• One Direction gaat op vakantie om rust te nemen. Omdat ze ook echt daadwerkelijk rust willen, gaan ze naar een oud verlaten hotel, wat er nogal duister uitziet. Vandaar dat er niet veel mensen komen. Maar er zijn nog wel een paar andere gasten: een groep vriendinnen, bestaande uit vijf meisjes, die een keer iets spannends wilden in plaats van een doodgewone vakantie. De jongens trekken wat op met de meisjes. Er ontstaan verschillende verhoudingen. Sommige mogen elkaar niet, maar sommigen worden juist verliefd op elkaar. Over het algemeen gaat het wel goed, tot er een vreemde nacht is die alles veranderd. Na een nacht bij volle maan, worden de jongens 's ochtends wakker, elk in het lichaam van één van de meisjes. En andersom worden ook de meisjes wakker in het lichaam van één van de jongens. Ze zitten vast in een ander lichaam, en zullen moeten uitzoeken hoe ze weer terug naar hun eigen lichaam kunnen. Maar loopt alles wel goed? Want wat als je in het lichaam van iemand zit die je eigenlijk helemaal niet mocht? Of in het lichaam van degene die je leuk vond?


    Rollen:
    Jongens:
    - Louis William TomlinsonLilarry
    - Harry Edward StylesBeanies
    - Liam James PayneKiliOfDurin
    - Niall James HoranAquari
    - Zayn Javadd MalikxAlways

    Meisjes:
    - Jacelynn "Jace" Channa Annabeth MooreDays
    - Alice Madison Bradley.Regbo
    - Katherine "Kathy" Mary PierceDobreva
    - Emily Loïs NelsonPirouette
    - Lois Daphne DeffontaineKendizzzzle

    De regels:
    - Minimaal vier regels volschrijven.
    - Geen perfecte personages.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes.
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje en maximaal één jongen.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw niet, dus hou dit zelf in de gaten. Je kunt natuurlijk altijd om uitstel vragen als je daar een goede reden voor hebt.
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    - Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    - Alleen ik en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    - Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    - Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.



    Meisjes:
    Katherine "Kathy" Mary Pierce ----> Harry's lichaam.
    Lois Daphne Deffontaine ----> Louis' lichaam.
    Jacelynn "Jace" Channa Annabeth Moore ----> Liam's lichaam.
    Alice Madison Bradley ----> Zayn's lichaam.
    Emily Loïs Nelson ----> Niall's lichaam.

    Jongens:
    Louis William Tomlinson ----> Jacelynn's lichaam.
    Harry Edward Styles ----> Alice's lichaam.
    Liam James Payne ----> Emily's lichaam.
    Niall James Horan ----> Katherine's lichaam.
    Zayn Javadd Malik ----> Lois' lichaam.


    Kamerindeling:
    Kamer 1:
    Harry, Louis, Niall

    Kamer 2:
    Zayn, Liam

    Kamer 3:
    Alice, Emily, Lois

    Kamer 4:
    Jacelynn, Katherine


    Het begin:
    Iedereen wordt wakker op een doodnormale ochtend, nadat het 's nachts volle maan is geweest. Tenminste, de ochtend lijkt normaal: Tot iedereen erachter komt dat hij niet in zijn/haar eigen hotelkamer ligt. Sterker nog: Ook niet in zijn/haar eigen lichaam

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 22:23 ]


    "Family don’t end in blood”

