• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    I love you


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    I love you


    Nawhh i love you too


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    Your make-up is terrible

    kut stage... alsof ik expres ziek werd waarom doen jullie zo moeilijk. volgens mij zoeken jullie gewoon een excuus.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Vandaag moet ik echt eens beginnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    EINDELIJK. het ziekenhuis heeft me gebeld maandag kan ik terecht bij de neuroloog! nooit gedacht zo blij te zijn dat ik naar het ziekenhuis mag -.-
    Nu hopen dat ze mij ook echt gaan onderzoeken anders zijn we nog een steek verder.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Happy Halloween everyone ^_^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan gvd mijn powerpoint niet openen!! $#%%#^%^&&*&(&(


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Blijkbaar ben ik interessant genoeg om random shit naar toe te sturen. Juist.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo de kracht er niet meer voor. :') Ik wil nu echt van dat leren af zijn, bleeeh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom wilt niemand eens weggaan als ik het vraag. Ben ik zo saai misschien?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Verontrustende droom weer vannacht. De UB had vijf "cirkels" en de vijfde cirkel was behekst en als je er eenmaal binnenkwam, kon je niet meer naar buiten. Alleen de eerste twee cirkels stortten in, waardoor ik noodgedwongen naar de vijfde cirkel moest. Daar kwam ik de Elfenkoning tegen die me om mijn hand vroeg en of ik samen met hem wilde regeren. Ik zei "ja", waarna ik een elf werd en opeens in een andere wereld zat.

    ...
    Wat.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil vanmiddag eigenlijk naar de tattooshop, maar ik vind zulke dingen eng en nu twijfel ik over de plek waar ik hem wil :'D


    -

    Ik mis mijn GM. (cat) Tijd dat het weer wordt aangeschaft.

    Leuk. School begint pas om 13.00 uur. Was nog leuker geweest als er helemaal geen school was geweest.


    -