• Hooi! (:

    Ik heb zojuist mijn abo-lijst geleegd. Het stond vol met stories waar ongeveer een half jaar of langer niet meer aan geschreven was. En dat is natuurlijk niet leuk. Dus bij deze vraag ik u allen om stories.

    Wat ik verlang van een story:
    - ABN Geschreven
    - Nederlands geschreven (als de zinnen in het Engels zijn is dat nog niet zo'n ramp, zolang het maar niet helemáál in het Engels is.)
    - Dat er regelmatig een nieuw hoofdstuk wordt geactiveerd met een minimum van 1 hoofdstuk per anderhalve week. (anders is het wachten zo lang. :c )

    Welke stories ik sowieso lees:
    - Harry Potter
    - OP: Crime scene, Horror, komedie, romantiek
    - Under The Dome (als dat er al is..)

    Wat ik misschien lezen zal:
    - One Direction, mits het een zeer originele verhaallijn is

    Wat ik niet lees:
    - Justin Bieber
    - Twilight
    - Voetbal
    - The Hunger Games (alleen omdat ik de film nog moet kijken, ja dat is zeer slecht. Ik weet het.)
    - Teen Wolf (omdat ik met de serie nog moet beginnen aan episode 3.)

    Alvast heeeeel erg bedankt voor het posten van stories! Als je wilt kun je ook bij mijn story kijken: Glarry.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 12:58 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zie er al wat leuke tussen, yaay! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •




    Een gloednieuwe horrorfilm komt uit die 'The Producer' heet. Ze hebben alleen nog twee hoofdrollen voor de horrorfilm nodig en dan zijn ze klaar om te filmen.

    Als er een reclame spotje op tv komt doen mensen meteen auditie voor die rollen – want ze willen beroemd en bekend worden. Alleen moet je wel auditie doen samen met je beste vriend/in. Wat is hier nou het probleem van? Een heleboel.
    Niets is wat het lijkt: de auditie bestaat uit opdrachten die je moet doen en die je móet winnen. Het zijn namelijk levensechte gebeurtenissen. Niks daarvan is nep. Je moet er vechten voor je leven.
    Middenin de opdrachten krijg je ook vragen over je beste vriend of vriendin en als je het antwoord niet weet zul je het niet overleven. De laatste twee mensen die het overleven (en die ook ‘t sterkste zijn) krijgen de hoofdrollen.


    • Horror
    • Fantasy
    • OP

    © Malafide

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 19:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wil je please mijn story lezen?

    http://www.quizlet.nl/stories/122115/its-gotta-be-lou--louis-tomlinson/

    Thanku

    xo AmandaTacooo


    Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.




    What if other people know more about you than you know about yourself?
    What if people are looking for you?
    What if people want to see your die?
    What if....
    What if....
    What if....
    What if you were thinking you were a normal girl of the high school?
    What if your life is chaos by one car accident?
    He told me that this is not the end of my life. No, he says it's the begin of my dead.


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Carrie × One Direction




    She takes revenge. Not only him, but to everyone. She does things she has never done before. She goes for it. You would never dare to bully her. She takes revenge. Look out .. she is behind you. She's gonna get you. Without you touching it does hurt you. She pushes you away or lift you up. But you can't feel her. She love your pain. You know her name.




    `Niall, I can make things move.`
    `Yes I know. I can do that too.`
    `No you do not understand.`
    `So what do you mean?`
    `I can make things move without touching them.`
    `...`




    × Written/Spoken in dutch.
    × One Direction bestaat niet!
    × Writter; Memorie
    × Co- Auteur -


    I painted it black, i know that you don't like normal things.



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons


    Abbigail Moore
    Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Once Upon A Time... | Niall Horan &'Ariana Grande


    Have you ever smelled the scent of dried blood?
    Maybe is 'no' your answer, maybe 'yes'.
    But I think the best answer you can give me is: I don't know.
    Because you probably don't.
    I don't know what your answer will be but I did, and you really don't want to smell it.
    It's horrible. An terrific smell of just blood.
    I was thinking that it was the end of the world, or just the end of that one who let the smell go around the place where I was.
    You're not able to know what I mean and you will never know, but all what I wanted was a happily ever after: a happy ending story.
    It won't be. All what I want will never happen, it's like the world hates me, like everything what I love will be destroyed.
    We will ever know how it ends, but not now. Maybe is it during till the end of my life, maybe till tomorrow but not now.
    I want to know what my end is. The end of everything about where you don't know about, only I do.
    So I will tell you my story.
    And I will start right now: Once upon a time...


