• Hooi! (:

    Ik heb zojuist mijn abo-lijst geleegd. Het stond vol met stories waar ongeveer een half jaar of langer niet meer aan geschreven was. En dat is natuurlijk niet leuk. Dus bij deze vraag ik u allen om stories.

    Wat ik verlang van een story:
    - ABN Geschreven
    - Nederlands geschreven (als de zinnen in het Engels zijn is dat nog niet zo'n ramp, zolang het maar niet helemáál in het Engels is.)
    - Dat er regelmatig een nieuw hoofdstuk wordt geactiveerd met een minimum van 1 hoofdstuk per anderhalve week. (anders is het wachten zo lang. :c )

    Welke stories ik sowieso lees:
    - Harry Potter
    - OP: Crime scene, Horror, komedie, romantiek
    - Under The Dome (als dat er al is..)

    Wat ik misschien lezen zal:
    - One Direction, mits het een zeer originele verhaallijn is

    Wat ik niet lees:
    - Justin Bieber
    - Twilight
    - Voetbal
    - The Hunger Games (alleen omdat ik de film nog moet kijken, ja dat is zeer slecht. Ik weet het.)
    - Teen Wolf (omdat ik met de serie nog moet beginnen aan episode 3.)

    Alvast heeeeel erg bedankt voor het posten van stories! Als je wilt kun je ook bij mijn story kijken: Glarry.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 12:58 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Marshall schreef:
    Huh, oh wait. Ik slaap half haha. Sorry, ik ben er niet helemaal bij met me hoofd :')


    hahaha, kan gebeuren jah. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    The Devil's eye ~ Nial Horan



    Soms gebeuren er wonderen. Aurea is als baby geadopteerd door haar ouders, dat weet ze, maar verder heeft ze nooit stilgestaan bij alles wat er voor de adoptie is gebeurd. Het Ierse blondje Niall Horan is nieuwe op school, en al vrij snel raakt Aurea bevriend met hem. Ze is erg op hem gesteld, en dat bloeit uit tot een liefde. Maar voor die liefde moet ze een prijs betalen; Ze ontdekt iets over zichzelf wat ze niet kan plaatsen, en al helemaal niet aan Niall durft te vertellen.


    | Begint op: 8-12-13 |
    | One Direction bestaat niet |
    | Een verhaal van bluebearss |



    Geen idee of het een goeie fanfiction is hihi :3 Ik ben overigens geen échte directioner, dus het is niet echt fangirling-achtig bedoelt.. Take a look if you like it c:


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner