• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 0:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    en zo word je opeens hartstikke onzeker. Niet leuk nee!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb er echt de zin en motivatie niet meer voor. Ik heb nog nooit zo'n slecht gevoel gehad over economie en als ik het nu al niet snap, dan snap ik het morgen zeker niet. Voor niks de hele dag er aan besteed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet niet wat ik er van moet denken, hmm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vanavond weer Under the Dome! _O_


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zaterdag 11 maanden met mijn Lieverd :3 Gosh...iets leuks verzinnen is moeilijk

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 19:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    Zaterdag 11 maanden met mijn Lieverd :3 Gosh...iets leuks verzinnen is moeilijk


    Aww c;
    Ik ben blij voor je


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    (...)

    Aww c;
    Ik ben blij voor je


    Dankjewel :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik kan echt zo boos worden als mensen Hermione verkeerd uitspreken :'D. Zeg dan ook gewoon Hermelien.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En de nieuwe generatie neemt het over. Het is veranderd.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    *Rent weg van de computer*
    Volgens mij gaat zo Q ontploffen.
    Meteen een reden om aan m'n huis/leerwerk te beginnen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh my god, whyyy?


    Caution first, always.

    Volgens mij moet het 'Run Wild' zijn en niet 'Rund Wild' of niet soms?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Alexander Koch is zooo leuk! Alleen al voor hem zou ik UtD helemaal opnieuw kijken vanaf de eerste tot de laatste aflevering!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Master of Google searching.

    Ik heb een hekel aan JB en 1D halen rotstreken uit-topics, maar toch moet ik er elke keer in regageren. :$


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it