• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2013 - 22:24 ]


    -

    nerveus schreef:
    Sommige mensen zijn zo fucking irritant en vinden zichzelf geweldig.


    Ik voel me aangesproken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DeVanity schreef:
    ''Zo'n mod kunnen we missen als kiespijn.:')''

    NET ALS JOUW KOP


    Doe even normaal alsjeblieft, jullie zijn die onnodige topics begonnen.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)

    Doe even normaal alsjeblieft, jullie zijn die onnodige topics begonnen.

    Jullie? Jullie? Wow wow; Zij. Ik probeerde een gezellig topic; ik had een vraag; en deelde een klacht mee.


    We're all mad here.

    Arratay schreef:
    (...)

    Ik voel me aangesproken.


    Nee jij niet hoor, je plaats grappige reacties xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Even voor de duidelijkheid.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Father schreef:
    (...)
    Overleggen duurt nu eenmaal lang en zelf handelen bij iets dat zo groot is als dit mag niet.


    Want het probleem dat ik aankaart is echt verschrikkelijk groot. :')

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 23:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Json schreef:
    (...)
    Jullie? Jullie? Wow wow; Zij. Ik probeerde een gezellig topic; ik had een vraag; en deelde een klacht mee.
    \

    Hehe, het feit dat je je aangesproken voelt zegt een hoop xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Guys, laten we dit topic niet ook verkloten.


    Queer zijn is gewoon alles

    Felidae schreef:
    (...)\

    Hehe, het feit dat je je aangesproken voelt zegt een hoop xD

    Mijn naam is al een keer uitgesproken. (;


    We're all mad here.

    serieus fuck off, ga lekker je moeder pesten ofzo kleine kleuters


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Presence schreef:
    (...)

    Want het probleem dat ik aankaart is echt verschrikkelijk groot. :')

    Oh geen idee waar jij het over had. Ik gokte op dat gedoe van Json en DeVanity. My bad.
    Goed, back on topic:

    Ik moet eigenlijk nog testplannen schrijven, maar ik heb echt geen zin om dat nog te doen. Al 3 dagen niet. Lekker bezig Mitchell (cat)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 23:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind "Die young" best wel een leuk nummer.


    We're all mad here.

    I'm seriously nervous because a 'hurricane' is going to hit England and I'm not amused.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wayow. Hmmhm.

    Je moest eens weten hoe gelukkig je me maakte gisternacht toen ik eindelijk weer in je armen lag en fluisterde : wat is dit fijn..ik laat je nooit meer gaan. En me vervolgens plat knuffelde. Het feit dat ik vanmorgen aan de andere kant van t bes lag laten we maar achterwegen :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]