• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 13:59 ]


    Your make-up is terrible

    Ik geef het op! Ik geef heel mijn GIP op. Als ik nog geen registratieformulier + inlogsysteem op poten kan krijgen, kan ik de rest ook niet. Jezus, waar ben ik toch aan begonnen? -.-


    Take me to wonderland

    Gisteren was echt zo geweldig... de sfeer, de mensen, alles. Omfg ik ga volgend jaar sowieso weer.

    Oh god, wat je ook doet tegen de verveling, KIJK GEEN OUDE STATUSSEN VAN OP FACEBOOK

    Jezus, wat was ik bang vanochtend dat het maandag was. :/


    Some people are art and do art at the same time

    "Ja ik weet niet zeker of ze vanbinnen gloeiend heet zijn.."
    Ik; -neemt hap en verbrand gelijk mijn mond.-

    Dank je pap ;D Ze zijn wel gloeiend heet vanbinnen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Facebook haat me.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Rosarum schreef:
    (...)
    Jep, serieus. En ik geloof dar wel in (:.

    Ah, oke. Was je dat aan het kijken of waarom Cruella?


    † Love? I want to sleep.

    Stooooooorm! Ohyes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Stooooooorm! Ohyes.


    :)

    Ik word hier zo lekker vrolijk van :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Uuuugh. Waarom is er niemand die goed kan photoshoppen? :c


    help

    Geez, heel subtiel hoor dat jullie me altijd minder vinden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wordt zo ziek van dat racistische gedoe af en toe. Let them be, goddamnit. They didn't do anything wrong.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik je wel heb gemist...


    Because I love him, do I need another reason?

    Moet je nou echt serieus steeds iets sturen als ik dat ook gedaan heb?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered