• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    De Heer: Wensekornik: Hendrik II Constatijn Vermond - 26 (3,7)
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Sivan: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (1,3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (1,17)

    Trainers:
    Cas: Scythe Mylo - 29 (1,6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Ubiquitous: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    Wensekronik: Sebastian "Bash" Stark - 25 (3,7)
    Vrij1 vrouwelijke

    Personeel heer:
    Cas: Mirre Adaira - 16 - Dienstmeid (1,20)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (1,19)
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Marhsall: Violet Calla - 24 - Tuinierster (3,11)
    Cashby: Vini Sanches - 20 - Tuinier (3,11)
    Wensekronik: Kenrick Paster - 25 - Kok [/grey](3,9)[/grey]
    Florentina: Daniel Skylar - 25 - Arts (2,2)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Ubiquitous: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Onbeperkt

    Overig:
    Nikolaevna:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    DreamerN: Casper Felix Barathane - 23 - Bastaardzoon koning (1,20)
    Rider: Scarlett Lupe Red - 25 - Bandiet/heks (2,20)
    Onbeperkt

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Morticia schreef:
    (...)
    En ik heb het gelezen! I really liked your post haha. Dat wordt nog wat met die twee, can't wait.
    Oh trouwens, ik heb erover nagedacht hé, en wellicht weet ik wel wat. Of is het slecht om dat te bespreken?


    Dankjewel, was ook heel leuk om te schrijven. Anders ik wel, haha. ^^
    Ik denk dat het misschien wel handig is om het te bespreken, in grote lijnen dan, want anders doe ik per ongeluk wat wat mogelijk jouw hele plan dwarsboomt ofzo.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Dankjewel, was ook heel leuk om te schrijven. Anders ik wel, haha. ^^
    Ik denk dat het misschien wel handig is om het te bespreken, in grote lijnen dan, want anders doe ik per ongeluk wat wat mogelijk jouw hele plan dwarsboomt ofzo.

    Okay, well. Ik dacht eraan dat zij bijvoorbeeld een lievelings- boek / fruit of iets dergelijks had. En dat is nog niet veranderd, dus dan triggert het zijn geheugen or something like that? De kleine dingetjes doen ertoe zeg maar. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Okay, well. Ik dacht eraan dat zij bijvoorbeeld een lievelings- boek / fruit of iets dergelijks had. En dat is nog niet veranderd, dus dan triggert het zijn geheugen or something like that? De kleine dingetjes doen ertoe zeg maar. :Y).


    Dat hij allemaal van die kleine aanwijzingen krijgt, dat lijkt me wel wat. En dat Phelan van die handelingen vertoont die hij vroeger ook al had en dat ze zo dus beide getriggerd worden.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Dat hij allemaal van die kleine aanwijzingen krijgt, dat lijkt me wel wat. En dat Phelan van die handelingen vertoont die hij vroeger ook al had en dat ze zo dus beide getriggerd worden.

    Inderdaad, ja. Nu nog maar eens even bezien wat ik allemaal voor Kathryn kan verzinnen, haha. Maar met de dingetjes die ze zegt, dan maakt het niet uit wat je kiest om zijn geheugen te triggeren zeg maar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Inderdaad, ja. Nu nog maar eens even bezien wat ik allemaal voor Kathryn kan verzinnen, haha. Maar met de dingetjes die ze zegt, dan maakt het niet uit wat je kiest om zijn geheugen te triggeren zeg maar.


    Ik ben benieuwd. (: Dat klopt. Wat ik me nog bedacht, dat ze misschien wel iets van een moedervlek of iets dergelijks in een rare vorm heeft en op een redelijk verborgen plek, bijvoorbeeld achter haar oor. En dat Phelan dat dan zoekt / bekijkt als laatste aanwijzing voordat hij er echt zeker van is dat Kathryn zijn vriendin van vroeg is.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 13:54 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Ik ben benieuwd. (: Dat klopt. Wat ik me nog bedacht, dat ze misschien wel iets van een moedervlek of iets dergelijks in een rare vorm heeft en op een redelijk verborgen plek, bijvoorbeeld achter haar oor. En dat Phelan dat dan zoekt / bekijkt als laatste aanwijzing voordat hij er echt zeker van is dat Kathryn zijn vriendin van vroeg is.

    Oh, dat is wel een goede ja. Ik dacht er direct aan dat ze een klein vogeltje op de binnenkant van haar voet had. Iets dat ze vroeger gedaan had omdat ze verlost van haar familie/het adellijke leven wilde worden. Of ergens mag het ook zitten hoor, kijk maar wat eruit komt. :]. Achter haar oor is ook goed, doe dat maar.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 14:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oh, dat is wel een goede ja. Ik dacht er direct aan dat ze een klein vogeltje op de binnenkant van haar voet had. Iets dat ze vroeger gedaan had omdat ze verlost van haar familie/het adellijke leven wilde worden. Of ergens mag het ook zitten hoor, kijk maar wat eruit komt. :]. Achter haar oor is ook goed, doe dat maar.


    Achter haar oor, it is. Ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe hij dat gaat ontdekken, haha, can't wait. ^^


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Achter haar oor, it is. Ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe hij dat gaat ontdekken, haha, can't wait. ^^

    Haha no, niet zeggen. Nu ben ik zo nieuwsgierig. Ik zal vanavond schrijven, maar het is nog maar te zien hoe laat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Haha no, niet zeggen. Nu ben ik zo nieuwsgierig. Ik zal vanavond schrijven, maar het is nog maar te zien hoe laat.


    Zal ik niet doen, haha. (: Ik zie het wel verschijnen.


    Stand up when it's all crashing down.

    Natuurlijk moet ik ook nog migraine krijgen, alsof alles zo al niet moeilijk genoeg is..

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 15:07 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Argh, dat lijkt me zo kut :l IK heb een soortgelijke hoofdpijn en dat maakt me al helemaal gek, gelukkig heb ik wel pillen daarvoor, but take your time!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Maia, als Kathryn Phelan zijn naam hoort herkent ze die dan? Of slaat ze daar verder geen acht op?


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    @ Maia, als Kathryn Phelan zijn naam hoort herkent ze die dan? Of slaat ze daar verder geen acht op?

    Het zal wel even zoeken zijn in haar geheugen, maar als ze het zich herinnert, herkent ze die wel ja.
    Kan je er wel wat mee trouwens?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 16:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Het zal wel even zoeken zijn in haar geheugen, maar als ze het zich herinnert, herkent ze die wel ja.
    Kan je er wel wat mee trouwens?


    Ik zit nu namelijk te twijfelen of hij zijn naam gaat noemen of niet.
    Ik denk het wel, ben nog niet zo ver maar het lijkt er wel op.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Ik zit nu namelijk te twijfelen of hij zijn naam gaat noemen of niet.
    Ik denk het wel, ben nog niet zo ver maar het lijkt er wel op.

    Ja, doe maar wel. Dat lijkt me leuk. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.