• Hooi! (:

    Ik heb zojuist mijn abo-lijst geleegd. Het stond vol met stories waar ongeveer een half jaar of langer niet meer aan geschreven was. En dat is natuurlijk niet leuk. Dus bij deze vraag ik u allen om stories.

    Wat ik verlang van een story:
    - ABN Geschreven
    - Nederlands geschreven (als de zinnen in het Engels zijn is dat nog niet zo'n ramp, zolang het maar niet helemáál in het Engels is.)
    - Dat er regelmatig een nieuw hoofdstuk wordt geactiveerd met een minimum van 1 hoofdstuk per anderhalve week. (anders is het wachten zo lang. :c )

    Welke stories ik sowieso lees:
    - Harry Potter
    - OP: Crime scene, Horror, komedie, romantiek
    - Under The Dome (als dat er al is..)

    Wat ik misschien lezen zal:
    - One Direction, mits het een zeer originele verhaallijn is

    Wat ik niet lees:
    - Justin Bieber
    - Twilight
    - Voetbal
    - The Hunger Games (alleen omdat ik de film nog moet kijken, ja dat is zeer slecht. Ik weet het.)
    - Teen Wolf (omdat ik met de serie nog moet beginnen aan episode 3.)

    Alvast heeeeel erg bedankt voor het posten van stories! Als je wilt kun je ook bij mijn story kijken: Glarry.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 12:58 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Veel goed lopende stories ken/heb ik niet, maar ik heb wel een heleboel afgelopen HP fanfic. Ik weet niet wat je daarvan vindt, maar je hoeft dan in ieder geval dus niet te wachten. :'D
    Ze staan allemaal hier, onder de tweede spoilerknop, mocht je een kijkje willen nemen. Er zit natuurlijk veel Perciver tussen, en ik weet dat je daarvan al veel hebt gelezen, maar ook een heleboel andere dingen.

    Verder is er Catch me if you can, een lopend fantasyverhaal met OP. Het is mijn bedoeling om dat voor het eind van volgende maand af te hebben, dus dan zal ik wel veel moeten posten. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een paar OP op me profiel. Kan alleen geen link neerzetten ;)


    -

    Ik heb wel een afgerond verhaal, kun je lekker elke dag een stukje lezen, hihi, maar als je dat niet leuk vind heb ik nog altijd Midnight.



    Als je klein was, moest je de wereld nog verkennen en moest je nog opgevoed worden, voordat je alles om je heen snapte. Dat was wat de ouders van de drie-jarige Gaby Midnight dachten. Het was ook waar, dachten ze, maar ze twijfelden meer en meer wanneer Gaby in een donkere nacht plots verdwenen was en na een vijf minuten terugkwam. Naar de wc was ze niet geweest. Ze deed alsof ze niet weg was gegaan. Haar ouders snapten er niks van en besloten verder te gaan slapen. Maar Gaby deed dit steeds vaker en vaker en het duurde ook elke nacht langer voordat ze terugkwam.
    De ouders van Gaby wilden hulp gaan inschakelen, maar daarna gingen ze dit toch zelf 'onderzoeken'.


    Some people are art and do art at the same time

    Square schreef:
    Veel goed lopende stories ken/heb ik niet, maar ik heb wel een heleboel afgelopen HP fanfic. Ik weet niet wat je daarvan vindt, maar je hoeft dan in ieder geval dus niet te wachten. :'D
    Ze staan allemaal hier, onder de tweede spoilerknop, mocht je een kijkje willen nemen. Er zit natuurlijk veel Perciver tussen, en ik weet dat je daarvan al veel hebt gelezen, maar ook een heleboel andere dingen.

    Verder is er Catch me if you can, een lopend fantasyverhaal met OP. Het is mijn bedoeling om dat voor het eind van volgende maand af te hebben, dus dan zal ik wel veel moeten posten. ^^


    Die van jou ken ik bijna allemaal al, je hoeft dan ook niet bang te zijn dat ik niet even langs jouw stories ga om te kijken wat ik nog lezen zal, want dat doe ik wel. ^^

    @ Minions, ik zal zometeen wel eventjes kijken. (:
    @ Scorpia, thanks, die lees/las ik al, toch wel! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geen idee of je voetbal leest, maar het staat er niet tussen dus ik probeer het maar :'D






    Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do.
    But to hold it together, that's true strength.
    Sometimes... You just have to be the hero...

    Geschreven door Ricelle
    Bevat: Drama, Geweld en Grof taalgebruik.
    Memphis Depay
    Jasmine Naömi Casiras






    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Gibbs schreef:
    (...)

