• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 0:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Smoak schreef:
    En zoals altijd ligt het weer aan mij. Net wat ik nu nodig had.

    Ik voel precies hetzelfde op dit moment


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Why does a girl have the curse to fall in love with someone who ain't good for her? But dreams about a guy who is like the opposite but when she is with her dream guy its boring and if she is with the guy who ain't good for her it's exiting but kills her slowly... gosh i hate that bloody curse..


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Natuurlijk ligt het aan jou als je door blijft gaan.


    Your make-up is terrible

    Wat is vriendelijk zijn toch moeilijk. Hoeveel echte vrienden heb ik eigenlijk? Een stuk of vijf?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vrouwenvriendschap, wat een geweldig iets :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik houd niet van bemoeials (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rosarum schreef:
    Wat is vriendelijk zijn toch moeilijk. Hoeveel echte vrienden heb ik eigenlijk? Een stuk of vijf?

    Echte vrienden kun je maar op een hand tellen, right?

    OT: Ik heb zin in een sigaret. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn 5 jarige ik zegt stage is eng school is eng werk is eng alles is en ik moet thuis blijven verwikkeld in mijn dekens en mijn Unown verder trainen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Don't get me wrong. But do I smell a starting fire?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De hele wereld kan me nu echt gestolen worden. Jezus fucking christus.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 23:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shion schreef:
    Mijn 5 jarige ik zegt stage is eng school is eng werk is eng alles is en ik moet thuis blijven verwikkeld in mijn dekens en mijn Unown verder trainen..

    Mijn Unown in heartgold is lvl 18 lol

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 23:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Osaki schreef:
    (...)
    Echte vrienden kun je maar op een hand tellen, right?

    OT: Ik heb zin in een sigaret. :')

    Tja, inderdaad. En toch ...

    Van die sigaretten afblijven, jij. Hoe lang ben je al gestopt?

    OT: Neeeeeeeee. Ik heb echt geen zin in het achtste uur nablijven om die toets bij te maken. Nee, nee, nee.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vlahos schreef:
    (...)
    Mijn Unown in heartgold is lvl 18 lol

    Die van mij in Crystal lvl 12? of 11.. of 10..
    Wil ze allemaal rond dezelfde lvl ;D dus moet eerst mijn Onix en overpowerde Sandrew op die lvl krijgen xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Mijn 5 jarige ik zegt stage is eng school is eng werk is eng alles is en ik moet thuis blijven verwikkeld in mijn dekens en mijn Unown verder trainen..

    Unowns zijn stom. Ze zijn verschrikkelijk zwak en nog lelijk ook. En Magikarps haat ik pas. Ik bedoel maar, wat kan-ie doen buiten wat spartelen? Pokémon is raar. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Shion schreef:
    (...)
    Die van mij in Crystal lvl 12? of 11.. of 10..
    Wil ze allemaal rond dezelfde lvl ;D dus moet eerst mijn Onix en overpowerde Sandrew op die lvl krijgen xd.


    Hahah ik houd mijn pokemons ook altijd op hetzelfde lvl

    - Nu ga ik echt slapen

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 23:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.