• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 13:59 ]


    Your make-up is terrible

    What the actual fuck. Men pregnancy? Are you fucking nuts?


    26 - 02 - '16

    Stom boekverslag ):


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Tomorrow I'm gonna buy me some chocolate, icecream and other unhealthy food. Cause fuck this shit. I don't feel like doing anything anymore. It's not worth it.

    Ugh, zoveel werk te doen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Shiiiiit. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb echt geen zin meer, maar ik wil wel drie voldoendes scoren. :c Aaargh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hoe kan ik de hele tijd dezelfde fout maken?! >.< Voorouder, geen grootouder!

    Mijn stemming in een woord: moe


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik voel me gepasseerd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Laat dit alsjeblieft een grap zijn.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    M'n nek doet zo'n pijn, verdomme zeg D:

    Ik wil je echt betrappen. Hm, wat is de beste strategie?


    † Love? I want to sleep.

    Ik heb geen zin meer om te werken D:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Why can't you see me?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mijn ouders moeten echt eens sneller leren beslissen. :-(


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."