• Ik heb de laatste tijd nogal veel vragen in mijn hoofd over verscheidene onderwerpen en ik zou dat graag willen neerschrijven. Nu is het zo dat ik geen columnist ben en het er ook niet naar uit ziet dat er nieuwe nodig zijn. Toch zou ik mijn schrijfsels graag met de buitenwereld willen delen.
    Nu vraag ik mij af wat volgens jullie de beste manier is om dat te doen en of er überhaupt wel interesse is in het lezen van columns buiten de columnsectie op deze site?
    Dus wat vinden jullie er van. Kan ik ze hier gewoon posten of vind je het eerder iets dat enkel columnisten kunnen doen?

    Alvast bedankt voor jullie bijdrage. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dan zal ik best nog even nadenken over waar ik het zet. En denken jullie dat daar interesse voor zou zijn?
    Dit is ook allemaal wat nieuw voor mij, dus ik heb daar ook niet echt een kijk op.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 21:12 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Dan zal ik best nog even nadenken over waar ik het zet. En denken jullie dat daar interesse voor zou zijn?
    Dit is ook allemaal wat nieuw voor mij, dus ik heb daar ook niet echt een kijk op.


    Ik persoonlijk lees graag columns en de columns op Q worden best goed gelezen dus ik denk van wel ja (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb uiteindelijk besloten het in een story te plaatsen omdat het anders nogal slordig zou staan tussen mijn andere blogberichten.
    Wie interesse heeft om het te volgen, kan hier meer info vinden (Een samenloop van gedachten).
    Dit is allemaal nieuw voor mij, dus sorry als het niet aan de wensen zou voldoen. Ik moet zelf mijn manier van schrijven nog wat uitzoeken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barricades schreef:
    Ik heb het in een story gedaan.


    Edit: ik ga direct aboneren.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 22:15 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dooddoenervo schreef:
    Ik heb er geen problemen mee dat je het hier doet.


    -

    Lipari schreef:
    (...)

    Edit: ik ga direct aboneren.
    Ah, dat is heel lief.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?