• Writing your own life

    Iedereen heeft fantasie. En bijna iedereen schrijft wel eens een verhaal, of kent iemand die een verhaal schrijft. Zo ook Natasja. Ze houdt er van om verhalen te schrijven, maar dan wel ouderwets op papier. Samen met haar beste vriendin Colinda verzint ze allerlei fanfictions en fantasieverhalen. Maar als ze een vervloekte pen en schrijfboek koopt, veranderd alles voor beide.
    Alle notities uit het vervloekte boekje lijken uit te komen: Beide meiden belanden in een heel andere wereld, een zelfgeschreven wereld uit een van de fanfictions die is beschreven in het vervloekte boekje. Colinda met het notitieboekje op zak en Natasja de vervloekte pen. Beide zijn ze alles vergeten, op hun naam, leeftijd en vriendin na. Om terug in de echte wereld te komen, moeten ze elkaar zien te vinden en boek en pen herenigen. Maar dit is niet zo makkelijk. Alle notities die geschreven staan in het boekje, worden werkelijkheid. Wat gebeurd er als de notities opraken? Hoe vinden de meiden, die beide in een ander verhaal zitten elkaar?




    Een tijd geleden heb ik hem aangekondigd: mijn megafanfiction. Het is meer een verhaal voor de lol voor mij en mijn vriendin, maar misschien ook leuk om mee te lezen voor derden.
    Het is een fanfiction over:
    - Twilight;
    - Vampire Diaries;
    - Pirates of the Caribbean;
    - Lord of the Rings;
    - Game of Thrones;
    - Sherlock (bbc)

    Pas op, fantasie is nodig om het te lezen! (;

    Ik heb nog een cover nodig, als een creatieveling zich toevallig verveelt..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Abo


    26 - 02 - '16

    Ik ga zeker een kijkje nemen.


    :)

    Awesome! Je hebt er echt een gaaf plot omheen gebouwd. (:
    Ik hou niet zo heel erg van fanfiction, maar ik ga toch even een kijkje nemen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wauw, ik dacht eerst dat het misschien zeer slecht zou uitpakken, maar als ik dit zo lees ga ik zeker weten een abo nemen, het klinkt echt onwijs gaaf!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Wauw, ik dacht eerst dat het misschien zeer slecht zou uitpakken, maar als ik dit zo lees ga ik zeker weten een abo nemen, het klinkt echt onwijs gaaf!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Komt Narnia er ook in?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!