    KiliOfDurin schreef:
    Liam Payne
    Harry verdween richting Louis, het zou ook weer eens niet. Niet veel later vertrok het meisje ook richting haar vrienden en bleef ik hier alleen over met Zayn. Het meisje had me nog een tip gegeven over een elastiekje voor de haren op mijn hoofd. Misschien lag die wel in de badkamer, net als een goede borstel. Ik liep terug en klopte zacht op zijn schouder. "Gaat het een beetje, mate? Ben je al wat ven de schrik bekomen?" vroeg ik voor ik opzoek ging naar een borstel en een elastiekje. Ik vond beiden en begon onwennig de lange haren te borstelen. Het deed wel pijn omdat er veel klitten in zaten. Toch borstelde ik door tot er geen klit meer in zat. Toen borstelde ik alles naar achter en omhoog en probeerde zo goed en zo kwaad en zo onhandig als het ging een staart te maken. Toen die uitwindelijk zat was hij wat rommelig, maar het kon er prima mee door. Eigenlijk wilde ik graag douchen, uit gewoonte, maar ik voelde me er nu vrij ongemakkelijk bij. Ik wilde ook niet dat ze in mijn lijf gingen douchen, al was dat wel hard nodig, want ik was het gister vergeten. Toch vond ik het geen lekker gevoel dat iemand anders in mijn lijf ging douchen. Ook hoopte ik dat ze het scheren achterwegen zouden laten, want sneetjes in je gezicht bleven altijd heel lang vervelend en zichtbaar. Al was ook dat best wel nodig.


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Hoe heeft ze haar eigen kleren aan als ze in Niall's lichaam zit? Het is toch geen wisseldrank?]


    [Fail, niet over na gedacht.]

    _________


    Emily Loïs Nelson


    'Ik heb werkelijk geen idee, maar waar zijn wij dan? Nou ja, onze lichamen.' vroeg Lois.
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb werkelijk waar geen idee.'
    'Misschien kunnen we maar beter op zoek gaan naar ons, ik bedoel naar onze lichamen gaan, om uit te vinden wie er in ons zit.' Stelde ze voor en grinnikte.
    Ook bij mij kwam er een klein lachje. Op zoek gaan naar je eigen lichaam, dat is iets wat veel mensen niet kunnen zeggen.
    Opeens moest ik heel nodig naar de wc. Fuck, daar had ik nog niet over nagedacht. Ik keek in het licht van de kamer in de hoop dat de neigingen weg zouden gaan.
    Na een paar secondes was het gelukkig weg. 'Zullen we dan maar gaan?' stemde ik in knikkend naar de deur.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 17:05 ]


    Do what people say you can't.

    Lois Daphne Deffontaine "Louis":

    Blijkbaar moest Emily ook bij die gedachten lachen. 'Zullen we dan maar gaan?' Vroeg ze. "Yup" Zei ik, en ik liep naar de deur, en maakte hem open, om vervolgens naar de gang te lopen. "Oke, waar zullen we eerst kijken? In onze oude kamer? Ik denk dat onze lichamen daar zijn." Zei ik. Ik voelde me echt heel raar in dit lichaam, meestal gelijk als ik mijn bed uitstap ga ik douchen en daarna kleed ik me aan, maar in dit lichaam had ik echt geen zin om te gaan douchen... Ook kon ik mijn eigen kleding niet aan, en ik besefte nu pas dat ik, nou ja, het lichaam waar ik nu in zat, nog mijn pyama aan had.


    How far is far

    Louis William Tomlinson.
    'Hoe moeten we dat ooit doen? We weten nu nog geeneens hoe het is gebeurd en hoe wil je het dan ooit terugdraaien? Mensen zullen ons voor gek verklaren. En dat terwijl het de waarheid is en je wel gelijk hebt,' murmelde Harry zachtjes. 'Ik wil namelijk ook mijn eigen lichaam en beste vriend terug, want ik moet zeggen dat dit ergens nog beste ongemakkelijk is.'
    Ik knikte. 'Dat is het inderdaad. Maar niet zo negatief denken, we vinden er wel iets op al. Al zal niemand anders het geloven, we zijn met zijn tienen en wij kunnen dit oplossen. We moeten alleen goed terugdenken aan wat er gebeurd is die nacht. Alle details kunnen belangrijk zijn,' zeg ik bedenkelijk.
    'Maar bedenk hoeveel lol je hier eigenlijk mee zou kunnen hebben. Als het niet te lang duurt tenminste. Er zitten ook nadelen aan, maar je kunt het beste positief denken,' sprak ik wijs.


