• Het is het vijfde jaar voor sommige kinderen op Zweinstein, Beauxbatons en Klammfels. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Klammfels worden overgeplaats naar Zweinstein om daar hun schooltijd af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Zweinstein er aan toe gaat. Alle veerheen gaande vrienden van de oudleerlingen van Beauxbatons en Klammfels worden gesplist in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Zweinstein.


    Leerlingen van Zweinstein(4 Jongens en 4 Meisjes)(HELEMAAL VOL!)
    -Danny Vincent Wilgenpad || Zwadderich Nici
    -Franky Whiteson || Zwadderich VitaIncoluma
    -Tyler Stephano DiRomano. || Zwadderich Benzema

    - 'Lorde' Lordeianne(Je zegt Lordeiann) Milah Green || Griffoendor Nici
    - Carma Scarlett Prudencia || Ravenklauw Arratay
    - Catharina ''Cathy'' Wasler || Huffelpuf VanGogh
    -Nicoletta Olivia Maria Rossi || Zwadderich Lovina


    Leerlingen van Beauxbantos(4 Meisjes)(VOL)
    -Adelaide Clemance Lucile d'Argon || Huffelpuf xxSummerxx
    -Alice Aimée Brations || Ravenklauw VitaIncoluma
    -Louise Améli Porte || Ravenklauw Alter


    Leerlingen van Klammfels(4 Jongens)(VOL)
    - Sebastian Viktor Nils Bergo || Huffelpuf Lovina
    - Velyo Bogomil || Griffoendor Wunjo
    - Matthew Jared Tommo || ZwadderichStyles


    Lijstje dat je moet invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Op welke school zat hij of zij:
    Afdeling op Zweinstein:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:

    =Geen one-liners! Minimaal 4 regels!
    =Graag ervaren RP'ers
    =OOC tussen haakjes () [] {}
    =Alleen Nici maakt nieuwe topics aan tenzij ik iemand vraag!
    =Reseveringen blijven 72 uur staan!(3 Dagen)
    =Scheld elkaar OOC niet uit!
    =Als iemand een fout maakt geef hem of haar een tip.
    = Heb respect voor elkaar!
    =Niet iemand anders personage besturen!
    =3Rollen per persoon.
    =Het lijken veel regels maar zo wordt de RPG leuker.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 14:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wunjo schreef:
    Ik doe toch mee. Mag ik een jongen van de Klammfels?


    Je staat er bij ;)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    Naam: Danny Vincent Wilgenpad
    Leeftijd: 16 Jaar (Verjaard op 27 September)
    Op welke school zat hij of zij: Zweinstein
    Afdeling op Zweinstein: Zwadderich
    Uiterlijk:


    Danny heeft blond haar en ijsblauwe ogen. Zijn lichaam is best gespierd,en hij is 1.78 lang. Hij heeft een lichte huid en in zijn ogen is een kille blik te zien. Erg lelijk vinden sommigen meisjes uit zijn afdeling hem niet.
    Innerlijk:Danny is erg sluw. Hij zal kosten wat het kost zijn doel bereiken. Hij is best gemeen en arrogant. Natuurlijk kan egoïsme ook niet ontbreken. Zijn sluwe trucjes zijn niet voorspelbaar. Samen met zijn vrienden heeft ze een hekel aan bloedverraders en modderbloedjes. Danny vecht best wel vaak en heeft daarom wel veel problemen op school. Hij heeft ook een groot hekel aan Griffoendor. Danny heeft in zijn vierde jaar iets met Lordeianne Green gehad. Wat hij zelf de grootste fout van zijn leven vind. Maar ondanks dat houdt hij nog steeds van haar. Ook al heeft hij het niet door. Hij is bevriend met Benno Zabini en Draco Malfidus. Hij verafschuwd Patty Park. Hij vind dat ze te overdreven doet. Als hij het ergens niet mee eens is laat hij het merken.
    Extra: Danny is volbloed.


