerlijk:Danny is erg sluw. Hij zal kosten wat het kost zijn doel bereiken. Hij is best gemeen en arrogant. Natuurlijk kan egoïsme ook niet ontbreken. Zijn sluwe trucjes zijn niet voorspelbaar. Samen met zijn vrienden heeft ze een hekel aan bloedverraders en modderbloedjes. Danny vecht best wel vaak en heeft daarom wel veel problemen op school. Hij heeft ook een groot hekel aan Griffoendor. Danny heeft in zijn vierde jaar iets met Lordeianne Green gehad. Wat hij zelf de grootste fout van zijn leven vind. Maar ondanks dat houdt hij nog steeds van haar. Ook al heeft hij het niet door. Hij is bevriend met Benno Zabini en Draco Malfidus. Hij verafschuwd Patty Park. Hij vind dat ze te overdreven doet. Als hij het ergens niet mee eens is laat hij het merken.
    Extra: Danny is volbloed.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 13:03 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    De foto van Sebastian staat er bij! Zijn mijn beide rollen verder goed?

    Mag ik een jongen van Zweinstein?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Lovina schreef:
    De foto van Sebastian staat er bij! Zijn mijn beide rollen verder goed?


    Ja helemaal!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Benzema schreef:
    Mag ik een jongen van Zweinstein?


    Je staat.er bij


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik doe toch mee. Mag ik een jongen van de Klammfels?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Ik doe toch mee. Mag ik een jongen van de Klammfels?


    Is goed.ik pas het morgen aan. Angezien k de hele avobd weg was en nu heel moe ben


    The monsters running wild inside of me. I'm faded