• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel


    Je personage moet uit europa komen, gezien amerika dit werelddeel onder de voet loopt (samen met een aantal landen uit dit wereld deel).

    Bedenk dat je niet zomaar overlevende bent, je bent ouder dan 20 en je kan iets bijzonders. Denk aan: omgaan met een vuurwapen, kunnen jagen, ect.


    Om mee te doen het volgende lijstje invullen:

    Naam:
    Leeftijd: [boven de 20]
    Uiterlijk: [Met foto}
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Expert in:
    Extra:


    Rollen:

    Mannen:
    - Nanook Quayle - Cas - Pagina 1,1
    - Douglas Martell - Dooddoenervo - Pagina 1,4
    - Myka Franco Boyd. - Osaki - Pagina 1,3
    - Misha Adams - Sigil - Pagina 1,6
    - Ash DeMunn - Bequeath - Pagina 1,6
    - Jack holtzheimer Guinness - Pagina 1,7

    Vrouwen:
    - Christine winter [beroeps millitair] - Guinness - Pagina 1,1
    - Aerin Nara Yi - Olicity - Pagina 1,5
    - Valerie Savarin (Val) - Chekhov - Pagina 1,3
    - Luna Georgia Blake - VladiFerr - Pagina 1,5
    - Elise Bree - sandordinja - Pagina 1,4
    - Aurea Montericica - LadyJilly - Pagina 1,6

    Regels

    - Minimaal 1x per week reageren per personage.
    - Minimaal 300 woorden per post per personage.
    - Geen perfecte karakters.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders zal ik een stop op de vrouwen moeten zetten.
    - Geen ruzie maken, heb respect voor elkaar en geef feedback op een respectvolle manier.
    - Reservaties blijven 48 uur staan
    - Alleen Guinness maakt de topics aan, bij afwezigheid wijs ik de vervanger aan.
    - Denk goed na voor je mee doet, geen eendagsvliegen!
    - Hier alleen rollen, de rest in het praat topic (deze word aangemaakt zodra er wat deelnemers zijn).
    - 16+ en schelden is toegestaan, maar houd het fatsoenlijk.
    - Maximaal 2 personages per persoon (en dan een man en een vrouw, niet 2 van 1 geslacht.
    - Bespeel alleen je eigen karakter.
    - Moord is toegestaan maar alleen met toestemming van de eigenaar.


    Topic's
    Praat topic
    Speeltopic

    Het begin van de RPG:
    Het begin van de RPG zal zijn in het schwarzwald in Duitsland. Omdat dit woud behoorlijk dicht bebost is, is de overlevings kans veel groter. Natuurlijk kunnen ze vanaf dit punt verder trekken.


    Mee doen kan altijd, ook als de RPG is begonnen.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 22:37 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Osaki schreef:
    (...)
    Als je jouw personage gay maakt, doe ik mee. *.*

    I WILL! :3
    I make him bisexual okay? ; p

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RavensMoon schreef:
    xD oke ik zie het weer gebeuren dat iedereen weer homo is xD

    Ik kan mijn personages nooit hetero houden whahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De mijne blijft lekker hetero.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ik kan mijn personages nooit hetero houden whahah


    Ik ook niet . ;x


    Your make-up is terrible

    Vlahos schreef:
    (...)
    I WILL! :3
    I make him bisexual okay? ; p

    Yesss. You're the best. :3 Gaat mijn personage dan met jouw personage een spannende tijd tegemoet? :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Yesss. You're the best. :3 Gaat mijn personage dan met jouw personage een spannende tijd tegemoet? :')

    We shall see :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    We shall see :Y)

    Haha, nou, niet zo geheimzinnig! Alleen ik en mijn personage mogen dat. C':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Haha, nou, niet zo geheimzinnig! Alleen ik en mijn personage mogen dat. C':


    Mwuhahaha (A)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vanaf nu alles in het praat topic, dit topic is nu alleen nog voor reservaties en rollen

    Praat topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dooddoenervo schreef:
    Naam: Douglas Martell
    Leeftijd: [boven de 20] 30
    Uiterlijk: [Met foto]



