• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Orchard schreef:
    (...)
    Zijn ze eruit of niet? Moest even weg. :c


    Nee josh en andi zijn er uit, scheelde maar 1 puntje, NIEMAND applaudiseerde toen dat te horen kwam.
    maar ze vonden het niet erg want ze zijn er pas achter dat ze een kindje krijgen. En toen ging wel t dak eraf xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)

    Nee josh en andi zijn er uit, scheelde maar 1 puntje, NIEMAND applaudiseerde toen dat te horen kwam.
    maar ze vonden het niet erg want ze zijn er pas achter dat ze een kindje krijgen. En toen ging wel t dak eraf xD


    Ik vond het zo jammer... Waarom blijven zij er nou in. D:
    Ik vond het wel geweldig dat niemand voor hen klapte en ze wel vet blij allemaal deden voor Josh en Andi. Maar jezus, wat kan dat kind minachtend en achterbaks kijken.


    Your make-up is terrible

    Tonto schreef:
    (...)

    Nee josh en andi zijn er uit, scheelde maar 1 puntje, NIEMAND applaudiseerde toen dat te horen kwam.
    maar ze vonden het niet erg want ze zijn er pas achter dat ze een kindje krijgen. En toen ging wel t dak eraf xD

    De babes krijgen een kindje? o.o Oh no...

    VERDORIE. Ze moeten eruit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik vond het zo jammer... Waarom blijven zij er nou in. D:
    Ik vond het wel geweldig dat niemand voor hen klapte en ze wel vet blij allemaal deden voor Josh en Andi. Maar jezus, wat kan dat kind minachtend en achterbaks kijken.


    OMG echt he! Ik erger me echt mateloos aan hen, ze zijn zoo achterbaks. Niet eens succes ofzo zeggen. En meteen zeggen dat ze niet kok niet meer mocht omdat ie een vijf gaf voor hen menu. Wilde er echt wurgen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Orchard schreef:
    (...)
    De babes krijgen een kindje? o.o Oh no...

    VERDORIE. Ze moeten eruit.


    Nee Josh en Andi


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)

    Nee Josh en Andi

    Aaaa, wat 'n geruststelling.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jezus. Zoveel respect voor die man die nu bij DWDD zit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    bleg bleg blegg zoveel schoolwerk


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    bleg bleg blegg zoveel schoolwerk


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Antwoord dan!

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 20:26 ]


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:


    Welk seizoen is dat :o? Volgens mij ken ik die niet, maar ik heb t/m seizoen 5 allemaal gezien geloof ik.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I am learning slowly
    So what am I to see
    Every twist and turning
    Through my hypocrisy


    You are beautiful, you are love.

    Blijkbaar ben ik interessant genoeg om rare PB's naar toe te sturen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah? Dus nu gaat alles in één keer verkeerd?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~