• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, XXXX
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 9:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail Pierce

    Loki had zijn vinger op mijn mond gedrukt na mijn uitval en ik keek hem beledigd aan terwijl hij zijn andere hand op mijn schouder plaatst en zijn verhaal deed. Ik sla zijn vinger weg en daarna zijn hand van mijn schouder. " Volgens mij moe jij even langs een opticien want ik zat boven op mijn kamer, en op de jouwe. en in de badkamer. De enige 2 minuten dat ik bij die tafel in de buurt ben geweest was om jou te zoeken !"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ( Nou nou, lekker agressief James. )
    Gregory McEwan
    Anna en James waren in discussie aan het gaan en James stond op het punt haar een klap te verkopen, had ze dat dan niet door?
    Ik trok James dus maar gewoon mee naar de keuken en liet hem even kalmeren.
    "Zo, zeg op, wie heb je vermoord?" grijnsde ik toen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Loki Laufeyson
    Na mijn ver haal sloeg ze mijn handen weg. Die was goed pissig, maar het lag niet in mijn natuur om sorry te zeggen. Ik luisterde naar haar woorden. Dan heb ik je dus toen gezien. Ik heb niet lang staan kijken, maar kort en toen kwam James alles verkloten. Ik had gewoon stilletjes overal tussen willen schuiven, maar die luidruchtige galbak die hij is moest daar natuurlijk weer een stokje voor steken." Ik zuchtte en liet mijn dunne blote armen naast mijn lijf hangen. "Stop je met me slaan als ik mee terug kom en we doen of dit alles nooit is gebeurt?" Ik had niet echt zin in blauwe plekkrn en ze sloeg flink hard. Daarbij was ze, als ze nu inderdaad de waarheid sprak, een bondgenoot die ik niet kwijt wilde raken. Binnen zaten nog genoeg mensen die ik wilde wurgen. Sharp, de bitch, bijvoorbeeld of James, omdat hij alleen maar luid toeterde en niet eens op een normaal geluidsniveau kon vertellen dat Abby me zocht. De anderen kwamen achter hen met McEwan op een twijfelachtige derde plek. Hem kon ik nog niet zo goed doorgronden. Hij was te aardig en dat waren juist de mensen voor wie ik had leren oppassen.


    Bowties were never Cooler

    Dena Fields

    John had het er duidelijk moeilijk mee en ik besloot naast hem te gaan liggen. 'Weet je het zeker?' vroeg ik hem. Ik merkte dat John het er moeilijk mee had. 'Ik kan ook een deal maken met Hunter, zoals seks tegen jou met rust laten in de buurt van de rest. En ook dat kan binnen deze vier muren gebeuren. Maar ik moet wel weten dat jij het ermee eens bent.' Ik hoopte echt dat ik John kon helpen. En wie weet kon ik Hunter ook leren.

    Iemand voor Butera's personages?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KiliOfDurin schreef:
    Loki Laufeyson
    Na mijn ver haal sloeg ze mijn handen weg. Die was goed pissig, maar het lag niet in mijn natuur om sorry te zeggen. Ik luisterde naar haar woorden. Dan heb ik je dus toen gezien. Ik heb niet lang staan kijken, maar kort en toen kwam James alles verkloten. Ik had gewoon stilletjes overal tussen willen schuiven, maar die luidruchtige galbak die hij is moest daar natuurlijk weer een stokje voor steken." Ik zuchtte en liet mijn dunne blote armen naast mijn lijf hangen. "Stop je met me slaan als ik mee terug kom en we doen of dit alles nooit is gebeurt?" Ik had niet echt zin in blauwe plekkrn en ze sloeg flink hard. Daarbij was ze, als ze nu inderdaad de waarheid sprak, een bondgenoot die ik niet kwijt wilde raken. Binnen zaten nog genoeg mensen die ik wilde wurgen. Sharp, de bitch, bijvoorbeeld of James, omdat hij alleen maar luid toeterde en niet eens op een normaal geluidsniveau kon vertellen dat Abby me zocht. De anderen kwamen achter hen met McEwan op een twijfelachtige derde plek. Hem kon ik nog niet zo goed doorgronden. Hij was te aardig en dat waren juist de mensen voor wie ik had leren oppassen.


    Nou ja . *pruillip*
    XD


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    (...)

    Nou ja . *pruillip*
    XD


    Zeur niet, Sharp is iedereens aartsvijand.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter Bell
    Ik zuchtte bij haar woorden. "Je kan het proberen, maar Hunter zijn beloftes zijn niet heel veel waard. Je mag het van mij proberen, maar met de deur op slot en het geluidsniveau zachtjes. Niet het hele huis hoeft het direct te weten." zuchtte ik. Als Hunter nou een betrouwbaar persoon was, zou dit veel makkelijker zijn. Maar hij was wreed, loog veel en deed er alles aan om zo veel mogelijk aan zijn trekken te komen, terwijl ik een grote afkeer tegen liegen had, nooit maar een vlieg echt kwaad zou doen en zelf nog nooit sex had gehad. Nee, we hadden geen twee verschillendere personen kunnen zijn.