    Innerlijk: Douglas is de normale manier van leven volledig kwijt, maar toch is hij redelijk kwetsbaar dankzij zijn verleden, je zou denken, een monster! Maar toch dood hij niet alles wat zijn pad kruist, kinderen bijvoorbeeld. Maar dat is ook het enige. Voor volwassenen toont hij geen berouw. De enige gevoelens die hij toelaat zijn boosheid, en verdriet. Blijdschap of angst kent hij niet.
    Geschiedenis:
    Douglas werd als kind zwaar gepest, dit gaat heel zijn jeugd door, tot aan de universiteit. Toen besloot hij wraak te nemen op zijn pesters. Hij kocht zich een wapen en begon te oefenen. Toen hij voldoende met zijn geweer overweg kon ging hij over tot actie, 30 doden en 10 gewonden, dat was de tol. Sindsdien leeft Douglas ondergedoken. Ook voert hij vaak opdrachten uit. Deze kunnen klein, maar ook gigantisch groot zijn met veel gevolgen. Hij is al jaren voortvluchtig en bij de politie noemen ze hem de Wolf.
    Expert in: snipers, hij gebruikt zijn wapen als een toverstaf, Douglas is dan ook een koelbloedige moordenaar. Wat wel raar is, met een mes kan hij niet werken.
    Extra: hij wordt vaak de Wolf genoemd.
    Hij is geinspireerd op de moordenaar uit de serie/film Wolven.

    Is ie goed? Op of aanmerkingen?


    Queer zijn is gewoon alles

    doodsdoenervo ik vind hem wat kort, beschrijf hem uitgebreider alsjeblieft.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Naam:
    Dale Mick Michelson
    Hij wordt vaak "Mickey" genoemd, hij zal zich dan ook wel met deze naam voorstellen. Hij wordt niet echt graag bij zijn voornaam genoemd.
    Leeftijd:
    27
    Uiterlijk:


