• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 okt 2013 - 17:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Jezus zeg. Anderen worden wel snel geholpen, maar ik?


    Some people are art and do art at the same time

    Jullie zijn echt de meest egoïstische mensen die ik ken. Boos worden op de coach omdat hij niet bij het toernooi elke avond wil blijven slapen daar en dan liever heen en weer rijdt. Jullie mogen wel eens bedenken wat hij wel niet allemaal voor ons doet en hoeveel tijd hij in de trainingen steekt. En dan zeggen dat we ook andere begeleiding kunnen vragen die wel wilt blijven slapen. Lekker ondankbaar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb een pokkehumeur sinds we terug zijn, oké? Kan je me dan ook misschien tien minuutjes laten doen waar ik zin in heb in plaats van klusjes blijven bedenken? Daar wordt onze band namelijk niet bepaald beter op.


    :)

    Ik vraag me nu toch echt af of ik niet beter wel de was aan had kunnen doen... Hm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kim, je moet nu echt informatie gaan zoeken voor je presentatie. Anders stel je weer alles uit, net zoals met je eindexamens vorig jaar.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dit nummer is zó lekker. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik had zo'n vreemde droom, Nynk jij kwam erin voor en je had een Beatles klok gekocht waar je trots op was.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik had zo'n vreemde droom, Nynk jij kwam erin voor en je had een Beatles klok gekocht waar je trots op was.

    Waaaat. Ik wil een Beatles klok. :c Grappig dat je dit zegt, want ik droomde ook over iemand van Quizlet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik moet maar eens beter onthouden waar ik mijn spullen laat -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    O, ik ben zwaar verslaafd aan dit lied.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat ben ik weer goed bezig met het doen van andere dingen doen dan ik zou moeten doen. Zoals Q en Facebook..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Sommige mensen... ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahaha :'D


    Some people are art and do art at the same time

    DUDES IK HEB EEN VERHAAL AFGEROND VOOR DE EERSTE KEER DGJSHGHFUGDFJHIFGJHFGJ.


    Some people are art and do art at the same time

    Nog een paar uurtjes school en dan eindelijk een weekje vakantie!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    16 - 09 - '17