• Het is het vijfde jaar voor sommige kinderen op Zweinstein, Beauxbatons en Klammfels. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Klammfels worden overgeplaats naar Zweinstein om daar hun schooltijd af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Zweinstein er aan toe gaat. Alle veerheen gaande vrienden van de oudleerlingen van Beauxbatons en Klammfels worden gesplist in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Zweinstein.


    Leerlingen van Zweinstein(4 Jongens en 4 Meisjes)(HELEMAAL VOL!)
    -Danny Vincent Wilgenpad || Zwadderich Nici
    -Franky Whiteson || Zwadderich VitaIncoluma
    -Tyler Stephano DiRomano. || Zwadderich Benzema

    - 'Lorde' Lordeianne(Je zegt Lordeiann) Milah Green || Griffoendor Nici
    - Carma Scarlett Prudencia || Ravenklauw Arratay
    - Catharina ''Cathy'' Wasler || Huffelpuf VanGogh
    -Nicoletta Olivia Maria Rossi || Zwadderich Lovina


    Leerlingen van Beauxbantos(4 Meisjes)(VOL)
    -Adelaide Clemance Lucile d'Argon || Huffelpuf xxSummerxx
    -Alice Aimée Brations || Ravenklauw VitaIncoluma
    -Louise Améli Porte || Ravenklauw Alter


    Leerlingen van Klammfels(4 Jongens)(VOL)
    - Sebastian Viktor Nils Bergo || Huffelpuf Lovina
    - Velyo Bogomil || Griffoendor Wunjo
    - Matthew Jared Tommo || ZwadderichStyles


    Lijstje dat je moet invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Op welke school zat hij of zij:
    Afdeling op Zweinstein:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:

    =Geen one-liners! Minimaal 4 regels!
    =Graag ervaren RP'ers
    =OOC tussen haakjes () [] {}
    =Alleen Nici maakt nieuwe topics aan tenzij ik iemand vraag!
    =Reseveringen blijven 72 uur staan!(3 Dagen)
    =Scheld elkaar OOC niet uit!
    =Als iemand een fout maakt geef hem of haar een tip.
    = Heb respect voor elkaar!
    =Niet iemand anders personage besturen!
    =3Rollen per persoon.
    =Het lijken veel regels maar zo wordt de RPG leuker.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 14:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam:
    Matthew Jared Tommo
    Leeftijd:
    Achtien
    Op welke school zat hij of zij:
    Klammfels
    Afdeling op Zweinstein:
    Slytherin
    Uiterlijk:



    Matthew is een lange jongen van 1 meter 83. Hij heeft een goed gespierd lichaam, waar hij goed voor moet zorgen en hij eigenlijk best trots op is. Zijn spieren zijn mooi afgetekend op zijn lichaam, dat gesierd is met verschillende kleine moedervlekjes. Hij heeft licht bruine ogen, met een speelse twinkeling. Hij heeft een sprekende lach en deze is heel aanstekelijk. Hij heeft bruin haar, dat vaak alle kanten op staat, maar deze net-uit-je-bed-look, staat hem prima.
    Innerlijk:
    Matthew is een jongen waar je nooit echt hoogte van zult krijgen. Hij is erg sociaal en is graag onder de mensen, maar is alles behalve een lieverdje.
    Matthew is arrgoant en vind dat hij hoger staat dan andere. Dit komt omdat hij altijd geleerd heeft thuis, dat status meer betekend dan vriendschap. je hebt er meer aan als mensen je wrezen, dan dat mensne je aardig vinden. Hij vind niet snel mensen aardig en dat maakt hij maar al te goed duidelijk. Hij is echt niet op zijn mondje gevallen en juist enorm recht voor zijn raap. Hij zegt meteen waar het op staat en kan je met enkel worden al de grond in boren. ook is hij niet bang om een klap uit te delen. Als hij je wel aardig vind, kun je dit maar beter koesteren. Want als dat het geval is, is Matthew een enorm goede vriend. Je kan enorm met hem lachen en hij zal altijd voor je klaar staan en zal je zowaar als gelijk beschouwen.
    Matthew is iemand die van aandacht houd en graag in het middelpunt van de belangstelling staat. Doet hij dit niet, eist hij dit vaak wel op.
    hij is een enorme geoot en is vaak van alles kwijt. Hij is de grootste nachtmerrie van leraren en het is nog maar de vraag of hij het ubberhaupt wel gaat halen.

    Extra:
    Matthew is volbloed.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 9:17 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    is die goed?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    VitaIncoluma schreef:
    Als een meisje of een jongen een liefdespartner zoeken, mijn personages zijn nog allebei singles :Y)

    Geen liefde, maar ik zag net dat onze personages(Alice en Louise) allebei van Beauxbatons komen, 15 jaar zijn en naar Ravenklauw gaan. Misschien wel goede vrienden?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:50 ]


    :)

    Nicoletta en Sebastian zijn beide single, dus qua liefdes zijn er nog dingen mogelijk. ^^

    Alter schreef:
    (...)
    Geen liefde, maar ik zag net dat onze personages(Alice en Louise) allebei van Beauxbatons komen, 15 jaar zijn en naar Ravenklauw gaan. Misschien wel goede vrienden?


    Ja, inderdaad, dat is een leuk idee.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Styles schreef:
    is die goed?


    Hij is perfect! Ik vul vanavond de rollen erbij in. Ik moet naar de stad voor iets.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    mag ik een vrouwelijke leerling van Beauxbantos reserveren?

    Accio Open Topic!
    Zeg maar als t niet klopt (;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    BarnOwl schreef:
    mag ik een vrouwelijke leerling van Beauxbantos reserveren?


    De RPG is vol. Sorry


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Komt er nog een praattopic om te overleggen of kan dat gewoon in het speeltopic?


    :)

    Alter schreef:
    Komt er nog een praattopic om te overleggen of kan dat gewoon in het speeltopic?


    Ik zal een maken ;)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Praattopicus openus!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hoi allemaal! Ik ben vanaf woensdag tot gisteravond bij mijn zus in Rotterdam geweest en het was erg leuk. Ik kan helaas volgende week niet online komen i.v.m. de toetsweek. Het spijt me, maar het gaat voor. Liefs, Myke


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    VanGogh schreef:
    Hoi allemaal! Ik ben vanaf woensdag tot gisteravond bij mijn zus in Rotterdam geweest en het was erg leuk. Ik kan helaas volgende week niet online komen i.v.m. de toetsweek. Het spijt me, maar het gaat voor. Liefs, Myke


    Maakt niet uit. Succes!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded