• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 13:59 ]


    Your make-up is terrible

    NO

    Waarom verbaasd het me niet? -.-


    -

    Dear Manga/Manwha/AndAllThatShit writers.. Stop met het eindigen van de chapters op spannende stukjes o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik moet slapen. Maar ik wil Brain Games kijken ,o_o


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bronze schreef:
    Ik moet slapen. Maar ik wil Brain Games kijken ,o_o

    Same here, dat is zo leuk om te kijken, vind ik haha.

    OT: Volgens mij geloof je echt dat niemand je door heeft. Omg, je bent zo fucking zielig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat was wel een erg wanhopige miauw onderaan de trap.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 19:38 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    t w i n t i g l i k e s


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik weet perfect wat ik voel maar ik krijg het niet in woorden ><

    Bronze schreef:
    Ik moet slapen. Maar ik wil Brain Games kijken ,o_o


    Dit denk ik elke zondag :'D

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 19:44 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ga zo iemand slaan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Shit. Shiiiit. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn god zeg. Moet ik het voor je spellen?
    Nee. N-E-E. Ga weg.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Morticia schreef:
    (...)
    Same here, dat is zo leuk om te kijken, vind ik haha.

    OT: Volgens mij geloof je echt dat niemand je door heeft. Omg, je bent zo fucking zielig.


    † Love? I want to sleep.

    Kon ik mijn gevoelens maar gewoon uitzetten. Dan zou ik dat gewoon kunnen doen wanneer ik me op andere dingen moet concentreren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zucht. Ik wou dat ik gewoon drie jaar kon skippen. Ik kijk overal zo verschrikkelijk veel tegen op.