    "Family don’t end in blood”

    [Don't die.]


    "Family don’t end in blood”

    [idd]


    Bowties were never Cooler

    Lilarry schreef:
    [Don't die.]


    "Family don’t end in blood”

    [Ik schrijf me uit bij deze RPG, sorry voor het ongemak, maar ik heb gewoon te weinig tijd om hieraan mee te kunnen doen.]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Mag Liam Louis komen aanvallen?]


    Bowties were never Cooler

    [Degene in Louis lichaam of de echte Louis in het lichaam van Alice?]


    "Family don’t end in blood”

    [Louis in het meisjes lichaam]


    Bowties were never Cooler

    [Prima (; ]


    "Family don’t end in blood”

    (Iemand voor Lois in Louis Lichaam?)


    How far is far

    Liam Payne
    Misschien was het toch slim om Zayn even alleen te laten. Voor hem was het even verontrustend als voor ons. Ik liep terug naar de slaapkamer waar Louis zou moeten liggen, onze Louis, niet zijn lichaam. Nu pas merkte ik dat ik geen BH aan had en borsten echt geen handige dingen waren. Nu snapte ik waarom mijn zussen er eens in de zoveel tijd over klaagden. Dit was echt niet prettig. Ik liep de kamer binnen en zag Larry in andere lichamen weer herenigd. Ik liet me naast Louis en Harry op het bed ploffen. "Ugh!" zuchtte ik geïrriteerd. Ik voelde me echt niet prettig hierbij en werd er vrij chagrijnig van, al was ik meestal niet degene met een ochtendhumeur. Nu ook nog te bedenken dat ik me zo aan moest kleden, een lichaam van een vreemd meisje aan moest kleden. Het werd er steeds minder goed op. "Waarom moet zoiets nou weer de vakantie verkloten. Nu moet ik me zo ook nog aankleden, ik weet niet eens welke koffer van mij is en die extra 2 kilo aan mijn borstkas zit in de weg. Echt petje af naar mijn zussen die hier elke bloody dag mee moeten omgaan." klaagde ik maar gewoon tegen de stoelen en banken. Het moest er gewoon uit.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.
    Er kwam nog een meisje de kamer inlopen, althans; Liam of Zayn in het lichaam van een meisje. Hij liet zich naast ons op het bed neerploffen. 'Ugh!' zuchtte hij geïrriteerd. Ik keek verbaasd op. Liam was niet iemand die snel chagrijnig of boos werd. Maar nu klonk hij toch niet zo vrolijk, al is de reden begrijpelijk: We balen hier allemaal van.
    'Waarom moet zoiets nou weer de vakantie verkloten. Nu moet ik me ook zo nog aankleden, ik weet niet eens welke koffer van mij is en die extra 2 kilo aan mijn borstkas zit in de weg. Echt petje af naar mijn zussen die hier elke bloody dag mee moeten omgaan,' gooide hij eruit.
    'Ach ja, de meisjes in ons lichaam hebben het vast ook niet gemakkelijk: De hebben dat gewicht nu tussen hun benen hangen. Maar je hebt wel gelijk: Dit is klote. Deze hele situatie. Zoals jij al zei, die borsten zitten daar niet fijn. Het lange haar kriebelt in mijn nek en op mijn rug en ik irriteer me kapot aan deze lange nagels. Volgens mij heb ik mezelf al tien keer per ongeluk gekrabd. Daarbij hoop ik dat Alice geen meisje is die alleen maar hakken bij zich heeft, want dan lukt het me niet eens te doen alsof ik een meisje ben,' klaagde ik met hem mee.
    Ik zuchtte en maakte me een beetje los van Harry, waarna ik zijn schoot verliet en tussen Harry en Liam in ging zitten. Ik sloeg iedere arm om één van deze twee jongens heen. 'Maar we hebben elkaar nog, en we gaan een oplossing vinden. Dat moet.'


    "Family don’t end in blood”