    Dale is 1.92 lang, een normale lengte voor een man. Hij is slank gebouwd maar heeft wel wat bredere schouders. Ook zijn zijn bovenarmen redelijk tot veel gespierd en hoeft hij niet eens zoveel spanning te zetten om ze op te pompen. Deze spieren heeft hij gekregen door jarenlang gewichtheffen.
    Dale heeft een donkerbruine haarkleur, hier en daar zitten we leen paar plukjes donkerblond in maar dan moet men wel erg goed kijken. Hij heeft een zeer aparte oogkleur dat veel verschillende kleuren kent. Hoewel op het eerste gezicht zijn ogen lichtbruin lijken, worden ze, naarmate je beter kijken, geelachtig met een donkere buitenrand. Hij is ook erg trots op zijn ogen. Zijn gezicht is redelijk rond en hij heeft een brede kaaklijn. Wat hij gerust mag hebben. Zijn huidskleur heeft een gezonde kleur en hoeft ook niet erg veel aan te doen, qua zonnen etc. Op zijn gezicht staat een klein stoppelbaardje die hij af en toe afscheert.
    Qua kleding is Dale erg makkelijk, hij trekt aan wat hij ziet en vaak is dat een donkergekleurde broek met daarboven een wit t-shirt en een lederen jack. Daaronder draagt hij dan zijn zwarte lakschoenen of gewoon een paar sneakers.
    Innerlijk:
    Dale is een man met veel verschillende kanten.
    Op zicht is hij erg vriendelijk naar mensen die hij, zowel, kent als niet kent. Hij helpt andere mensen wanneer ze zijn help nodig hebben. Hij vindt het vreselijk om te zien hoe mensen kunnen lijden en wil er dan ook alles aan doen om die mensen te redden en te helpen. Maar wanneer Dale het bloed onder de nagels vandaan gehaald wordt, denkt hij "Screw everything," en dan kan het hem helemaal niets meer schelen wat er met andere mensen gebeurd. Hij heeft een redelijk kort lontje, dat moet toegegeven worden. Hij is makkelijk geïrriteerd te krijgen en wanneer dit ook zo is gaat hij er het liefst vandoor en op zijn eigen houtje verder. Hoewel hij na een tijdje wel weer terugkomt, heeft hij moeite om excuses van de persoon aan te nemen en negeert hij diegene het liefst voor een tijd lang. Zo heeft hij ervoor gekozen alleen te gaan werken als hij op pad moest gaan.
    Hoe Dale met dit gedrag bij de politie heeft kunnen komen, is een groot raadsel. Want zijn gedrag is niet altijd even acceptabel. Maar hij heeft een bewijs voor goed gedrag verkregen en hierdoor is hij doorgekomen. Vergeleken met vroeger is Dale erg veranderd, hij was een echt straatschoffie en had lak aan alle normen en waarden. Hij was alleen maar op straat te vinden bij zijn 'vrienden' en dan gingen ze hangen op plekken waar ze vaak weggestuurd werden.
    Dale heeft een sterk eigen mening en spreekt deze ook uit wanneer hij er de kans voor krijgt. Hij denkt hier dan ook niet altijd over na. Hij vindt het zelf erg moeilijk om mensen te vertrouwen, maar dit is puur omdat hij vroeger te vaag bedrogen en gebruikt is door andere mensen.
    Dale heeft een redelijk dominant karakter en houd er niet van om gecommandeerd te worden. Hij zal dus ook gewoon een commando negeren mocht hij er eentje krijgen.
    Geschiedenis:
    Dale heeft een niet zo prettige jeugd gehad. Zijn ouders waren met zijn 12e gescheiden en Dale moest gedwongen bij zijn vader wonen omdat ze niet echt vonden dat zijn moeder hem kon onderhouden. Dale zijn vader had alleen een flink drankprobleem en was bijna altijd dronken. Hierdoor kreeg Dale nog wel eens de nodige klappen en werd hij opgesloten onder de trap. Wanneer Dale ook maar de kans had was hij op straat te vinden waar hij zijn ingehouden woede uitleefde door te gaan roken, vechten en hangen op straat. Hij is vaak in de problemen geraakt maar dat maakte zijn vader helemaal niets uit.
    Uiteindelijk met zijn 18e besloot hij alles te veranderen. Na 6 jaar het stoerdoenerige rotjong uit te hangen heeft hij zich ingeschreven voor een opleiding tot politieagent. Hij moest eerst wel een bewijs krijgen voor goed gedrag en dit heeft een half jaar geduurd, want hij kwam nog wel eens terecht in een vechtpartij. Toch heeft hij het er doorheen gemaakt en heeft er alles in gestoken om het te halen en met zijn 21e is hij dan uiteindelijk afgestudeerd en wijkagent geworden. Al snel veranderde dit naar een hogere stand. Hij begon het werk leuk te vinden, maar alleen. Hij kon met geen van zijn collega's opschieten en heeft er toen voor besloten om alleen te gaan werken.
    Nu werkt Dale al bijna anderhalf jaar niet meer bij de corps want hij heeft een aanvaring gehad met een van zijn collega's en heeft deze zo erg toegetakeld dat hij op staande voet ontslagen is en ook niet meer terug mocht komen. Alles van de jaren is dus verloren gegaan, behalve zijn kennis van wapens en zijn schietervaring. Hij heeft kort erna een aantal wapens gekocht [wat illegaal is] en heeft er een verzameling van gemaakt.
    Expert in:
    Het hanteren van vuurwapens. Hij weet er ook erg veel vanaf want hij verdiepte zich erin. ook omdat hij politieagent van beroep was.
    Extra:
    Dale heeft nogal moeite om tussen mannen en vrouwen te kiezen als het om liefde gaat. Het maakt hem eigenlijk helemaal niets uit en hij kan zijn lol met beiden hebben. Toch richt hij zich meer op de mannen, omdat hij dit gewoon spannender vindt.


    [Als ik wat moet veranderen. Schreeuw maar :P ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 21:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RavensMoon schreef:
    doodsdoenervo ik vind hem wat kort, beschrijf hem uitgebreider alsjeblieft.


    Ik twijfelde ook wat aan de lengte, maar meer krijg ik er voorlopig niet uitgestampt. Maar straks buig ik mij er terug over.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    ik zet je erbij vlahos maar, even 1 ding :P legaal wapens kopen doe je in amerika en dat land loopt europa in dit verhaal onder de voet, dus hij moet ergens uit europa komen ik ga het even erbij zetten want dat was niet helemaal duidelijk blijkbaar,


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dan heeft hij ze illegaal :P

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 21:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.