    Die van jou ken ik bijna allemaal al, je hoeft dan ook niet bang te zijn dat ik niet even langs jouw stories ga om te kijken wat ik nog lezen zal, want dat doe ik wel. ^^

    @ Minions, ik zal zometeen wel eventjes kijken. (:
    @ Scorpia, thanks, die lees/las ik al, toch wel! :')


    oh sorry! Stupid me. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Je kan een kijkje nemen bij mijn verhaal?
    Het gaat een serie van 3 delen/boeken worden.

    Rhan-Niet alles is wat het lijkt



    Dit verhaal speelt zich in de toekomst af. Om precies te zijn in het jaar 2325.
    Er is een nieuwe planeet ontdekt waar ook, net zoals op de Aarde, al eeuwenlang mensen leven. Of nou ja, mensen; Ze hebben dezelfde bouw en lichaam als mensen, maar een gouden huidskleur.
    Na maandenlange bestudering van deze planeet, besluiten ze om er mensen van de Aarde er naar toe te sturen. De reis naar de planeet duurt 1 week en ze zullen er 1 jaar verblijven.
    Maar omdat ze niet allemaal wetenschappers erheen willen sturen, maken ze er een wedstrijd van.
    10 tieners tussen de 16 en 20 jaar, 5 volwassenen (waaronder 2 verpleegsters, 2 wetenschappers en 1 lerares) worden uitgeloot. Van verschillende afkomsten, verschillende landen en verschillende talen, zijn ze noodgedwongen om in het Engels met elkaar te communiceren. (Ik schrijf alles gewoon in het nederlands)
    Hun komst levert enig wantrouwen op. Na een maand in de gevangenis komen ze vrij en kunnen ze eindelijk de nieuwe planeet zien. Dit gaat niet zonder problemen natuurlijk. Er ontstaan nieuwe vriendschappen, liefdes en vijanden. Eerst lijkt het geen kwaad, maar wanneer er oorlog op de planeet uitbreekt en hun raket daarbij wordt geraakt, zijn ze noodgedwongen om langer te blijven. Er is geen communicatie meer met de Aarde, twee groepen op de planeet voeren oorlog en zij zitten er middenin. En was de bom op de raket wel een ongeluk? Was het geen opzet? Hoe loopt dit af?

    Dit verhaal lees je vanuit Anne-Ruth, een 18 jarig meisje dat ook uitgeloot is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    @ Benzema
    Nee sorry, ik lees geen voetbalverhalen. :x

    @ Scribe
    Klinkt interessant, ik neem een kijkje! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sci-fi story



    Het is het jaar 2150,
    de mensen worden door een buitenaardse bevolking onder de grond gejaagd.
    Als Sam Whinter achtien wordt, word hij gekozen om mee te doen aan een experiment om het leven boven de grond te verkennen, maar niemand heeft het ooit na kunnen vertellen. Hij weet niet dat hij degene is die zonder moeite de taal van de bevolking kan verstaan en spreken. Niet alleen hij maar ook andere kennen de taal. Zij waarvan ze dachten dat ze dood waren.
    Hun leven veranderd totaal door deze wezens en keert zich de rug om naar de mensen om deze wezens te helpen.





    Angels amongs demons

    Proloog omdat er geen beschrijving bij zit.

    Met rood doorlopende ogen, en een mond vol bloed, keek ik naar de lichamen die op de grond lagen. Ze waren verspreid en ieder gutste het bloed hun lijfen uit.
    Hongerig keek ik om me heen, hongerig als een wild beest, smachtend naar vlees. Iets in mijn lichaam riep dat ik dit niet moest doen, maar ik kon me niet in bedwang houden. Dit was wie ik was, een monster.
    De maan die fel boven de heuveltoppen scheen, was het enige licht dat ik had wat door de kleine ramen van het huis schenen. Een klok tikte de uren af.
    tien, elf....Twaalf..... Een golf van warmte vulde mijn hele lijf, waarbij ik krijzend en gillend op de grond viel. Mijn klauwen had ik over mijn oren geslagen. Gillend lag ik daar op de grond, tot de grote wijzer van de klok aan de muur boven de bebloede bank een minuut opzij schoof.
    Met onregelmatige ademhaling, lag ik tussen de lijken en het bloed op de grond. Ik probeerde me in bedwang te houden, maar mijn lichaam wou niet rusten, nog niet teminste.
    Een fel geel licht scheen door de ramen, er werd zachtjes tetikt op het raam, daarna niks. Ik kroop zachtjes overeind en bleef rustig luisteren.
    Weer het licht dat scheen door het raam, daarna een zee van glassplinters verspreide zich over de vloer.
    Ik bedekte mijn hoofd tegen de splinter, waarbij er een aantal in mijn shirt bleven steken. Een man met een geweer stapte door het venster naar binnen. Zijn gezicht was aan zijn linkeroog bebloed. Hij richte zijn geweer op me en haalde de trekker langzaam over..