    ~ ft. Ariana Grande
    ~ ft. Niall Horan
    ~ The guys from 1D consist
    ~ 1D doesn't
    ~ Started: 1'11'13
    ~ Dutch written
    ~ Dutch spoken
    ~ You should be able to stand with blood
    ~ Lugubrious
    ~ It can happen


    'Be yourself, cause everyone else is already taken.'

    Klik hier!

    Modest!Management Ltd.
    Piccadilly Circus 247
    63903 London
    England

    01-12-2013

    Considering: Myrrhe Van Vliet.


    I hereby accept all terms and conditions* and promise to always listen to Modest!Management.

    · I am Liam Payne's girlfriend for at least six months(only Modest! can change this period of time)
    · I will always follow Modest!'s instructions and promise to make it look like I'm in love with Liam under all circumstances.
    · I will go to any public festivity if Modest! sees as necessary.
    · I will go on tour with One Direction if Modest! says so(Modest! will take care of school, family and work if necessary)
    · I will go on date with Liam at least twice a month.
    · I promise to not be in a relationship, kiss, cheat or flirt with other guys, in order to prevent gossiping.
    · I will give my social media account information to Modest! so they can take supervise it.
    · I will not pierce my body, get tattoos, dye my hair etc.
    · When undersigned does not meet the stated circumstances the predetermined amount of money (£1.000.000) will not be paid.

    Sign here:



    *Modest!Management is allowed to change these conditions when they see as necessary.




    'Whether she wants it or not; she is gonna sign this contract.'












    One Direction bestaat
    Nederlands geschreven, Engels gesproken
    Dit verhaal is bedacht hoeft dus niet met de realiteit overeen te komen
    Ik wil dit verhaal nergens anders zien
    Niet het "standaard 1D" verhaal
    Begin: 01/12/2013
    Eind: --/--/----



    Klik hier!

    Without Touch OP


    Lange afstandsrelaties zijn zwaar

    ze halen het bloed onder je nagels vandaan

    je bent boos woedend furieus

    maar je weet niet waarop of op wie

    dus richt je je woede maar op diegene waar je het meest van houd

    wat erin resulteert dat de relatie kapot gaat

    maar het enige wat je ooit wilde was dat hij dichterbij was

    minder mijlen tussen jullie in

    maar vooral minder obstakels

    hij wil praten wanneer jij wilt slapen

    jij wilt praten wanneer hij naar school is

    en wanneer je er boos om wordt

    barst de bom

    want hij zat acht uur geleden in precies dezelfde situatie

    en hij kon er ook niets aan doen

    behalve gefrustreerd zijn


    Dit is een waargebeurd verhaal en speelt zich in het nu af.
    Ik probeer om de drie dagen ongeveer een stukje te schrijven, dit lukt me niet altijd; soms is het meer soms is het minder.
    Ik schrijf dit om mijn gevoelens van me af te schrijven en om mensen die in een soortgelijke situatie zitten te helpen(of het nou een lange afstandsrelatie is of niet maakt me niet uit)






    cover by Facts, klik op cover voor grotere beeld
    a Hogwarts story || Riddle story
    ''there is a lot more weird things about me. a lot more than i expected..''




    ‘waar zijn je ouders?’ vroeg de jongen tegen over me.
    Ik kreeg bij die vraag kramp in mijn onderbuik.
    Zijn ogen twinkelde eigenaardig naar mijn richting terwijl hij geduldig op mijn antwoord wachtte.
    ‘die zijn er niet’ antwoordde ik kil.
    ‘waar zijn ze?’ vroeg hij door.
    Ik perste mijn lippen op elkaar en schudde benauwt mijn hoofd.
    ‘gaat je niets aan’ zij ik simpel. Ik hield het niet meer vol.
    Met een ruk draaide ik me om en zette haastig mijn eerste stappen om weg te gaan.
    Maar de jongen greep me bij mijn pols vast waardoor ik wel moest gaan stoppen.
    ‘wie ben jij?’ vroeg hij duister.
    Ik haalde diep adem. Ik overwoog om me om te gaan draaien en in zijn ogen te gaan kijken. Dus bleef ik zo staan,
    met mijn rug naar hem toe gekeerd.
    ‘we spelen hier geen 20 vragen, laat me gewoon met rust..’ mompelde ik vel.
    Ik kreeg al gauw kippenvel toen hij een stapje naar achteren deed. Ik heb een eigenaardige gevoel over dat de jongen weet wat
    er met me is gebeurd, en wie ik eigenlijk echt ben.
    ‘ik wil je alleen helpen,’ fluisterde hij.
    Zachtjes sloot ik mijn ogen en wachtte af.
    ‘ik ben James Potter, zoon van Harry Potter..’ vertelde hij wat zachtaardiger.
    ‘’hij moest dit niet doen,’’ dacht ik gespannen.
    ‘’waar ben ik beland..’’ fluisterde ik keer op keer in mezelf.
    ‘en je naam?’ vroeg James aan me.
    Ik draaide me met een ruk om waardoor mijn bloedrode ogen zichtbaar werden.
    ‘Julia,’
    Eventjes bleef ik stil. ik kon niet meer helder denken. Dit was verkeerd.
    ‘Julia Riddle’ fluisterde ik zachtjes.






