• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, XXXX
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 9:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Enface schreef:
    Yune van Therme
    "Nou, daar zou ik niet op vertrouwen op hoor. Ik ben hier ook maar pas. Dus.... Waarom ben je eigenlijk zo laat? Ik dacht dat we moesten verzamelen om twee uur daar onderen." zei Melody. Ik haalde nogmaals nonchalant mijn schouders op, 'Ik zie het vanzelf wel, als iemand het nodig vindt om met zijn of haar klauwen aan mijn spullen te zitten dan moet het toch ergens in dit huis zijn'. Ergens wilde ik weer terug naar beneden rennen om bij mijn eigen vertrouwde spullen te blijven maar hey ik dit. Hoopte ik. 'Uh het ging nogal mis met al het vervoer enzo' zei ik simpel. Ik had weinig zin om het allemaal uit te gaan leggen, ik baalde er zelf ook van. Ik knikte bevestigend, oke niet echt door de haast was ik het vergeten maar ik at liever wat als ik alleen was. 'Bedankt voor de tip' glimlachte ik. 'Hoe is eigenlijk de rest? Voor zover je hebt kunnen zien dan' vroeg ik na even wijfel of ik het wel zou doen.


    Melody Black
    "Ik zie het vanzelf wel, als iemand het nodig vindt om met zijn of haar klauwen aan mijn spullen te zitten dan moet het toch ergens in dit huis zijn. Uh, het ging nogal mis met al het vervoer enzo. Bedankt voor de tip. Hoe is eigenlijk de rest? Voor zover je hebt kunnen zien dan." zei Yune.
    "Ja, daar heb je wel gelijk in." zei ik op het stelen.
    "Dat is wel kut ja, van dat vervoer. Ik ben met eigen vervoer, dan heb je dat soort problemen niet. Ik weet niet of je mijn motor tussen de bomen hebt zien staan? Voor zover ik heb kunnen zien zitten hier en daar een paar mensen wat weinig durven en sommige zijn nogal betweterig. En mijn kleine nichtje Rose is hier ook, ik zou een beetje met haar oppassen, ze kan zich soms nogal als een hoer gedragen. Je kunt het haar niet kwalijk nemen." Ik liep Yune voor tot aan de derde verdieping en klopte aan bij een deur, waarop stond dat die van Mevr. Sharp en Dhr. McEwan was. "Zal ik op de gang blijven wachten?" bood ik aardig aan.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 20:24 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Heeft Roww al gereageerd met Denise?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    (Heeft Roww al gereageerd met Denise?)


    Neej ;D
    Zal ik nu doen x'D


    Little do you know

    VitaIncoluma schreef:
    James Yaser
    Ze vertelde me dat ze niet bang voor me was en dat ze me niet verachtte, maar ik zag toch een twinkeling van angst in haar ogen. Ze had het ook over iets ergers.
    Ze vertelde me van een man die uit de gevangenis kwam, wegens goed gedrag. Ik zag heel goed hoe bang ze voor hem was. Ik zie dat er tranen over haar wangen rolden terwijl ze zei: "Ik wil niet dood."
    Ik pakte een pakje zakdoekjes uit mijn zak en gaf het aan haar. Ik wilde haar een knuffel geven, maar aangezien ze bang was voor me, kon ik dat niet maken.
    "Wat erg voor." zei ik dus maar. "Maar zolang je hier bent, ben je toch veilig?" Ik hoopte voor haar dat die man niet achter haar aan zou komen.
    "Ik zal je beschermen, wat er ook gebeurd." zei ik, ik wist niet waar dat vandaan kwam, ik bedoel, ik was niet verliefd op haar en normaal zij dat alleen tegen meisjes waar ik verliefd op was. Maar ik voelde een bijzondere vriendschap opkomen.


