• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 okt 2013 - 17:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik snap jou nog steeds niet.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik voel me zo raar, ik weet niet meer hoe ik me moet voelen of wat ik wil voelen. Kon ik maar gewoon niks voelen en alles vergeten.


    Your make-up is terrible

    Ik kan niet tegen cliffhangers D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Spuug niet op mij als je praat D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ugh. Ugh. Ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bah!! Je stinkt echt erg. Daar gaat mijn avondje op de bank liggen. Niet normaal!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Juist, daar ging mijn chille woensdagavondje, zoveel huiswerk gedaan, vanaf kwart over 6 bezig geweest en nog niet helemaal klaar, maar die laatste 2 vragen van economie laat ik even zitten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Goed, mijn uitstelgedrag heeft ervoor gezorgd dat ik nachtwerk heb. What a surprise... :')


    Take me to wonderland

    Aaaaaaah, ben vergiftigd door chips!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mijn haar is geverfd and I like it


    26 - 02 - '16

    Bedankt voor het doorgeven van het proefwerk dat ik morgen heb, daar kwam je echt op tijd mee.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dikkie, ik zal je verschrikkelijk missen..
    Jemig.. Het voelt echt klote om je huisdier te verliezen..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    "Het mes snijdt de keel van het hoer door".

    Ok.. Ik kijk nooit meer ineens op naar de tv.. Krijg alleen maar rare dingen te zien o-O..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb het gevoel dat ik je aan het wegdrijven ben met mijn aanstellerij.
    Maar ik zou ook niet met iemand als mezelf willen praten.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 22:31 ]


    Your make-up is terrible

    Orianna schreef:
    Mijn haar is geverfd and I like it

    Foto, foto! :Y)

    Oh, dear, ik wil echt dat ze met Lawyer Cha eindigt in plaats van Soo Ha. Zielig voor dat jong, maar het is niet anders. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.