• Fuk mijn moeder ¬¬'
    Egt man ,ik haat haar, Het enige wat se kan is alles op mij afreageren waneer zei chaggie is ,en als ze der zin in heeft ben ik opeens een slet.
    En ik jank mij zovaak in slaap door haar en zei kan niet eens 1 ding voor mij doen!
    En dan maar zeiken dat ik een verwend kreng en alles ben.. Waarom heeft dat wijf überhaud kinderen genomen? Mijn zusje behandelt ze nog wel normaal een beetje ,maar dat wijf is ook geak wnt die slaat mij altijd >< en om mij geeft ze geloofik geen eens een flikker ,, Waarom leef ik eigenlijk?
    En niet gaan denken dat ik nu gelijk zelfmoord ga plegen fseu! of zeggen dat ik een aandachttrekker ben ,maar hseu mag sij mijn leven wel verzieken ,en als ik 1 ding aan haar vraag zit ze me gewoon keihard uittelachen! van je moeder moet je het maar hbben..


    Crack a bottle

    Kom mr nr mij toe doet mijn ma ook en dan lopen we samen weg naar amerika n_n of engeland,duitsdland,belgie,rusland,slovenie,polen,griekenland,cuba,canada,mallorca,vietnam
    en ga so mer door x3


    We can only learn to love by loving.

    Kom mr nr mij toe doet mijn ma ook en dan lopen we samen weg naar amerika n_n of engeland,duitsdland,belgie,rusland,slovenie,polen,griekenland,cuba,canada,mallorca,vietnam
    en ga so mer door x3

    Ghehe, kom naar mij toe in Polen. Gaan we het buitenhuis van mijn opa en oma in pikken samen met ubersexy hond x3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ah meis, tis kut..
    En nu ik niet weten wat te doen voor jou! ><
    Dus,, als ik jou ergens mee kan helpen jij zeg moet! <333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)
    Ghehe, kom naar mij toe in Polen. Gaan we het buitenhuis van mijn opa en oma in pikken samen met ubersexy hond x3

    dies pas goe idee x333333
    latenw e doen x3
    nu snel nu mijn ouders er niet sijn gheghe


    We can only learn to love by loving.

    Das omfg kudt natuurlijk, ik weet niet of praten helpt natuurlijk.. omdat je als je iets aan der vraagt ze je uitlacht -_-' Soo, i donnuww ! Mijn moeder zelf is ook zwaar kudt kudt kudt !! erger ik em ook de klere aan.. maar dat van dat slet enzo.. ik vind het wel heel erg dat ze zo tegen je doet.. ik weet helemaal zeker dat je dat totaal niet verdient !! Als ik bijv. ruzie heb.. ben ik een trut of un kudtwijf -_-" Niet dat dat geweldig is.. maar het kan natuurlijk altijd erger.. ik vind hyet echt scheisse enzo dat ze zo tegen je doet.. misschien asl ej er met je pa over praat dat hij dan weer met je moeder kan gaan praten ofso ? En anders kan je het met je leraren over hebben?

    Xx: Momo(H)(flower)


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Neej kom aar mij!
    INBelgië x]
    Maar ach lief, dit isecht kut!
    IK ZOUNIET WETEN wat ik numoet zggen[/Sory vor grotelettrs maar m'n toetsenbord doet raar --']

    (...)
    dies pas goe idee x333333
    latenw e doen x3
    nu snel nu mijn ouders er niet sijn gheghe

    Kom dan hierheen ¬¬'
    En, chantou, als je wat kwijt wilt.. Ik leef!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ThnQ kindjes ,
    En praten helpt egt neit ,, Ik hb me vorig jaar danksij haar dus ook gesneden ,, en toen deed ze opeens wel normaal ,Bijna alsof se egt om me gaf >< en toen was ik duss opgehouden en toen begon alles weer ..


    Crack a bottle

    welkom bij de depri-moeder club ¬¬


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ThnQ kindjes ,
    En praten helpt egt neit ,, Ik hb me vorig jaar danksij haar dus ook gesneden ,, en toen deed ze opeens wel normaal ,Bijna alsof se egt om me gaf >< en toen was ik duss opgehouden en toen begon alles weer ..


    o my god het lijkt mijn ma net wel.. die doet nu ook opeens normaal sinds dak tegen der heb staan schreeuwen datk dood wil o_o mr nu wordt se ookal weer sichself want se begint alweer kut tegen me te doen ;l


    We can only learn to love by loving.

    Ö vet erg voor je :3
    Maar k zou niet weten wat ik zou kunnen doen voor je, niks denk ik :[


    The sag in my swag <3

    (...)

    o my god het lijkt mijn ma net wel.. die doet nu ook opeens normaal sinds dak tegen der heb staan schreeuwen datk dood wil o_o mr nu wordt se ookal weer sichself want se begint alweer kut tegen me te doen ;l


    Egt hea , Als je zelfmoordneigingen begint te vertonen geven ze opeeensn wel om je ><


    Crack a bottle

    (...)

    Egt hea , Als je zelfmoordneigingen begint te vertonen geven ze opeeensn wel om je ><


    ja ;l
    weetje volgens mij heeft se ook aan mijn spullen geseten laatst O_o want mijn schrift waarin ik altijd schrijf alsk boos of depri ben lag in 1 x niet meer achter mijn boxen vn radio o_o


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ja ;l
    weetje volgens mij heeft se ook aan mijn spullen geseten laatst O_o want mijn schrift waarin ik altijd schrijf alsk boos of depri ben lag in 1 x niet meer achter mijn boxen vn radio o_o


    Ik gaa dan ook altijd sgrijven en toen ging mij susje dat jatten en keihard oplezen ><
    Ik was egt kwaad op haar man ,en toen sloeg ik haar en toen kwam me ma weer: Ja kun je niks anders dan je zusje pijn doen ,jij verwend kreng
    enseu><


    Crack a bottle

    (...)

    Ik gaa dan ook altijd sgrijven en toen ging mij susje dat jatten en keihard oplezen ><
    Ik was egt kwaad op haar man ,en toen sloeg ik haar en toen kwam me ma weer: Ja kun je niks anders dan je zusje pijn doen ,jij verwend kreng
    enseu><

    jouw ma is nog erger dan de mijne volgens mij O_o


    We can only learn to love by loving.