• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    I'm happyyyyyyyy


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien is het beter om niet zo'n crush te hebben op iedere knappe jongen. (cat) Bah, waarom kan ik nooit eens normaal doen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    "Eucaryotic cells may have originated as predators"
    Lol, wut? Ik zie een cel nog niet zo snel achter een andere aan rennen.. :Y)


    Valar Morghulis.

    Was er maar iemand tegen wie ik echt alles kon vertellen, zonder dat ze boos, teleurgesteld of verdrietig worden. Vrienden zijn geweldig, maar er zijn teveel emoties.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Was er maar iemand tegen wie ik echt alles kon vertellen, zonder dat ze boos, teleurgesteld of verdrietig worden. Vrienden zijn geweldig, maar er zijn teveel emoties.
    Daar vind ik het internet dan ideaal voor. Gewoon eens met een vreemde praten, die je niet kent en je ook niet kan judgen. Vaak gebeurt dat eigenlijk nog spontaan bij mij en die persoon doet er verder dan toch niks mee, want aan wie zou ze het moeten doorvertellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb zin in morgen. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vanavond lekker 2,5 uur lang trainen. Zin in :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    WAT?! Een verhaal over een zwangere One Direction. Waar gaat dit heen? D: D: D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het eerste wat ik hoor als ik thuis kom: "Rot op!"
    Ik ben al weer weg, hoor.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Huehuehue

    ^ What the ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik dacht dat je fan was van Luke Bilyk, maar het blijkt Jake Gyllenhaal te zijn. Nu heb ik dus twee random posters xd ik faal


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I love youuuuuuuuu!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Na een lange dag school + uitstapje naar saaiste gasopslag ooit, inclusief 2 uur lang met doodirritante propjes/vliegtuiggooiende mensen die zichzelf 3e klasser noemen in de bus te hebben gezeten, wil ik zéér graag naar huis. Maar dan heeft de trein wel weer vertraging natuurlijk terwijl hij normaal altijd te vroeg weg gaat >.<

    Nou heeft ze me gewoon ongeoorloofd afwezig gemeld, terwijl ik de les uit was gestuurd?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.