• Ik vind de jurk die bethany in dit filmpje aan heeft zó mooi. Alleen het probleem is ik kan hem nergens vinden ! Weten jullie misschien waar ze hem vandaan heeft of hoe ik daar misschien achter kan komen ?

    xxxx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Geen idee, ik zoek nooit naar zo'n jurken eigenlijk ;s
    Misschien een keer op google iets ingeven zoals galajurken fzo?


    16 - 09 - '17

    New Look
    Dress for less
    Boohoo

    Al op deze sites geprobeerd? New Look heeft altijd wel leuke promdresses mocht je deze niet vinden ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Je kunt het haar ook vragen als reactie op haar filmpje, maar het is nog maar de vraag of het jurkje nog word verkocht want het is anderhalf jaar geleden dat ze deze video opgeload heeft ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik volg haar al heel lang en volgens mij had ze ooit gezegd dat ze die in een boutique in LA had gekocht, dus daar heb je denk ik niet zoveel aan :')

    fashionchick.nl. Daar staan meestal wel dit soort jurken op.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 0:07 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Wauw. Ze vat in 10 minuten samen wat er mis is met deze wereld, bravo.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik had zelf voor gala ook een topic geopend dus miss. kun je bij mijn topics kijken en hem zoeken, ik heb toen best wel veel linkjes gehad naar verschillende sites.

    En stiekem is het gewoon leuk om van die mooie jurken te zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hele mooie jurk ja! Die schoenen ook. Maar ik kan je niet helpen met het zoeken naar zo´n jurk. Misschien Ebay?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    misschien op google zoeken, iets van Bethany en dan titel van dit filmpje en dan dress ofzo?


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Deilia schreef:
    Wauw. Ze vat in 10 minuten samen wat er mis is met deze wereld, bravo.


    You are beautiful, you are love.

    Wat is er dan precies mis mee?


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    Wat is er dan precies mis mee?


    Ik er nu niet zo veel zin in hier uitgebreid op in te gaan. Ik kan gewoon heel slecht tegen zit soort mensen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Scholar schreef:
    Wat is er dan precies mis mee?

    Hm, heb een poging gedaan het uit te leggen, (wat ik er mis aan vind).

    Alles draait om het uiterlijk. Oké, mensen hechten nu eenmaal waarde aan hoe ze er uit zien. Maar in dit soort filmpjes zit je er echt met je neus bovenop. Die dame werkt haar 'imperfecties' weg, terwijl ze in mijn ogen gewoon zichzelf 'weg werkt'. Zonder make-up zijn we tegenwoordig blijkbaar onvolmaakt. Ik heb daar zo'n hekel aan gekregen dat ik zelf geen make-up meer draag. Because fuck society. Ik vind 'dit' allemaal zo nep; het naar jezelf kijken alsof je een plaatje bent om naar te kijken. En ik zal eerlijk zeggen dat ik soms ook geef om hoe mensen me zien, maar ik streef er niet naar.

    Ok, that's all I got. xd


    You are beautiful, you are love.

    Felina schreef:
    (...)
    Hm, heb een poging gedaan het uit te leggen, (wat ik er mis aan vind).

    Alles draait om het uiterlijk. Oké, mensen hechten nu eenmaal waarde aan hoe ze er uit zien. Maar in dit soort filmpjes zit je er echt met je neus bovenop. Die dame werkt haar 'imperfecties' weg, terwijl ze in mijn ogen gewoon zichzelf 'weg werkt'. Zonder make-up zijn we tegenwoordig blijkbaar onvolmaakt. Ik heb daar zo'n hekel aan gekregen dat ik zelf geen make-up meer draag. Because fuck society. Ik vind 'dit' allemaal zo nep; het naar jezelf kijken alsof je een plaatje bent om naar te kijken. En ik zal eerlijk zeggen dat ik soms ook geef om hoe mensen me zien, maar ik streef er niet naar.

    Ok, that's all I got. xd

    Als ik in de trein zit.. en om me heen kijk, ben ik gewoon de enige vrouw in de hele coupe zonder make-up XD.
    Niet dat ik nooit m'n gezicht verf, maar 90% van de gevallen ben ik te lui en de andere 10% heb ik een make-up opvlieger.
    ON: y u no send her a pm?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 15:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Deilia schreef:
    Wauw. Ze vat in 10 minuten samen wat er mis is met deze wereld, bravo.


    Some people are art and do art at the same time