• Fuk mijn moeder ¬¬'
    Egt man ,ik haat haar, Het enige wat se kan is alles op mij afreageren waneer zei chaggie is ,en als ze der zin in heeft ben ik opeens een slet.
    En ik jank mij zovaak in slaap door haar en zei kan niet eens 1 ding voor mij doen!
    En dan maar zeiken dat ik een verwend kreng en alles ben.. Waarom heeft dat wijf überhaud kinderen genomen? Mijn zusje behandelt ze nog wel normaal een beetje ,maar dat wijf is ook geak wnt die slaat mij altijd >< en om mij geeft ze geloofik geen eens een flikker ,, Waarom leef ik eigenlijk?
    En niet gaan denken dat ik nu gelijk zelfmoord ga plegen fseu! of zeggen dat ik een aandachttrekker ben ,maar hseu mag sij mijn leven wel verzieken ,en als ik 1 ding aan haar vraag zit ze me gewoon keihard uittelachen! van je moeder moet je het maar hbben..


    Crack a bottle

    Ik heb dus ongeveer het zelfde probleem, alleen heb ik niet een zusje dat wél alles goed kan doen. Je kan er niet heel veel aandoen.. ik zit bij een psychiator, dat niets helpt, dus dat kan ik je ook niet echt als tip geven. Alleen zou je misschien alles moeten proberen te negeren, wat natuurlijk erg moeilijk is.
    Veel sterkte :')


    Ik zit bij jeugdzorg.Ö
    en dat helpt ook NIKS Ö


    Winter is coming.

    Oeps x]
    Ik kan beter niet 2x klikken op plaats reactie x]


    Winter is coming.

    (...)

    Ik zit bij jeugdzorg.Ö
    en dat helpt ook NIKS Ö
    Die psychiatoren, en andere adviesgevers, snappen die problemen gewoon niet... En ze verklaaren je véél te snel depressief, en ze schuiven je allerlij pillen toe, waarvan je alleenmaar moe word.