• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 13:59 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb alles wat ik ooit gewild heb.. Waarom voel ik me niet gelukkig...


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dat wordt vannacht doorleren..

    Nog twee notes tot 8888. :')
    En dat is dus iets waar ik op dit moment niet mee bezig zou moeten zijn. Foei, Inge, doe je Frans.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mamamay.
    Damn, 7777ste post gemist. xd

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 20:20 ]


    You are beautiful, you are love.

    Werk eens mee kutsmsfunctie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb zoveel mensen om me heen en nog voel ik me zo eenzaaam...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    IK...HAAT...SCHOOL..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Het is zo lullig als je alleen zit en iemand vraagt of zij/hij een haar vriend(in) op jouw plek mogen zitten.
    Wat inhoud dat jij moet verplaatsen naar een plek alleen in het midden van de klas zodat twee andere
    mensen samen kunnen zitten. Dat is echt zo pijnlijk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Damn, nu ik er aan terug denk heb ik best wel een kut verleden gehad en gaat het nu eigenlijk best wel goed. :\


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    Damn, nu ik er aan terug denk heb ik best wel een kut verleden gehad en gaat het nu eigenlijk best wel goed. :\


    Dat heb ik ook. :')


    Queer zijn is gewoon alles

    Is het normaal dat ik nog steeds geen bal van dat hipstergedoe snap? ;')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it


    Meow. (cat)

    Ik kan echt niet wachten tot mijn zus het huis uit is.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    Ik kan echt niet wachten tot mijn zus het huis uit is.


    Die van mij is het huis uit, maar nog steeds komt ze terug en is ze vet irritant. Het is altijd ruzie als ze er is.


    26 - 02 - '16

    Als ik zoiets lees, ben ik blij dat ik een broertje heb die ook nog eens mijn beste vriend is (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom