• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel


    Je personage moet uit europa komen, gezien amerika dit werelddeel onder de voet loopt (samen met een aantal landen uit dit wereld deel).

    Bedenk dat je niet zomaar overlevende bent, je bent ouder dan 20 en je kan iets bijzonders. Denk aan: omgaan met een vuurwapen, kunnen jagen, ect.


    Om mee te doen het volgende lijstje invullen:

    Naam:
    Leeftijd: [boven de 20]
    Uiterlijk: [Met foto}
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Expert in:
    Extra:


    Rollen:

    Mannen:
    - Nanook Quayle - Cas - Pagina 1,1
    - Douglas Martell - Dooddoenervo - Pagina 1,4
    - Myka Franco Boyd. - Osaki - Pagina 1,3
    - Misha Adams - Sigil - Pagina 1,6
    - Ash DeMunn - Bequeath - Pagina 1,6
    - Jack holtzheimer Guinness - Pagina 1,7

    Vrouwen:
    - Christine winter [beroeps millitair] - Guinness - Pagina 1,1
    - Aerin Nara Yi - Olicity - Pagina 1,5
    - Valerie Savarin (Val) - Chekhov - Pagina 1,3
    - Luna Georgia Blake - VladiFerr - Pagina 1,5
    - Elise Bree - sandordinja - Pagina 1,4
    - Aurea Montericica - LadyJilly - Pagina 1,6

    Regels

    - Minimaal 1x per week reageren per personage.
    - Minimaal 300 woorden per post per personage.
    - Geen perfecte karakters.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders zal ik een stop op de vrouwen moeten zetten.
    - Geen ruzie maken, heb respect voor elkaar en geef feedback op een respectvolle manier.
    - Reservaties blijven 48 uur staan
    - Alleen Guinness maakt de topics aan, bij afwezigheid wijs ik de vervanger aan.
    - Denk goed na voor je mee doet, geen eendagsvliegen!
    - Hier alleen rollen, de rest in het praat topic (deze word aangemaakt zodra er wat deelnemers zijn).
    - 16+ en schelden is toegestaan, maar houd het fatsoenlijk.
    - Maximaal 2 personages per persoon (en dan een man en een vrouw, niet 2 van 1 geslacht.
    - Bespeel alleen je eigen karakter.
    - Moord is toegestaan maar alleen met toestemming van de eigenaar.


    Topic's
    Praat topic
    Speeltopic

    Het begin van de RPG:
    Het begin van de RPG zal zijn in het schwarzwald in Duitsland. Omdat dit woud behoorlijk dicht bebost is, is de overlevings kans veel groter. Natuurlijk kunnen ze vanaf dit punt verder trekken.


    Mee doen kan altijd, ook als de RPG is begonnen.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 22:37 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    sandordinja schreef:
    Kan ik een vrouw reserveren, vanavond kan ik het personage helemaal hebben bedacht, ik vroeg me wel af, er zijn dus geen jongeren mensen mogelijk, dus je mag niet iemand zijn jonger dan 20? Heel cool idee trouwens :)
    nee ik wil het echt vanaf die leeftijd, ook omdat iedereen dan personages van 16 gaat aanmaken. ik ben van mening dat je een survival skill die je echt goed kan gebruiken pas leert als je ouder bent.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dooddoenervo schreef:
    Naam: Douglas Martell
    Leeftijd: [boven de 20] 30
    Uiterlijk: [Met foto]



    Douglas heeft kort zwart haar waar altijd gel in zit, hij heeft donkere ogen. Hij is redelijk bleek. Hij is normaal gebouwd voor zijn leeftijd en heeft een litteken op zijn buik.
    Innerlijk: Douglas is de normale manier van leven volledig kwijt, maar toch is hij redelijk kwetsbaar dankzij zijn verleden, je zou denken, een monster! Maar toch dood hij niet alles wat zijn pad kruist, kinderen bijvoorbeeld. Maar dat is ook het enige. Voor volwassenen toont hij geen berouw. De enige gevoelens die hij toelaat zijn boosheid, en verdriet. Blijdschap of angst kent hij niet. Hij is door zijn aparte manier van leven veranderd in een psychopaat, als je geluk hebt en hij je niet dood wilt komt hij rustig over, en als hij een moord pleegt is hij ook koelbloedig maar dan op een gevaarlijke manier. Niemand kan hem echt doorgronden, jeugdtrauma's zijn verwikkeld met gelukkige herrineringen, hij leeft op zichzelf, hij kan perfect overleven zonder luxe in een donker bos dankzij zijn stalen zenuwen. Zijn enige zwakke plek: begin over zijn ouders.
    Geschiedenis:
    Douglas en zijn ouders woondde in Amsterdam, zijn ouders verzorgde hem als een normaal kind zijn ouders stierven allebij in een auto ongeluk toen hij 15 was. Douglas werd als kind zwaar gepest, dit gaat heel zijn jeugd door, tot aan de universiteit. Toen besloot hij wraak te nemen op zijn pesters. Hij kocht zich een wapen en begon te oefenen. Toen hij voldoende met zijn geweer overweg kon ging hij over tot actie, 30 doden en 10 gewonden, dat was de tol. Sindsdien leeft Douglas ondergedoken. Ook voert hij vaak opdrachten uit. Deze kunnen klein, maar ook gigantisch groot zijn met veel gevolgen. Hij is al jaren voortvluchtig en bij de politie noemen ze hem de Wolf. Ze hebben hem één keer kunnen overmeesteren waarbij vijf agenten omkwamen. Hij kreeg levenslang. Twee weken later ontsnapte hij en bij deze actie kwam één bewaker om. Hij is gevlucht naar Duitsland waar hij zijn schrikbewind doorzet.
    Expert in: snipers, hij gebruikt zijn wapen als een toverstaf, hij begon met schieten op zijn 19de, op zijn twintigste leerde hij met snipers werken. Op zijn sniper zit een laser waarmee hij kan richten. Douglas is dan ook een koelbloedige moordenaar. Wat wel raar is, met een mes kan hij niet werken.
    Extra: hij wordt vaak de Wolf genoemd.
    Hij is geinspireerd op de moordenaar uit de serie/film Wolven.

    Is ie goed? Op of aanmerkingen?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 15:23 ]


    Queer zijn is gewoon alles



    Naam:Elise Bree

    Leeftijd:21

    Uiterlijk:Elise heeft licht bruin haar met veel slag er in, haar huid heeft van nature een erg witte teint, maar doordat ze veel tijd buiten doorbrengt valt deze echter wat bruiner uit. Haar bouw is slank, en licht gespierd. Ze is 1,67 en heeft een wat onzekere houding waardoor ze bij velen jonger overkomt. Haar ogen zijn een tint donkerder dan haar haarkleur, wat als mysterieus ervaren kan worden. Haar kleren zijn voornamelijk tegen de kou. Ze geeft niet zoveel om mode en gaat vooral uit van het praktische aspect van kleding. In deze tijd van gevaar heeft ze niet veel meer aan dan het simpelste, een donker groen shirt, zonder print, en een bruinige broek met veel zakken en korte leren laarsjes. De zakken gebruikt ze om zoveel mogelijk in te stoppen wat van belang kan zijn, in haar laars bewaard ze de dolk van haar overleden moeder. De kapmessen van haar overgrootvader draagt ze aan een riem om haar middel.

    Innerlijk:Elise is een erg zelfstandig meisje dat het moeilijk vind om hulp van anderen te accepteren. Erg veel heeft ze dat ook niet nodig, haar doorzettingsvermogen en praktische denken hebben haar al ver gebracht. Ze heeft een zwak voor mensen die haar dierbaar zijn, en is slecht in het omgaan met emoties. Ze stelt zich vaak wat afzijdig op en laat moeilijk merken wat er nou echt in haar omgaat. Mensen vinden haar vaak afstandelijk, en hebben moeite om met haar te binden, hier, echter, heeft Elise geen problemen mee. Elise leeft het liefst op zichzelf en houd niet van aanpassingen. Haar karakter heeft over het algemeen een chagrijnige randje, maar ondanks dit wordt ze niet als arrogant gezien. Van haar onzekere houding komt in haar denken weinig terug, dit maakt dat mensen haar vaak onderschatten in haar kunnen. Elise heeft een scherp instink en een groot voorgevoel voor gevaar, dit bereid haar op velen situaties voor, echter als ze iets gemist heeft kan ze de weg helemaal kwijtraken.

    Geschiedenis:Elise komt oorspronkelijk uit Groot-Brittannië, maar leeft al sinds haar 3e in Duitsland. De reden van hun vertrek uit Groot-Britanië was de ziekte van haar moeder, die op kerstnacht 2003 overleed aan kanker, een jaar na hun vertrek naar Duitsland. De dood van Elise's moeder heeft veel indruk op haar gemaakt, en heeft haar op jonge leeftijd in een depressie gebracht. Haar leven hierna ging ook niet soepel. Haar vader verloor zijn baan waardoor ze gedwongen waren op een minimum inkomen te leven. Haar leven stond vanaf toen al in het teken van 'overleven'. Haar vader en zij brachten veel tijd door in de bossen, op zoek naar geschikte bomen om als haardhout te gebruiken. Het kappen van deze bomen deden ze samen, dit heeft er voor gezorgd dat Elise aardig wat kracht in haar armen heeft en zeker weet om te gaan met een zwaar voorwerp. Toen ook haar vader op 74-jarige leeftijd overleed was het voor Elise de tijd volledig haar eigen boontjes te doppen. Na haar basisschool heeft ze echter geen middelbaar onderwijs, of beroepsopleiding gevolgd dus veel geld verdiende Elise niet. Ze kon terecht bij een bibliotheek om hier boeken te sorteren voor de kost. Buiten dat maakte Elise gebruikt van haar werktijd om zoveel mogelijk te lezen, wat haar meer inzicht gaf in bepaalde situaties. Het bomen hakken bleef ze doen, als nagedachtenis aan haar vader, maar ook omdat het haar verwarmingskosten scheelden. In januari 2020 vond Elise de ouden kapmessen van haar overgrootvader op zolder, waarna ze deze ging gebruiken en hier akelig goed in werd. De technieken haalden ze uit boeken, en de kracht, die had ze. De reden voor het gebruiken van deze kapmessen was het voorgevoel dat alles mis zou dreigen te gaan. Elise is in haar leven veel afzijdig gebleven van de buiten wereld en heeft nooit de ervaring van 'vriendschap' kunnen ondervinden.

    Expert in:Het gebruiken van een kapmes, bijl, hard gebruiksvoorwerp als wapen.

    Extra: Ze is erg snel in het gebruiken van haar wapen en in het leren van iets nieuws ( Al staat ze hier niet altijd voor open). 2- talig opgevoed ( Ze spreekt Engels en Duits).

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 11:00 ]


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    nvm ik zet je erbij

    edit: beschrijf ook even hoe ze geleerd heeft om met die wapens om te gaan. het is namelijk niet iets allerdaags xD

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 14:40 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ja ging per ongeluk, wask al mee bezig :P


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    ja ging per ongeluk, wask al mee bezig :P
    duidelijk als je nog even aanpast wat ik heb gezegt dan zeg ik haar erbij


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Moet ik dat ook zeggen?(verduidelijken)


    Queer zijn is gewoon alles

    Als het goed is zijn het nu al normale afbeeldingen.


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Ik moet beter beschrijven hoe ze geleerd heeft met een zwaard, bijl, hard gebruiksvoorwerp om te gaan?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 14:50 ]


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Dooddoenervo schreef:
    Moet ik dat ook zeggen?(verduidelijken)
    doe maar


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    sandordinja schreef:
    Ik moet beter beschrijven hoe ze geleerd heeft met een zwaard, bijl, hard gebruiksvoorwerp om te gaan?
    ja


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    foutje xD Ik weet niet of jullie al een cover hadden, maar ik had er ook 1 gemaakt..alleen geen idee hoe ik die er op moet zetten haha (a)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 17:07 ]


    Hello there!

    Sacred90 schreef:
    foutje xD Ik weet niet of jullie al een cover hadden, maar ik had er ook 1 gemaakt..alleen geen idee hoe ik die er op moet zetten haha (a)
    hey. voortaan deze dingen in het praat topic, dit topic is alleen voor rollen.
    je kan hem met tiny pic uploaden en in dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=156952
    voor verdere vragen graag in mijn gb, het praat topic of de cover topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    @RavensMoon: Je moet die van mij er nog bijzetten. Ik moet alleen het uiterlijk nog doen. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo mijn personage is ook af, ze staat op pagina drie (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.