    Denise Parks
    James haalt plots iets uit zijn zak en licht geschrokken van zijn plotslinge beweging kijk ik hem aan, als ik zie dat het zakdoekjes zijn laat ik de geschrokken houding al snel zakken. Ik pak de zakdoekjes van hem aan en haal er ééntje uit om er mijn wangen mee te drogen, als ik dan het zakdoekje zie merk ik dat mijn tranen zwart zijn geworden van de mascara die ik op heb. James reageert met een 'wat erg voor je' waarna hij op een vragende toon zegt dat zolang ik hier ben ik veilig ben. Maar ik haal mijn schouders op "Zolang hij niet weet dat ik hier ben wel ja" mompel ik zacht.
    Als James dan zegt dat hij me zal beschermen kijk ik hem vragend aan met een sprankje hoop in mijn ogen "Echt?" vraag ik hem zachtjes.


    Zoww, das dan allemaal klaar :')


    Little do you know

    Melody Black
    "Ik zie het vanzelf wel, als iemand het nodig vindt om met zijn of haar klauwen aan mijn spullen te zitten dan moet het toch ergens in dit huis zijn. Uh, het ging nogal mis met al het vervoer enzo. Bedankt voor de tip. Hoe is eigenlijk de rest? Voor zover je hebt kunnen zien dan." zei Yune.
    "Ja, daar heb je wel gelijk in." zei ik op het stelen.
    "Dat is wel kut ja, van dat vervoer. Ik ben met eigen vervoer, dan heb je dat soort problemen niet. Ik weet niet of je mijn motor tussen de bomen hebt zien staan? Voor zover ik heb kunnen zien zitten hier en daar een paar mensen wat weinig durven en sommige zijn nogal betweterig. En mijn kleine nichtje Rose is hier ook, ik zou een beetje met haar oppassen, ze kan zich soms nogal als een hoer gedragen. Je kunt het haar niet kwalijk nemen." Ik liep Yune voor tot aan de derde verdieping en klopte aan bij een deur, waarop stond dat die van Mevr. Sharp en Dhr. McEwan was. "Zal ik op de gang blijven wachten?" bood ik aardig aan.


    Yune van Therme

    "Dat is wel kut ja, van dat vervoer. Ik ben met eigen vervoer, dan heb je dat soort problemen niet. Ik weet niet of je mijn motor tussen de bomen hebt zien staan? Voor zover ik heb kunnen zien zitten hier en daar een paar mensen wat weinig durven en sommige zijn nogal betweterig. En mijn kleine nichtje Rose is hier ook, ik zou een beetje met haar oppassen, ze kan zich soms nogal als een hoer gedragen. Je kunt het haar niet kwalijk nemen." zei Melody. Ik keek verbaasd op naar haar 'Ik had niet echt verwacht dat die motor van jou zou zijn' gaf ik eerlijk toe. 'Aha' zei ik begrijpend. Daar kon ik vast mee leven. Ik haalde mijn schouders op 'Is goed hoor', zoveel maakte het me niet uit. Tergend langzaam deed ik de deur open waarna ik een paar passen de kamer in liep. Ik fronste even toen ik nog twee andere personen zag staan buiten Mevr. Sharp, misschien was van een van hen de koffers in de gang. Zodra het stil gevallen was begon ik met praten. 'Sorry ik hoop dat ik niet stoor maar ik eh ben net aan gekomen en ik vroeg me af waar ik slaap' zei terwijl ik ongemakkelijk draaide aan een plukje van mijn haar.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 20:48 ]

    (ik reageer morgen weer, sorry)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Prima hoor!)

