• :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    In dit topic mag je enkel Nederlands praten, tenzij je een woordje niet weet. Andere talen zijn verboden. Hou rekening dat niet iedereen zo goed is in Nederlands. Je mag een ander op zijn fouten wijzen, maar doe dit dan op een respectvolle manier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:14 ]

    DeVanity schreef:
    LOVE YOU ALL


    NOG EEN FOUT, JE SPREEKT ENGELS. Vooral zo doorgaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felidae schreef:
    Goh.. Volgens mij is merendeel van Quizlet vandaag ongesteld of zoiets (cat)


    ik niet, mijn rode vlag is zeer onregelmatig! o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felidae schreef:
    Goh.. Volgens mij is merendeel van Quizlet vandaag ongesteld of zoiets (cat)

    Hoe raadde je dat? O.O


    From these ashes, I will rise

    Lavi schreef:
    (...)

    Pak je er ook eentje voor mij? Die van mij is helaas op ;-;


    Zout of zoet? :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Arratay schreef:
    (...)

    NOG EEN FOUT, JE SPREEKT ENGELS. Vooral zo doorgaan.


    oh nu doe je t fout

    DeVanity schreef:
    (...)

    Goedzo! Je leert 't al


    Danku, danku.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Escritura schreef:
    (...)

    Yup! voel me een beetje schuldig over alle drama eerder. Denk dat het komt door mijn tabletten. (Voor mijn depressie. Dat klinkt echt stom, maar ja.)
    Hopelijk krijg ik Dinsdag nieuwe tabletten, want ik zit al drie maanden vast met deze en ze doen niets.
    Hoe gaat het met jou?Jason is een geweldige naam, btw.


    Ik voel me beetje genaaid doordat een topic me nu overal ineens de boosdoener maakt haha. Hmm, succes met je depressie. Gaat wel, vriendin van me is pas omgekomen; weet niet of je hebt gehoord van ongeluk in Chaam probably not want je woont in Engeland. Ik kwam hier om dingen te vergeten, maar hier gaat ook iedereen alleen maar haten. Ergens is het wel m; n gedachte er aan het afhalen dus das wel weer pluspunt.


    We're all mad here.

    Escritura schreef:
    (...)

    ik niet, mijn rode vlag is zeer onregelmatig! o.o


    omg te veel info

    DeVanity schreef:
    (...)

    omg te veel info


    Oops. (:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felidae schreef:
    Goh.. Volgens mij is merendeel van Quizlet vandaag ongesteld of zoiets (cat)


    Je bent helderziend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Escritura schreef:
    (...)

    ik niet, mijn rode vlag is zeer onregelmatig! o.o

    Indeed. Was ik 't maar :').


    † Love? I want to sleep.

    Arratay schreef:
    (...)

    NOG EEN FOUT, JE SPREEKT ENGELS. Vooral zo doorgaan.

    +2 Goed bezig! hahaha xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Json schreef:
    (...)

    Ik voel me beetje genaaid doordat een topic me nu overal ineens de boosdoener maakt haha. Hmm, succes met je depressie. Gaat wel, vriendin van me is pas omgekomen; weet niet of je hebt gehoord van ongeluk in Chaam probably not want je woont in Engeland. Ik kwam hier om dingen te vergeten, maar hier gaat ook iedereen alleen maar haten. Ergens is het wel m; n gedachte er aan het afhalen dus das wel weer pluspunt.


    Aw, dat is rot voor je! Tsjah, Q (en ik) hebben inderdaad soms dagen waar we iedereen voor de boosdoener uitmaken. Je lijkt me wel aardig hoor. ^^ Hopelijk voel je je snel beter. Probeer vooral dingen te doen die je echt leuk vind! Ik probeer altijd te schrijven of te lezen als ik iets wil vergeten


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aquari schreef:
    (...)

    Zout of zoet? :Y)


    Doe maar zout :Y) dankje <3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DeVanity schreef:
    (...)

    omg te veel info


    Omg, een wereldramp.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.