• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 0:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    I like those big, round, red, shiny, report buttons! Ik ben echt blij dat je nu posts kunt melden :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'M FREE. De tentamens zijn voorlopig voorbij. Gelukkig.
    Nu even genieten van mijn welverdiende week vrij. Maandag beginnen we opnieuw.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    I feel like crying... I feel like shit now... Damn it (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuck yeah, tickets voor Fall Out Boy en toestemming van de kliniek gekregen om daarheen te mogen :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ohlol, de piraat uithangen om een spel te downloaden dat ik graag wil spelen. That's so unlike me. Nu nog hopen dat ik die shit goed kan installeren want ik ben een faal met cracks 'nd shit.
    Maar goed, als het spel me echt bevalt en het inmiddels wat goedkoper is, overweeg ik wel om 't te kopen...


    No growth of the heart is ever a waste

    Arratay schreef:
    Fuck yeah, tickets voor Fall Out Boy en toestemming van de kliniek gekregen om daarheen te mogen :Y).


    Awesome!


    26 - 02 - '16

    Yeaah! Vandaag hard gelachen met mijn crush. We zijn voor dezelfde politieke partij en we hebben dezelfde humor. Love is in the air (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Teveel popcorn gegeten. :C


    -

    nerveus schreef:
    Yeaah! Vandaag hard gelachen met mijn crush. We zijn voor dezelfde politieke partij en we hebben dezelfde humor. Love is in the air (H)

    Ik zie het al helemaal voor me :'D
    "OMFG! Ben jij ook voor de PVV? Omg, echt? Dat kan ik me niet voorstellen?"
    "Ja echt! Al die negers moeten maar lekker opzouten, stel banenjatters."
    "Oh god, je bent zo geweldig!"

    Sorry, dat moest echt even. Ik heb meer dan 5 uur geleerd, dan doet mijn hoofd niet meer normaal ;x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben stiekem eigenlijk best benieuwd hoe t nu allemaal zit met dat zwarte piet gedoe. gaat t nu allemaal wel door of niet


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil dolgraag voor een jaar eens naar een ander land toe. Helaas heb ik daar geen geld voor en ook geen lef.
    Ik wil gewoon eens weg uit deze saaie dagelijkse sleur. :c

    Sometimes I just want to disappear in my own fantasy world.

    Hoe moeilijk is het om te reageren? Soms heb ik het gevoel dat ik geen vriendinnen over ga houden..


    You are beautiful, you are love.

    Stomme kutdag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tonto schreef:
    Ben stiekem eigenlijk best benieuwd hoe t nu allemaal zit met dat zwarte piet gedoe. gaat t nu allemaal wel door of niet

    Het gaat dit jaar toch gewoon door, maar ze zouden kijken of ze voor de volgende jaren wat konden veranderen. Dacht ik.