    Appelboompje schreef:
    Laurinda Pearl
    Ik kijk hem met grote ogen aan en haast me direct naar de badkamer waar ik met mijn mond een stukje open naar mijn spiegelbeeld kijk. Mijn lange, blonde lokken hingen vol met bruine zooi gemengd met slagroom net als mijn gezicht en mijn shirt zat onder de eier resten. De badkamer loop ik weer uit en ik leg mijn schone kleren op het bed waarna ik voor hem ga zijn en hem fake boos aankijk met mijn armen over elkaar.. "Maar haar....." ik kijk hem even pruilend aan waarna ik terug naar de badkamer ga mijn schone kleding vergetend..
    De deur doe ik op slot waarna ik me begin uit te kleden en de vieze kleding in de wasmand gooi om daarna de douche aan te zetten en er onder te stappen in de hoop dat ik de prut van mijn lichaam verwijderd zal krijgen en nog belangrijker uit mijn haar!
    Na een uitgebreide wasbeurt stap ik onder de douche vandaan en zie in de spiegel zo snel geen rare resten meer zitten dus ik zet de douche uit en begin me af te drogen, eerst mijn haren en dan mijn lichaam waarna ik richting mijn kleding grijp, en mis grijp. Geen kleding... Damn.


    Lol, ik dehele tijd zitten wachten op een reactie, heb ik ze gewoon niet gezien ;D
    Pete Mikaelson
    Ik kijk hoe Laurinda haar schone kleding klaar legt op haar bed en dan komt ze plots voor me staan.
    Ze kijkt me boos aan, maar voor ik een schuldgevoel of angstgevoel krijg dat ze echt boos is zie ik al snel dat het nep is. Als iemand echt boos op je is dan kijken de ogen heel anders naar je, iets wat ik op school geleerd heb.
    "Ga jij nou maar douchen" zeg ik dan grinnikend tegen haar, zien latend dat ik door heb dat ze nep doet.
    Als ze dan in de badkamer verdwijnt kijk ik de kamer even rond.
    "Oh, ja.. dat is niet slim, Lau" mompel ik grinnikend als ik zie dat ze haar schone kleren op het bed heeft liggen. Maar voor ik het haar kan melden hoor ik het water van de douche al stromen.. ik ga nu echt de badkamer niet instormen.


    Patholoog schreef:
    Rose Black
    Tyler pakte en fles bier uit zijn tas. Daar stond ik wel een beetje van te kijken. Hoe had hij die hier mee naar toe gekregen? 'Nou, Rose, vertel eens, wat gaan we doen?' vroeg hij me toen. 'Waarom krijg ik de vraag nu terug gesteld?' vroeg ik hem plagerig. 'Maar we zijn hier net nieuw. Wat zeg je ervan als we het huis eens gaan verkennen,' stelde ik voor. 'Enzo,' voegde ik mysterisch achteraan en keek hem verwachtingsvol aan.


    Tyler Devoné
    Rose vraagt me plagerig waarom ze die vraag terug gesteld krijg en ik haal grinnikend mijn schouders op "Ik heb van mijn vader geleerd dat vrouwen altijd de baast zijn en dat je maar beter kan doen wat zij willen omdat ze anders boos kunnen worden" zeg ik met een grinnik.
    Dan stelt Rose voor het huis te verkennen en ik knik instemmend.
    "Lijkt me goed, eens kijken watvoor leuke plekjes dit optrekje allemaal heeft" grinnik ik. Ik neem een laatste slok uit het bierflesje en gooi deze dan met een boogje richting de prullenbak, waar het met veel geluid in terecht komt.
    "Zo, dat was dat" ik pak Rose haar hand vast en trek haar de kamer uit. Eenmaal buiten gooi ik mijn armen in de lucht en roep vrolijk: "We're going on an adventure!"


