• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 13:59 ]


    Your make-up is terrible

    Aaaargh. Ik wilde dat het nu al volgende week woensdag was. Dan zijn de tentamens eindelijk voorbij! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hmm, zucht. Ik dacht dat jullie weg zouden gaan, blijven jullie nog één dag. Ik ben dit zat.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik moet dat nu toch eens gaan afmaken, veel te lang geleden..


    'Darling, just hold on'

    Fuck my life. :c

    Whatever, ik blijf morgen thuis. Ik heb echt een deprimerende bui.

    Misschien moet ik mijn etui even opruimen..
    + Trein.... Beter rij jij morgen gewoon D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou niet aan dat soort dingen moeten denken, maar ik kan het gewoon op het moment niet tegenhouden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb echt het idee dat sommige mensen zich expres aanstellen. Zo zielig ben je niet hoor.


    † Love? I want to sleep.

    Nog maar 75 woorden, dan de vertaling en dan kan ik vaarwel zeggen tegen die opdracht. c:


    :)

    Fijn om te merken dat ik niet meer voor je besta.


    You're never fully dressed without a smile

    Ik heb echt zo de neiging om dat kind zo hard te blijven slaan totdat ze me smeekt om op te houden. Schijnheilige bitch.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het bowlen was leuk, maar dat stelletje ongelofelijke snotneuzen naast ons had zich echt met hun eigen zaken moeten bemoeien in plaats van de manier waarop mijn neefje gooide. Je lacht sowieso niemand uit, maar al helemaal geen kinderen met Down. URGH.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah nee! Kan je dan niet gewoon dingen vertellen, zit ik niet de hele tijd te wachten ><

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 15:59 ]


    Tijd voor koffie.

    Waarom wordt ik best wel vrolijk van een mail die een jongen uit mijn klas me stuurt over de buitenlandse reizen?
    Oh, en hij vraagt ook nog eens of hij met mijn vriendinnengroepje meemag. ^^

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 16:02 ]


    Stenenlikker

    Dit is gewoon niet meer grappig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.