    Bowties were never Cooler

    James Yaser
    "Zo, zeg op, wie heb je vermoord?" zei McEwan nadat hij me gelukkig had weggetrokken bij Sharp. Ik lachte hartelijk en zei toen ernstig: "Loki is weggelopen, ik ben achter hem aangegaan maar heb hem niet gevonden. Ik weet niet of Abigail ook achter hem aan is, die twee zijn namelijk nogal close. Maar ik wil verder geen problemen met Loki krijgen dat ik hem heb verklikt en ik wil ook geen problemen met jullie krijgen dat ik het jullie niet verteld zou hebben. En ik wilde het niet aan Sharp vertellen omdat wij haar niet zo mogen, op zijn zachtst uitgedrukt, vooral Loki niet." Ik vertelde mijn verhaal en ik was een beetje opgelucht dat ik het had verteld maar van de andere kant wilde ik niet dat ik ruzie zou krijgen met Loki, hij was een soort van halve vriend hier, en ik vond het wel leuk/aardig. Hij was een beetje vreemd, maar wie hier was dat niet?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik reageer morgen misschien wel weer,
    Me laptop is nu te leeg om een post te schrijven x')
    En ik ben te lui om hem aan te sluiten ^-^


    Little do you know

    Pete Mikaelson
    Laurinda begint een uitleg te geven over waar alles zo'n beetje zou moeten staan in de keuken maar besluit uiteindelijk toch om gewoon mee te lopen. Ik knik instemmend en samen lopen we de keuken binnen. Een blond meisje(Denise ;P) staat in de gang een beetje verbijsterd naar de deur te kijken waarop ik haar vragend aan kijk, maar wanneer ze me op merkt rent ze meteen wat angstig de trap op.
    "Oké.." mompel ik over haar als ze uit het zicht is "Soms kom je toch eens rare mensen tegen in dit soort huizen" mompel ik vervolgens grinnikend. Als ik me dan nog eens omdraai naar de deur zie ik een getinte jongen vertrekken.. waarom weet ik niet, maar hij zal wel een logische reden hebben neem ik aan. Welke gek gaat er nu voor zijn plezier met deze koude naar buiten? Mij niet gezien, sneeuw- poppen en -engelen maken is leuk, maar die snijdende koude niet.
    Als Laurinda en ik in de keuken aankomen ga ik alvast op zoek naar twee mokken. Ik haal een roze mok eruit en een witte met een beertje.. Juist Pete, hoezo 'Ik ben openlijk Gay'? snel stop ik de roze weg en pak een witte mok met wat tekst erop uit de kast.
    "Oké, en dan nu?" ik kijk Laurinda vragend aan "Ik ben blij dat jij mee gegaan bent want ik heb nog nooit zelf warme choco gemaakt, alleen maar uit zo'n machine gehaalt.." zeg ik met een beschaamd lachje.


    Laurinda Pearl
    Terwijl Pete de mokken pak ga ik opzoek naar een pannetje dat ik uit een van de kastjes haal, daarna tover ik poef uit een ander kastje cacao en suiker. Ik zet de spullen op het aanrecht en haal uit de koelkast melk. In het pannetje giet ik de melk en ik zet het pannetje op het fornuis zodat het koken kan waarna ik de wee mokken van Pete overneem en er een klein scheutje melk in doe. Daarna zet ik de melk weg en doe een flinke scheut cacao in de bekers samen met wat suiker zodat het een soort papje word.
    Uit de lade haal ik twee theelepeltjes en een eetlepel. Met de eetlepel roer ik een keer door de melk op het fornuis dat al behoorlijk warm begint te worden en in elke mok stop ik een theelepeltje waarmee ik het goedje tot een papje roer. De kokende melk haal ik van het fornuis en ik giet beide mokken vol wat precies past uit het pannetje en ik kijk Pete aan. " Zo moeilijk is het niet hoor" vertel ik hem emt een grijns.

    Loki Laufeyson
    Na mijn ver haal sloeg ze mijn handen weg. Die was goed pissig, maar het lag niet in mijn natuur om sorry te zeggen. Ik luisterde naar haar woorden. Dan heb ik je dus toen gezien. Ik heb niet lang staan kijken, maar kort en toen kwam James alles verkloten. Ik had gewoon stilletjes overal tussen willen schuiven, maar die luidruchtige galbak die hij is moest daar natuurlijk weer een stokje voor steken." Ik zuchtte en liet mijn dunne blote armen naast mijn lijf hangen. "Stop je met me slaan als ik mee terug kom en we doen of dit alles nooit is gebeurt?" Ik had niet echt zin in blauwe plekkrn en ze sloeg flink hard. Daarbij was ze, als ze nu inderdaad de waarheid sprak, een bondgenoot die ik niet kwijt wilde raken. Binnen zaten nog genoeg mensen die ik wilde wurgen. Sharp, de bitch, bijvoorbeeld of James, omdat hij alleen maar luid toeterde en niet eens op een normaal geluidsniveau kon vertellen dat Abby me zocht. De anderen kwamen achter hen met McEwan op een twijfelachtige derde plek. Hem kon ik nog niet zo goed doorgronden. Hij was te aardig en dat waren juist de mensen voor wie ik had leren oppassen.