    DONE ;D


    Little do you know

    [Abby en Loki liggen op Abby's kamer te scrabbelen en gaan daar niet weg.
    Niet vrijwillig in elk geval]

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 22:04 ]


    Bowties were never Cooler

    John Hunter Bell
    Ik grijnsde bij haar woorden en begon zacht haar borsten te kneden. Al snel sloot ze haar ogen. Jup, ik was weer goed bezig nu ik in mijn element was. Ik voelde haar hand in mijn broek glijden. Dat was het zetje wat ik toch nog nodig had om door te zetten. Ik klom van haar af en liet haar even los om mijn broek en boxers te laten zakken en op de grond achter te laten. Mijn shirt vloog ook door de kamer en eindige op een van de lege bedden. Toen ik eenmaal niets meer aan had trok ik haar voorzichtig aan haar schouders omhoog en trok haar shirt in een snelle beweing over haar hoofd uit. Of ze haar broek aanhield was aan haar, maar ik wilde wel wat aandacht en mijn geslacht ook. Haar BH liet ik ook door de kamer vliegen. "Kom een hier, popje." zei ik zacht. Ik trok haar naar me toe en liet mijn vingers naar de knoop van haar broek gaan. "Al die stof zit toch verschrikkelijk in de weg, popje." fluisterde ik gevaarlijk in haar oor terwijl ik haar broek en slipje in een beweging om laag schoof. Mijn handen gleden terug naar haar schouders. "Mag ik nu die hulp, popje?" fluisterde ik in haar oor voor ik toch wel wat opgehitst zacht in haar oorlel beet.


    Bowties were never Cooler

    Dena Fields
    Plotseling verdwenen de knedende handen vanonder mijn trui vandaan en ik opende even mijn ogen om te kijken wat er aan de hand was, maar Hunter was zich al aan het uitkleden. Ach, je zou kunnen zeggen dat we het voorspel al gehad hadden. Dit was echt de meest bizarre vrijpartij had gehad. Binnen no-time was hij weer terug en trok mijn kleren uit en mijn ogen glinsterden verleidelijk. 'Kom eens hier, popje,' zei Hunter zacht. 'Al die stof zit toch verschrikkelijk in de weg, popje?' fluisterde Hunter toen en hij opende de knoop van mijn broek en hij trok mijn broek en slipje ruw naar beneden. Nog voordat ik kon protesteren had hij zijn handen waar op mijn schouders waardoor ik mij nauwelijks kon bewegen. 'Mag ik nu die hulp, popje?' fluisterde hij, waarna hij in mijn oorlel beet. Oh, nu moest ik gaan oppassen. Voordat ik het wist had ik weer de overhand genomen. Nee, ik moest het nu onderdanig spelen. 'Natuurlijk, lieverd. Zeg het maar,' fluisterde ik heet in zijn oor.

    [Ik post de rest wel morgen.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter Bell
    Ja, ik was vrij rap met het verwijderen van kleren, maar ach, waarom ook niet. We wisten bijden hoe dit in elkaar stak en we hadden elkaar net al lopen opwinden. Ik zag er dus eigenlijk geen reden voor om nu rustig te doen. Daarbij was alleen gedeeltelijk tot helemaal naakt staan nou ook niet het meest prettige wat er was, vond ik. Toen we beiden naakt waren legde ik mijn handen op haar schouders en keek haar recht aan. Haar houding verraadde wat van dominantie, maar toch bleef ze best onderdanig. "Wat denk je zelf, popje?" Ik duwde zacht op haar schouders om haar nog een hint te geven. Eens kijken of haar mond ook andere dingen kon dan alleen grote monden geven. De scheve grijns hing nogsteeds om mijn lippen. Ik was nogsteeds in staat mijn kleren weer aan te doen en met een ander het bed in te duiken, al was dat nu al wel een stuk minder voor de hand liggend. Ze leek namelijk nu eindelijk in te zien dat ook zij dit graag wilde en ik niet de enige was in dit huis die aan z'n trekken wilde komen op dit gebied.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 7:14 ]


    Bowties were never Cooler

    Roww schreef:

    Denise Parks
    James haalt plots iets uit zijn zak en licht geschrokken van zijn plotslinge beweging kijk ik hem aan, als ik zie dat het zakdoekjes zijn laat ik de geschrokken houding al snel zakken. Ik pak de zakdoekjes van hem aan en haal er ééntje uit om er mijn wangen mee te drogen, als ik dan het zakdoekje zie merk ik dat mijn tranen zwart zijn geworden van de mascara die ik op heb. James reageert met een 'wat erg voor je' waarna hij op een vragende toon zegt dat zolang ik hier ben ik veilig ben. Maar ik haal mijn schouders op "Zolang hij niet weet dat ik hier ben wel ja" mompel ik zacht.
    Als James dan zegt dat hij me zal beschermen kijk ik hem vragend aan met een sprankje hoop in mijn ogen "Echt?" vraag ik hem zachtjes.