    Vampire + Servant = Servamp

    @ LyraPhoenix

    Oeeh, ze klinken beiden ontzettend gaaf! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    http://www.quizlet.nl/stories/118648/saviour--harry-styles/

    ^^


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Alstu, mijn 1D-storielijst, joehoee.
    http://www.quizlet.nl/stories/111246/ive-missed-you--louis-tomlinson/
    http://www.quizlet.nl/stories/111249/tattoo-buddy--zayn-j-malik/
    http://www.quizlet.nl/stories/110984/londons-blood-shot--one-direction/

    En verder heb ik nog wel meer stories, ook OP, maar die zijn allemaal al afgelopen. Neem gerust een kijkje, zal ik zeggen :)

    Ik heb er een paar die aan je eisen voldoen, dus kijk maar. (:

    OP:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich

    HP


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Mocht je niet zoveel hoofdstukken willen lezen, ik ben ook bezig om het verhaal naar het Engels over te zetten. Er zijn minder dan tien hoofdstukken en dat kun je hier vinden.



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    1D
    [url]http://www.quizlet.nl/stories/125784/our-love-fades-by-sunrise--harry-styles/
    [/url]Als cupido merkt dat de mensheid hun hart niet meer volgt, besluit hij het over een andere boeg te gooien: Harry Styles en Esther Dunham ontmoeten elkaar in hun droomwereld. De impact daarvan is zo groot dat het hun alledaagse leven in beslag neemt en ze niet weten of hun “droomprins(es)”echt zal bestaan of slechts in hun dromen. Zullen ze elkaar ook in de echte wereld vinden? Is het reëel om te verwachten dat je sprookjesprins(es) zich hetzelfde gedraagt in de echte wereld?


    En op mijn profiel staat ook nog een Hobbit fanfictie, mocht je daar toevallig ook van houden. :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 14:53 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien de mijne?



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.


    - Cromulent

    Gone | Draco Malfoy

    Do you believe in ghosts?



    In het strijdgewoel tijdens The Battle of Hogwarts vindt Draco’s enige en laatste liefde ooit de dood: Amarí Emisay. Als hij merkt dat ze dood is zweert hij haar te wreken uit te zoeken wie er verantwoordelijk is voor haar dood. Amarí keert terug als geest maar blijkt onzichtbaar en onhoorbaar te zijn voor Draco. Toch probeert ze hem te helpen uit te vinden wie haar vervloekt heeft, als ze erachter komen verandert Draco’s leven tragisch en zal hij nooit meer zijn wie hij ooit was.


    -

    Nightfall | Draco Malfoy



    Aurora Odette Australis, een stil meisje waar niemand mee om durft te gaan. Men noemt haar liever niet bij haar voornaam, maar ''Odette'' omdat dit vriendelijker klinkt dan Aurora. Aurora is gewend om alleen te zijn en zich op de achtergrond te houden. Maar ze draagt een geheim met zich mee: ze is een beschermengel. Draco Malfoy is de aangewezen persoon voor haar. Aurora echter, wil niks met de menselijke jongen te maken hebben. Maar als blijkt dat de enige manier om haar taak te volbrengen hem beter te leren kennen is, onstaat er een spinsel van moeilijkheden.


    -
    Let’s Battle | HP

    If this love is Forbidden. Then, can we still be in love?
    It brings us so many Complications and we have to fight.
    But we can't be without each other and we will fight Together Till The End.




    Draco Malfidus komt in aanraking met Rosalie (Rose) Chang.
    Ze zit op de afdeling Griffoendor, Malfidus arrogant als hij is krenkt haar net zo erg als alle andere Griffoendors.
    Rosalie is de tweelingzus van Cho Chang (in dit verhaal Harry's ex-vriendin)
    Harry komt er achter dat de arrogante manieren van Malfidus helmaal niet echt gemeen zijn maar dat hij verliefd op haar is. Rose merkt dat Harry weet van hun geheime relatie en ze raken verstrikt in vele complicaties. Met knallende ruzies en duellen als gevolg.



    Schrijvers ID
    Coming soon: Amnesia - Scorpius Malfoy

    Gone
    Nightfall
    Let's Battle

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 18:01 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.