• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 okt 2013 - 17:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Deilia schreef:
    (...)
    Project x? When and where :Y)


    Now in my house xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh blijf weg van me met je negativiteit.


    -

    Waarom is het zo verwarrend?!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    NOOOOO.. Matty!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bah. Saai mens.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Argh, kreeg ik net twee leuke username ideeën, zijn ze allebei al bezet....


    Stenenlikker

    Aawwww, pap... wat lief...

    haha.. ik kom niet op je verjaardag en je stuurt geen enkel berichte haha. you didnt even care :')

    Een boek lezen over de seksuele moraal van de negentiende eeuw... Het is best vermakelijk moet ik zeggen haha (':


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Beyond: Two souls. That shit is intense.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik word er gek van dat jij altijd de papieren van opdrachten kwijtraakt en ons vervolgens niet eens bedankt als wij je een foto van de opdracht sturen. Volgende keer zoek je het maar uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naw waarom alweer zo'n stom verslag maken. :(


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yawn


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Winkelen is best een goede therapie.


    Your make-up is terrible

    Gatver, ik wil niet aan mijn profielwerkstuk werken in de vakantie :S Maar volgende week moet het al voor de helft af zijn. Fuck it...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.