    Zoww, das dan allemaal klaar :')


    James Yaser
    "Zolang hij niet weet dat ik hier ben wel ja." mompelde Denise zachtjes. Ik knikte begrijpelijk.
    "Echt?" reageerde ze, toen ik zei dat ik haar wilde beschermen.
    "Natuurlijk. Ik vind het onrechtvaardig als die man achter jou aan gaat terwijl jij niets gedaan hebt. Ik vind dat jij mijn bescherming verdient hebt, in hoeverre ik jou kan beschermen."
    Plotseling voelde ik een rommelende maag en ik vroeg: "Heb je al iets te gegeten?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    laurinda Pearl..

    Shit shit shit shit shit..... Ik wikkel de handdoek om me heen voor de kou en maak hem losjes vast waarna ik eerst maar eens begin met mijn haren te borstelen. Toen ik 100 procent zeker was dat mijn blonde lokken weer klit vrij en BLOND waren inplaats van bruin leg ik de borstel weg... En nu?
    Normaal was het niet zo erg maar er zat in mijn kamer nu een jongen te wachten op de badkamer, en ik had geen kleding! Ik bedek mijn lichaam een keer opnieuw, en nu beter met de handdoek en zie dat hij mijn borsten bedekt en tot net onder mijn kont komt. Pff... kiele kiele... Met een zucht open ik de badkamer deur en stap mijn kamer in zonder hem aan te kijken. "Jou beurt"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Enface schreef:


    Yune van Therme

    "Dat is wel kut ja, van dat vervoer. Ik ben met eigen vervoer, dan heb je dat soort problemen niet. Ik weet niet of je mijn motor tussen de bomen hebt zien staan? Voor zover ik heb kunnen zien zitten hier en daar een paar mensen wat weinig durven en sommige zijn nogal betweterig. En mijn kleine nichtje Rose is hier ook, ik zou een beetje met haar oppassen, ze kan zich soms nogal als een hoer gedragen. Je kunt het haar niet kwalijk nemen." zei Melody. Ik keek verbaasd op naar haar 'Ik had niet echt verwacht dat die motor van jou zou zijn' gaf ik eerlijk toe. 'Aha' zei ik begrijpend. Daar kon ik vast mee leven. Ik haalde mijn schouders op 'Is goed hoor', zoveel maakte het me niet uit. Tergend langzaam deed ik de deur open waarna ik een paar passen de kamer in liep. Ik fronste even toen ik nog twee andere personen zag staan buiten Mevr. Sharp, misschien was van een van hen de koffers in de gang. Zodra het stil gevallen was begon ik met praten. 'Sorry ik hoop dat ik niet stoor maar ik eh ben net aan gekomen en ik vroeg me af waar ik slaap' zei terwijl ik ongemakkelijk draaide aan een plukje van mijn haar.



    Melody Black
    "Ik had niet echt verwacht dat die motor van jou zou zijn." zei Yune.
    "Moet ik dat opvatten als een compliment?"
    Ze ging bij Sharp naar binnen en er stonden meer mensen. Yune zei: "Sorry, ik hoop dat ik niet stoor maar ik eh ben net aan gekomen en ik vroeg me af waar ik slaap."
    Ik bleef in de deuropening staan, leunend tegen de zijkant. Sharp was eigenlijk ook niet zo heel lelijk. Als ik McEwan niet schattig had gevonden, had ik gevonden dat ze best een leuk stelletje zouden zijn geweest.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||