    Hij is af!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Velyo Bogomil
    Leeftijd: 15
    Op welke school zat hij of zij: Klammfels
    Afdeling op Zweinstein: Griffoendor
    Uiterlijk: klik
    Innerlijk: Velyo is een pittige jongen die snel een grote bek heeft. Hij heeft altijd wel iets te zeggen. Hij is erg eigenwijs, dat komt deels door dat hij mensen ook niet snel vertrouwd. Hij is erg behoedzaam. Hij is een doorzetter, iemand die zijn daden af maakt, hoe klein ze ook zijn. Velyo is ook wel een beetje een uitslover en heeft een goed gevoel voor humor. Hij is slim, maar niet erg leergierig. Zijn zelfvetrouwen is erg groot, waardoor mensen hem toch snel arrogant noemen. Ook is hij een echte leider en totaal geen volger. Hij is koppig en standvastig. Velyo is erg klein voor zijn leeftijd, zo'n 1.70, wat maakt dat mensen niet snel tegen hem opkijken. Daarom moet hij ook laten zien dat hij net zo stoer en sterk is als de rest. Vooral op de Klammfels was dat moeilijk omdat de meeste mensen daar minstens een kop groter zijn.
    Extra: Velyo heeft 3 oudere broers waar hij hij altijd tegen op moest boksen. Hij heeft een rat, Tod, afgekort van Todor. Tod is zwart met wit en is erg dik. Velyo heeft hem meestal in zijn jaszak zitten.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 15:32 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ben ik serieus de enige die de goede & slechte vakken en de eigenschappen van de staf heeft aangegeven? :'D

    Naam:
    Tyler Stephano DiRomano.
    Leeftijd:
    18.
    Op welke school zat hij of zij:
    Zweinstein.
    Afdeling op Zweinstein:
    Zwadderich.
    Uiterlijk:



    Tyler is geen lelijke jongen. Door zijn donkerbruine haren en gebruinde huidskleur zie je gelijk dat hij uit een land als Spanje komt. Wat daarbij wel opvalt zijn zijn blauw-groene ogen. Overdag zijn ze meer blauwig terwijl het in de avond en nacht echt groen is. Tyler is best gespierd wat goed match met zijn lengte van 1.90. Tyler heeft een aantal kleine littekens over zijn armen staan, ontstaan van kleine wondjes waar hij niet vanaf kon blijven.
    Innerlijk:
    Tyler is een jongen die soms een typisch iemand uit Slytherin kan zijn maar er soms ook een beetje buiten valt. Hij is een echte flirt met vele charmes, hij zal dus met iedereen flirten die er een beetje goed uit ziet. Het maakt hem niet uit welke afdeling het is. Tyler is geen supergenie, maar hij weet genoeg om het elk schooljaar te redden. Tyler heeft veel lef, en doet ook veel dingen zonder er echt bij na te denken. Hij is in Zwadderich geplaats omdat zijn sluwe trekjes toch wel bij zijn grootste karaktereigenschappen horen. Als hij een plan heeft weet hij precies hoe hij het uit moet voeren en hij doet er ook alles aan om het te laten lukken. Hij zal eigenlijk alles doen zolang het in zijn voordeel ligt. Tot slot vind hij zijn uiterlijk erg belangrijk, en hij is daarom best ijdel.
    Extra:
    Hij is Spaans en spreekt dus ook met een Spaans accent. Zijn familie is erg bekend, al hebben ze niet echt een goede naam. De rijke en machtige familie zit namelijk vol met dooddoeners. Daarom is het ook geen wonder dat de meeste mensen Tyler liever te vriend houden. Verder is hij een pureblood en heeft hij deze staf. Gemaakt van Mahoniehout, de kern is een hoofdhaar van een Glamorgana (Veela) en een lengte van 24,7 cm.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 15:50 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Naam: Carma Scarlett Prudencia
    Leeftijd: Zestien jaar, ze is geboren op 31 december
    Op welke school zat hij of zij: Zweinstein
    Afdeling op Zweinstein: Ravenklauw
    Uiterlijk:


