• Oftewel de oudste boekhandel in de wereld [zit o.a. in Lissabon]. Ik ga daarnaartoe deze vakantie en volgens vriendinnen ben ik "enthousiaster dan goed voor me is". Maar ik heb gewoon een enorme liefde voor boeken, boekhandels en bibliotheken en ik vind het dus geweldig om erheen te gaan.
    Zijn jullie ooit wel eens "enthousiaster dan goed voor je is" geweest ergens over en waarover was dat?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 16:29 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ja, maar ik kan me niet meer herinneren voor wat het was... Waarschijnlijk voor één of andere game dat eindelijk uit was.


    Take me to wonderland

    Oh gaaf! Kan me wel voorstellen, wordt ook altijd helemaal blij als ik in stoffige winkeltjes tweedehands boeken kan kopen of zo. Het liefst koop ik dan de hele sectie 'geschiedenis' leeg, maar goed dat is natuurlijk ook niet reeël haha!
    Ehm... Ja. Goeie vraag. Oh ja! Ik was laatst super blij en enthousiast dat Expeditie Robinson weer begon. Alsof ik jarig was of zo haha!

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 16:35 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha dat heb ik ook wel eens, als er iets enorm leuks op TV komt en als mijn favoriete artiesten nieuwe muziek uit hebben... Heb veel plezier trouwens in Lissabon! :)


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Heel veel plezier ! C:
    En het lijkt mij ook echt heel erg leuk , trouwens , haha ! ^^

    Ik had heel erg zin in om naar Parijs te gaan !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Athalie schreef:
    Oh gaaf! Kan me wel voorstellen, wordt ook altijd helemaal blij als ik in stoffige winkeltjes tweedehands boeken kan kopen of zo. Het liefst koop ik dan de hele sectie 'geschiedenis' leeg, maar goed dat is natuurlijk ook niet reeël haha!
    Ehm... Ja. Goeie vraag. Oh ja! Ik was laatst super blij en enthousiast dat Expeditie Robinson weer begon. Alsof ik jarig was of zo haha!

    Ik ben echt gek op stoffige oude winkeltjes met oude boeken en zo, het heeft iets.. magisch, I guess.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Aw super leuk! Hopelijk vind je een aantal leuke boeken.

    Laatste keer dat ik dat was.. Ik denk gister nacht, ik was/ben onwijs blij dat mijn crush me vertelde dat hij me ook leuk vind :'D

    Ja, toen ik m'n eerste piercing ging halen (die ik inmiddels niet meer heb, maar goed)


    26 - 02 - '16