• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 0:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Waarom is kanibalisme verboden? (cat)
    Sommige mensen wil ik echt opeten...en niet omdat ik ze graag heb.
    Ik begin steeds meer en meer te denken dat het gewoon een pure machtstrijd is tussen die verdomd irritante leerkracht en mij.
    Hatelijk gewoon. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Crew online suckt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Asdfghjkl. Ik moet altijd op de zaterdagochtend werken en nu er net volgende week zaterdag bingo is, moet ik in de middag werken. Grrrr. Het is niet eerlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosarum schreef:
    Crew online suckt.

    ?

    OT: Ik klik telkens weer half op "Reactie melden". Ik ga de plek van dat ding veranderen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    ?

    OT: Ik klik telkens weer half op "Reactie melden". Ik ga de plek van dat ding veranderen :'D

    Rechtsbovenaan staat "Vrienden online" en "Crew online". Nou, dat laatste werkt echt niet, de hele tijd zie ik mods en bèta's die volgens dat ding niet online zijn.
    Parachutes schreef:
    INGELEVERD EINDELIJK GODZIJDANK
    Nu nog voor m'n tentamen van donderdag leren.
    ...
    Huilen.

    Kijk, Parachutes staat niet tussen "Crew online", terwijl ze dat toch echt wel is.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 18:29 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    INGELEVERD EINDELIJK GODZIJDANK
    Nu nog voor m'n tentamen van donderdag leren.
    ...
    Huilen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dit had ik echt nooit verwacht! Leendert en ik waren met ruzie uit elkaar gegaan en ik zag die tijd gewoon dat hij moeite moest doen mij niet aan te vallen (ik weet inmiddels wel hoe hij kan zijn als hij boos is) :c.
    Maar hij gaf me de kans mijn kant van het verhaal te vertellen, daardoor zijn we wat meer gaan praten en toen we afgesproken om te zwemmen en alles goed te praten en zo. Dat hebben we gedaan en we zijn weer bij elkaar <333.
    We willen steeds bij elkaar zijn en leuke dingen doen, we zitten wel bij elkaar op school maar we wonen toch wel 45 minuten van elkaar. :< Hij kwam er net dus mee dat morgen de verkoop begint voor de kaarten om nieuwjaar in de Efteling te vieren. Ik dacht dat mijn moeder het niet goed zou keuren, maar ze vindt het juist een leuk idee! c: Dus ze gaat het met mijn vader overleggen en als hij het goed vindt gaan we het deze week regelen. C: Kan niet wachten om nieuwjaar met hem in de Efteling te vieren! <333

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 18:28 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Rosarum schreef:
    (...)
    Kijk, Parachutes staat niet tussen "Crew online", terwijl ze dat toch echt wel is.

    Oh zo. Ja er zit een lag in dat systeem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahahaha dude jij faalt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    'Het is een exit, daar hoort niks in te gaan.'

    hoor ik mijn moeder ineens vanuit de keuken...


    Your make-up is terrible

    Zuuuucht. Echt, houd op aub.

    Michonne schreef:
    'Het is een exit, daar hoort niks in te gaan.'

    hoor ik mijn moeder ineens vanuit de keuken...

    Doordenkmomentje! Hahaha sorry.

    -Ik haat patat... zo goor :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michonne schreef:
    'Het is een exit, daar hoort niks in te gaan.'

    hoor ik mijn moeder ineens vanuit de keuken...


    xD hahahaha fouttt!!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Don't put your ass in my face D: Rare kat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet zeker dat jullie mij lager gaan geven dan ik verdien. (cat)


    •*• Lululu •*•