    [img][http://i42.tinypic.com/2sbponr.jpg/img]
    Innerlijk: Wat haar karakter betreft heeft Carma meer goede eigenschappen dan slechte, alhoewel de slechte wel erg zijn. Altijd heeft ze een glimlach op haar gezicht. Zo niet, dan is er iets mis. Als haar iets dwars zit dan heeft ze stemmingswisselingen. De ene keer erg vrolijk, maar dan toch kwaad of verdrietig. Dat zal ze dan ook alleen toevertrouwen aan haar vrienden. Nooit zal Carma voor iets kleins kwaad worden. Sterker nog, het is zeldzaam als ze kwaad wordt. Haar goede humeur steekt anderen aan en zo is ze graag gewenst bij iemand anders, als ze uit zichzelf komt Erg vaak heeft ze een hypere bui, waarbij je maar beter voor haar kunt uitkijken om binnen de kortste keren maakt ze per ongeluk iets stuk. Het is dan niet haar bedoeling, maar het komt erg vaak voor. Je kan merken dat Carma iets gedaan heeft, als ze erg stil is. Geen woord zegt ze dan. Als ze dan iets zegt dan heeft ze een hoge stem waarbij je al gelijk door hebt dat ze iets verschuilt. Dan heb je ook nog een andere kant van haar. De kant waar Carma vaak mee zit, want haar emotionele kant is niet haar beste kant. Ze moet vaak aan de slechte dingen denken, waarbij ze het gevoel heeft dat ze zich wilt opsluiten in een kamer of gewoon even wilt uithuilen in een klein en donker hoekje. Gelukkig is dat gevoel vaak al na enkele minuten weg. Tegen vreemden is ze erg stil, en zou ze niet zoveel zeggen. Pas als je haar vertrouwen hebt en je haar ten vriend neemt, leer je haar in één keer helemaal kennen. Als je een vriend van haar bent, zal Carma alles doen om dat zo te houden want ze wilt niemand teleurstellen.
    Extra: Het maakt haar vrij weinig uit maar Carma is een halfbloedje. Haar staf is gemaakt uit het hout van een beuk met als kern de haar van een eenhoorn, is een klein beetje flexibel en is drieëntwintig centimeter lang.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 21:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arratay schreef:
    Naam: Carma Scarlett Prudencia
    Leeftijd: Zestien jaar, ze is geboren op 31 december
    Op welke school zat hij of zij: Zweinstein
    Afdeling op Zweinstein: Ravenklauw
    Uiterlijk:



    Innerlijk:
    Extra: Het maakt haar vrij weinig uit maar Carma is een halfbloedje. Haar staf is gemaakt uit het hout van een beuk met als kern de haar van een eenhoorn, is een klein beetje flexibel en is drieëntwintig centimeter lang.


    Ik zet haar innerlijk er vanavond of dadelijk bij.


    Mede-Ravenclawer!!!!!! Al komt die van mij wel van Beauxbatons...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Naam:
    Catharina ''Cathy'' Wasler
    Leeftijd:
    16 jaar (jarig op 21 juli)
    Op welke school zat hij of zij:
    Zweinstein
    Afdeling op Zweinstein:
    Huffelpuf, 6-jaars
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Catharina Wasler, haar vriendinnen noemen haar Cathy, is een middelmatige maar leergierige leerling. Ze is dierenliefhebster en dan ook met trots voorzitter van de Fabeldierenclub van Zweinstein. Ze is wat meisjes-achtig en heeft ook alleen maar meisjes-vriendinnen. Ze valt niet graag op en ze draagt met opzet een zwaar montuur bril in plaats van lenzen. Ze is een halfbloed heks. Ze is redelijk naïef en een makkelijk doelwit voor pesterijtjes van Zwadderaars, maar ze is absoluut niet een leerling die frequent gepest wordt en ze heeft er eigenlijk ook niet echt last van. Ze is ontzettend slecht in Bezweringen, maar een kei in Oude Runen (ze zit naast Hermelien Griffel), Kruidenkunde (ze is daardoor goed bevriend geraakt met Marcel Lubbermans) en in Verzorging van Fabeldieren.
    Extra:
    Hopeloos verliefd op... (Welke jongen biedt zich aan om slachtoffer te zijn? :Y))


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    -

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 15:28 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alle rollen zijn tot nu toe goed gekeurd ;)
    Bied er iemand zich aan voor 1 rol meer?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    VanGogh schreef:
    Extra:
    Hopeloos verliefd op... (Welke jongen biedt zich aan om slachtoffer te zijn? :Y))


    Het mag altijd Tyler zijn ;p


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Haha alle zelfverzonnen Zweinstein jongens zitten in Zwadderich


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Benzema schreef:
    (...)

    Het mag altijd Tyler zijn ;p


    En ik heb een slachtoffer gevonden! :'D

    Nici, ik heb erover nagedacht, maar ik heb heel weinig ervaring met RPG's. Dit is mijn tweede. Mijn eerste was maar een paar berichten, want die liep helaas dood al heel snel. Dus in feite is dit mijn eerste RPG als 'ie gaat lopen en dan vind ik mijn ervaring wat, ehh, weinig. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik weet niet zeker of ik weer genoeg tijd heb als school weer begint, maar ik wil wel weer een keertje meedoen aan een RPG.
    Als ik het mag proberen, dan wil ik wel een Beauxbantos meisje.


    :)

    Alter schreef:
    Ik weet niet zeker of ik weer genoeg tijd heb als school weer begint, maar ik wil wel weer een keertje meedoen aan een RPG.
    Als ik het mag proberen, dan wil ik wel een Beauxbantos meisje.


    Je staat erbij.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded