• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Hashirama schreef:
    Ik wil een kozak. En marsepein. Maar vooral die kozak.
    Oh god, dat lijkt me echt lekker. Where can I get it? :9~

    Tonto schreef:
    (...)

    Give it to me! Ik heb t de hele dag al niet en moet nog drie verslagen afkrijgen
    -geeft-

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 23:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Urgh, fucking tired.
    Imma turn in for tonight.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Facebook nog wat beter beveiligd, alle oude statussen uit 2010, 2011 en 2012 verwijderd, profielfoto's op privé gezet en m'n vriendenlijst wat opgeschoond. Zo.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En yaaaaay, ik mag m'n telefoon inruilen voor een nieuwe! :3 Ik zit te twijfelen tussen meerdere toestellen van Nokia, Sony, Apple en Samsung. Hmm.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genant!! storys die ik vroeger heb gelezen terug lezen xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Kids these days. No imagination.


    -

    Ughhhhh, ik begin echt genoeg van je te krijgen. Doe niet zo irritant en ga gewoon weg.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 6:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vraag me af waarom ik eigenlijk het eerste uur naar school ga, als we toch alleen maar gaan herhalen >.<


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Halleluja, ik beledig niemand of wat dan ook en dan krijg ik een waarschuwing. Ben benieuwd naar m'n strafblad. Mods hebben gewoon niets te doen (cat).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eens kijken hoe ik door die chaos heen ga komen... Stomme wegwerkzaamheden! Hoe komen jullie in godsnaam op het idee om aan twee vrij belangrijke wegen tegelijkertijd te werken!? Hopelijk houden ze het ene fietspad nog heel, want anders mag ik wel heel ver om fietsen (cat)


    Stenenlikker

    Ugh..


    26 - 02 - '16

    Cant stop smiling like a motherfucker.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Cant stop smiling like a motherfucker.


    26 - 02 - '16

    I love you


    Your make-up is terrible

    Thooooorrr vanavooooond. :9~