• Ik heb de laatste tijd nogal veel vragen in mijn hoofd over verscheidene onderwerpen en ik zou dat graag willen neerschrijven. Nu is het zo dat ik geen columnist ben en het er ook niet naar uit ziet dat er nieuwe nodig zijn. Toch zou ik mijn schrijfsels graag met de buitenwereld willen delen.
    Nu vraag ik mij af wat volgens jullie de beste manier is om dat te doen en of er überhaupt wel interesse is in het lezen van columns buiten de columnsectie op deze site?
    Dus wat vinden jullie er van. Kan ik ze hier gewoon posten of vind je het eerder iets dat enkel columnisten kunnen doen?

    Alvast bedankt voor jullie bijdrage. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je zou het misschien in een blog kunnen zetten?


    :)

    Begin een blog, zou ik zeggen. :')

    Alter schreef:
    Je zou het misschien in een blog kunnen zetten?


    26 - 02 - '16

    Ik heb er geen problemen mee dat je het hier doet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Het zou denk ik wat verwarrend worden, maar je kan eventueel misschien eens met een columnist overleggen om iets in jouw naam te publiceren?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik vind columns lezen altijd wel interessant, ik zou ze in een blog zetten indd ^^


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik had ook aan een blog gedacht, maar wordt dat eigenlijk wel gelezen en het is niet dat je via blogs up to date blijft en in een story vind ik het eigenlijk ook niet echt passen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind dat je alsnog vrij bent om ze te posten hoor, ook al ben je geen columnist. ^^
    Misschien kan je het in blog posten? Ik denk dat dat de beste manier is, om ze te ordenen. Eventueel kan je één topic houden met alle columns in? Maar dat lijkt me wat onhandig.


    Let the Night embrace you

    Ik zou het in een blog of een verhaal zetten, als ik jou was.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cymry schreef:
    Het zou denk ik wat verwarrend worden, maar je kan eventueel misschien eens met een columnist overleggen om iets in jouw naam te publiceren?
    Nee, dat zie ik niet echt zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik had ook aan een blog gedacht, maar wordt dat eigenlijk wel gelezen en het is niet dat je via blogs up to date blijft en in een story vind ik het eigenlijk ook niet echt passen.


    Blogs worden ook niet zo vaak gelezen ik denk dat je ze dan toch het beste in een story kunt zetten. Zo iets als Stand Alones maar dan met columns zou ik doen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Jinxed schreef:
    Ik vind dat je alsnog vrij bent om ze te posten hoor, ook al ben je geen columnist. ^^
    Misschien kan je het in blog posten? Ik denk dat dat de beste manier is, om ze te ordenen. Eventueel kan je één topic houden met alle columns in? Maar dat lijkt me wat onhandig.
    Hmm, ergens is dat nog een idee. Om de links te posten in een topic en ze dan in een blog te zetten in plaats van story. Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het echt geen story material, dat past daar gewoon niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb het in een story gedaan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Je kan het wel in een blog zetten, maar in een blog wordt het toch minder snel gelezen, lijkt mij.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Er was ook een topic over gastcolumns, maar ik weet niet meer hoe dat geëindigd was.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...