    why are they so mean to me?






    de Harry Potter karakters
    zijn natuurlijk eigendom van
    J.K Rowling

    -Fantasy
    -Fanfiction
    -gedeeltelijk onbekende personen
    -Nederlandse en Engelse termen door elkaar
    -begonnen: 24-11-2013
    -geëindigd: _-_-_


















    WARNING
    -ik activeer ongeveer 2, 3.. misschien wel 4, 5, kan ook 6, of 7 hoofdstukken per week (:

    -ik verbied je niets, dus neem maar gerust Abo (A)



    KLIK


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik weet niet of je nog steeds naar leesvoer zoekt, maar ik kan je wel mijn nieuwe story aanbieden :3





    ,,Blijf bij me!'' riep hij. De stem klonk hees en de echo was duidelijk te horen in de grot.
    ,,Waar ben je?'' had ik uitgeroepen. Een antwoord had ik echter niet gekregen.



    ,,Follow me,'' las ik binnensmonds.
    De vlinders begonnen opeens heel opvallend te bewegen, wat mijn aandacht trok. In de lucht hadden ze alweer letters gemaakt.
    ,,Your father.''



    ,,Je hebt het gevonden,'' grijnsde hij.
    Ik fronste. ,,Wat?''
    In plaats daarop antwoord te geven, had hij het over iets anders. ,,De vlinders hebben goed hun werk gedaan,'' zei hij alleen maar.
    Wat had dit te betekenen?











    Ze was een nogal rustig type; de zestienjarige Jeannette Aria Butterfly. Jeannette woonde alleen met haar moeder thuis, omdat haar vader
    overleden was. Ze had het superfijn, totdat ze verhuisde naar een nieuwe wijk. Een wijk die ze niet geheel vertrouwde. De opvang waar ze heen ging, zat vol kinderen die nogal ervan hielden om Jeannette continu te stressen en te pesten.
    Na school moest ze naar een opvang omdat haar moeder de buurt te gevaarlijk vond. Eerst snapte ze dit niet, maar toen ze te maken kreeg met de zeventienjarige Chall McJohn - vanwege een rare internet-ontmoeting -, een nogal charmante flirt, leek het alsof haar leven ondersteboven werd gezet.
    Ze begon een ondergrondse grot, vol schedels van mensen die echt hadden geleefd, leren kennen.
    Jeannette kreeg te maken met de schedel van haar vader en ontdekte daarna wie Chall pas echt was.


    Skeleton or Butterfly

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 18:19 ]


    Some people are art and do art at the same time






    Alyssa is een 19-jarige vrouw die eindelijk haar eigen plekje heeft, maar na een paar dagen krijgt ze steeds vaker curieuze dromen over allerlei soorten fantasiewezens in een totaal verschillende wereld.
    Eerst is ze hier nonchalant over, maar als ze steeds vaker die dromen krijgt is ze van plan om er wat aan te doen en het te gaan onderzoeken – Ze is namelijk van mening dat die wereld er ook echt moet zijn.

          Ze begint bij een groot meer waar een grote eikenboom staat en besluit vanaf daar de konijnenjongen achteraan te gaan, die ze ook vaak in haar dromen tegenkomt. Na een lange val komt ze in een vreemde wereld.
    Op haar tocht door Wonderland komt ze merkwaardige wezens tegen en maakt ze rare dingen mee. Ze heeft het zowaar fijn in Wonderland. Maar als ze de Hartenkoningin ontmoet gaat alles veranderen.
    Alyssa word beschuldigd van moord.


    • • •
    I found myself in Wonderland
    Get back on my feet again
    Is this real? Is it pretend?
    I'll take a stand until the end
          I'll get by, I'll survive
    When the world's crashin' down
    When I fall and hit the ground



    Remake Alice in Wonderland
    © Osaki


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Marshall

    Op die van jou heb ik allang een abo. (joehoe)

    @ De rest

    Ik zal eventjes een kijkje nemen, bedankt! En meer stories zijn altijd welkom, uitgelezen ben je nooit. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn story: http://www.quizlet.nl/stories/106368/who-run-the-world-girls/



    Who run the world?!... Girls!
    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan we tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.

    Bevat
    -OP
    -Geweld


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Huh, oh wait. Ik slaap half haha. Sorry, ik ben er niet helemaal bij met me hoofd :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.