    Abigail Pierce
    Loki begon zijn uitleg te geven en vroeg me of ik wou stoppen hem te slaan als hij mee terug ging om dit alles te vergeten. "Dat eerste ga ik niet beloven, ik ben nog steeds kwaad op je, vergeten ga ik het ook niet. EN als jij zo graag weg wil, dat rot je toch op?" ik stop even."Het gaat er echt niet beter op worden als ik jou tegen je wil in dwing mee terug te gaan. Je loopt niet voor jan lul weg. Dus terugkomen is je eigen keus maar ik ga wel weer terug nu."Loki mocht misschien een levende kachel zijn, maar ik was dat niet wat betekende dat ik het koud begon te krijgen. En de manier waarom hij me zo makkelijk achter liet net sneed nog altijd. Het liet me weten hoe makkelijk ik gekwetst werd en hoe makkelijk ik aan iemand gehecht raakte. Dat was de reden waarom ik me al 2 jaar afgesloten hield voor anderen, waarom ik niet om iemand geven wou. Geen band wou met iemand, omdat ze je enkel pijn doen en dat zonder pardon.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik zuchtte bij haar woorden. Mijn zucht trilde een beetje. Niet van de kou, maar wel van de emoties die ik in me hield. Ik had die aan nog bijna niemand laten zien, behalve aan haar. Ik wist niet waarom, maar ik had me veilig gevoeld bij haar. Dat ze me sloeg veranderde dat niet. Ik wilde haar niet weg laten gaan. Ik pakte haar arm en trok haar tegen me aan. "Ik ben weg gegaan omdat ik dacht dat jij me als zo velen had verlaten en een steek in de rug had gegeven. Dat kan ik niet aan, niet meer. Ik heb me open naar je gestelt en ik was teleurgesteld en het deed echt pijn. En toen alles met Sharp die me loopt rond te bazen. Ik knapte." Ik zuchtte maar weigerde haar los te laten. Toen kwam een woord over mijn lippen dat ik nog nooit had gezegd, laat staan dat ik het meende zoals nu. "Sorry." kwam er toen toch uit. Ik slikte en hield haar stevig vast. Ik liet haar echt niet weglopen. Zeker niet nu ik me weer zo kwetsbaar had opgesteld. Ik was nu echt niet zo'n grote jongen meer, maar een klein kind, bang en opzoek naar een warm en veilig plekje.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 20:02 ]


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Net toen ik me om wou draaien en weg wou lopen grijpt Loki mijn arm en trek me tegen hem aan waarna hij begon te praten, begon uit te leggen. Hij zuchtte en keer en zei iets wat ik eigenlijk niet van Loki verwacht had, hij zei sorry en hield me nog altijd stevig vast.
    Een waterige glimlach verschijnt rond mijn mond en ik sla mijn armen om zijn middel. "Is goed maar ik ga geen sorry zeggen voor die klap." en kijk hem aan door mijn hoofd naar achter te gooien waarna ik mijn hoofd tegen zijn borst laat rusten


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    VitaIncoluma schreef:
    Melody Black
    "Nee. 'En weet je waarom niet? Omdat je je onredelijk gedragen hebt tegenover mij, iets wat ik niet kan apprecieren, maar vooral ook omdat je eens zelf vrienden moet zoeken, kijk, ik ben vrienden met Ethan hier. Waarom zoek je niet eigen vrienden?' zei Rose.
    Ik wilde iets tegen haar zeggen maar toen riep een jongen: "'Oké! Wie is die Rose waar ik bij op de kamer lig? Ik wil d'r wel eens ontmoeten."
    Rose liep flirterig naar hem toe. Rose kon echt absoluut niet flirten, zelfs onze hond kon het beter en ik wilde naar iets naar haar roepen, maar dat wilde ik haar niet aandoen. Toen zag ik een jongen alleen staan en ik ging naar hem toe. "Hé, ik ben Melody en jij bent? Jij was toch die jongen wat naar mij zwaaide onder aan de berg, of was dat je broer?" zei ik aardig.

    (Ze heeft het tegen Jeremy, als dat goed is?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Jeremy Devoné
    Tyler was snel langsgelopen en was daarna de kamerindeling gaan bekijken waardoor ik opnieuw alleen stond tot er een meisje naar me toe kwam. Het meisje wat ik voorheen had gezien. "Hé, ik ben Melody en jij bent? Jij was toch die jongen wat naar mij zwaaide onder aan de berg, of was dat je broer?" Ze deed aardig, maar ik wist beter. "Dat was mijn broer, en zo aardig als je nu doet ben je niet, ik heb wel anders gezien beneden" waarna ik wegloop. Met dat soort wou ik zo min mogelijk te maken hebben. Dat was meer Tyler zijn gebied, in de problemen raken.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Guys, het spijt mij ontzettend, maar ik ga pas vrijdagavond weer kunnen reageren. Tot die tijd heb ik genoeg te doen. Sorry!]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt