• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    De Heer: Wensekornik: Hendrik II Constatijn Vermond - 26 (3,7)
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Sivan: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (1,3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (1,17)

    Trainers:
    Cas: Scythe Mylo - 29 (1,6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Ubiquitous: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    Wensekronik: Sebastian "Bash" Stark - 25 (3,7)
    Vrij1 vrouwelijke

    Personeel heer:
    Cas: Mirre Adaira - 16 - Dienstmeid (1,20)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (1,19)
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Marhsall: Violet Calla - 24 - Tuinierster (3,11)
    Cashby: Vini Sanches - 20 - Tuinier (3,11)
    Wensekronik: Kenrick Paster - 25 - Kok [/grey](3,9)[/grey]
    Florentina: Daniel Skylar - 25 - Arts (2,2)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Ubiquitous: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Onbeperkt

    Overig:
    Nikolaevna:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    DreamerN: Casper Felix Barathane - 23 - Bastaardzoon koning (1,20)
    Rider: Scarlett Lupe Red - 25 - Bandiet/heks (2,20)
    Onbeperkt

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Osaki schreef:
    Kan ik er nog aan meedoen of niet? Hebben jullie nog mensen nodig?


    Je kan Laurelle Eastwoods spelen, de koningin ? Of gewoon. Een personeels lid ja :p kamermeisje oid

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Je kan Laurelle Eastwoods spelen, de koningin ? Of gewoon. Een personeels lid ja :p kamermeisje oid

    Eh, wat? Iemand moet me even bijpraten hoor, want ik spring nu zomaar in en jullie zijn al een tijdje bezig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nikolaevna schreef:
    Okay, ik zal eens een post in elkaar flansen voor my dear Kathryn.


    Je post was gaaf! Je hebt me nu alleen wel heel erg aan het twijfelen gemaakt of bij Phelan nu al het kwartje valt of dat hij nog niets in de gaten heeft, haha.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Je post was gaaf! Je hebt me nu alleen wel heel erg aan het twijfelen gemaakt of bij Phelan nu al het kwartje valt of dat hij nog niets in de gaten heeft, haha.

    Oh thank God dat je er wat aan hebt, aangezien ik het niet zeker wist. Dat mag je zelf weten hoe hij reageert.
    Vond je trouwens die flashback erg of maakt het voor je niet uit?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Oh thank God dat je er wat aan hebt, aangezien ik het niet zeker wist. Dat mag je zelf weten hoe hij reageert.
    Vond je trouwens die flashback erg of maakt het voor je niet uit?


    Phelan zal nog raar opkijken van haar vreemde gedrag.
    Nee, die flashback past daar wel mooi. Zie al helemaal voor me hoe dat vroeger echt zo tussen die twee is gegaan.


    Stand up when it's all crashing down.

    Osaki schreef:
    (...)
    Eh, wat? Iemand moet me even bijpraten hoor, want ik spring nu zomaar in en jullie zijn al een tijdje bezig.


    Ik ben ook nog niet zo lang bezig hoor, heb net zegmaar de eerste 4 a 5 posten geplaatst met mijn personage's, dus je kan prima nog bijspringen!

    @Wensekronik, kan ik je een paar tips geven? (:

    Als je met één hetzelfde personage een post plaatst en je reageert niet op iemand dan is het overzichtelijker voor alle partijen als het in één bericht staat en niet in meerdere onder elkaar.
    Daarnaast is het prettig om boven aan je post de naam van het personage te hebben staan, dan geeft wat meer overzicht.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    @Wensekronik, kan ik je een paar tips geven? (:

    Als je met één hetzelfde personage een post plaatst en je reageert niet op iemand dan is het overzichtelijker voor alle partijen als het in één bericht staat en niet in meerdere onder elkaar.
    Daarnaast is het prettig om boven aan je post de naam van het personage te hebben staan, dan geeft wat meer overzicht.



    Bedankt voor de tips, maar de eerste is met Bash, 2de verhaal met Hendrik en het 3de verhaal weer met Bash. Ik vond het wel duidelijk want bij Bash kun je niet de gedachten van de koning zien... Net zoals bij de koning kun je niet Bash zijn gedachtes lezen. Voor mij is dit duidelijk gezien in een boek het ook niet word aangegeven wie er wat zegt aan het begin van het hoofdstuk. (behalve GOT, maar dat is GOT)
    Dus voortaan lees het stuk iets beter want ik begin met de naam van het personage


    'Bash zag een prachtige blondine door de hal lopen'

    'Hendrik zag een onbekend figuur de bibliotheek door gaan'

    Dus voor mij is dat duidelijk ;)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 17:47 ]

    Het is meer voor als je een pagina scant, dan valt het meer op als de naam er boven staat. Vooral omdat k persoonlijk niet elke post lees :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rol: Kok
    Volledige naam: Kenrick Paster
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk:



    Karakter: passie voor eten, creatieve kok, natuurliefhebber, fijnproever, leergierig, geduldig, slapeloos en veeleisend van zichzelf
    Afkomst: Komt uit het dorpje dicht bij het kasteel vandaan, zijn vader en moeder waren vroeger kok,
    Geschiedenis: Leerde van jongs af aan kruidenkunde. Zijn vader was kok in het kasteel en zijn moeder werkte als kokin, maar wat niemand wist dat zei een witte heks was. Ze heeft Kenrick allemaal spreuken geleerd voor koken, zoals een liefdesspreuk die je in het eten verwerkt. Hij heeft ook wat helende krachten. Zijn moeder nam hem mee naar Sabbats en Esabbats toen hij klein was, dus hij heeft een kleine kring met heksen opgebouwd. Zijn vader heeft uiteindelijk zijn moeder aangegeven als heks en die is toen verbrand aan de paal. Om duidelijk te zijn dat toveren niet getollereerd word liet koning Hendrik I Kenrick toekijken. Kenrick was toen zo boos dat hij door een list het heeft laten lijken alsof zijn vader een tovernaar was en toen hebben ze zijn vader ontheven uit zijn functie en ook aan de paal verbrand. Dit maal had Kenrick geen problemen om toe te kijken.
    Koning Hendrik II was op de hoogte van de toverkunsten van Kenrick en heeft hem toe gevraagd een tovernaar te zoeken die hem kon helen.
    Extra: heeft een grote kruiden kennis, kan dieren opzetten en kan basisspreuken uitvoeren (liefde, helende en eten spreuken).

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 21:42 ]

    [ url=link van plaatje][ b]naam[ /b][ /url]
    Zonder spaties dan.


    Your make-up is terrible

    En dan copy pasten de volgende keer dat je post, bespaart weer werk :p en ik ga kijken of ik deze week nog kan posten, donderdag en vrijdag ben ik er iig niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iemand nog een vriend/in, familielid, of iets anders nodig? En wat is meer nodig: een man of vrouw?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Michonne -> Cas


    Your make-up is terrible

    Ik geloof dat man en vrouw precies in evenwicht is.
    Het lijkt me wel leuk als je een familielid van mijn personage Sarnek zou willen spelen. :') Broer/zus die hij niet zo vervelend vindt? Of juist wel. xD
    Maar echt nodig is het niet, lijkt me wel grappig ^^


    Stenenlikker