• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Foxfire schreef:
    (...)

    Haha jaa, opzich heb ik vorige keer geen mensen ontmoet ofzo, of mee gepraat.
    Er lopen ook mensjes met *free hugs* brodjes rond vaak :p
    Hihi leuk ^^ nee klopt ik vond de prijzen ook nog wel meevallen, heb wel voor 2 van die figuurtjes 30 euro betaald.

    Lijkt me wel vet áls ik volgende keer wel gasai's zie met 5 op de foto tegaan ofzo haha.
    Wel jammer dat ik eigenlijk geen foto's heb gemaakt was ook nauwelijks te doen zonder flits omdat alles bewoog.
    Jaa heel veel mensen leven zich echt in op de rol. Vindt ik wel leuk, zag toen de joker en batman, die kwam elkaar tegen en gingen een heel
    gesprek aan met elkaar terwijl ze improviseerden. Heb ik nog gefilmd. Met de stem, etc. en de cosplays waren ook heel goed.

    Klopt zo jammer van de prijzen! Of je zou het zelf moeten maken, ken veel mensen die dat doen maar zo creatief ben ik niet geloof ik =/

    Dit had ik vorige x gekocht.




    Lees je ook veel mangas dan? Want dat doe ik opzich eigenlijk niet.


    Hahah jaa klopt dat zag ik ook op het con dat Cloud Strife en Sephiroth van Final Fantasy VII elkaar tegen kwamen en dan heel nuchter reageerde met Hey! Hey! en dan zo'n hand gebaar naar elkaar maken en gewoon nuchter verder lopen hahaha xd Ik lag echt plat toen ik dat zag, want Cloud is protagonist en Sephiroth antagonist, dus dat was echt geweldig om te zien xd hahaha

    Ik heb de Joker ook gezien op Nishicon, haha, die hield me zelfs tegen op de gang samen met heel wat andere mensen. Dat was ook wel grappig, omdat ze even een foto wilde maken en daarna leefde die Joker zich echt goed weer in in zijn rol xd Was echt een beleving om dat te zien.

    Awesome! Sword Art Online :O Die heb ik ook gezien en ik dacht eraan om die te kopen, maar ik heb amper plek op mijn kamer daarvoor. Maar als ik ooit op kamers ga of eigen appartement heb dan wil ik wel posters of dat awesome doek wat jij hebt van sword art online. Die is echt geweldig en Higurashi! Ziet er echt leuk uit :)

    Ik lees eigenlijk geen manga;s, maar ik heb tot op heden 2 uitzonderingen en dat zijn Naruto (tja, omdat ik wil weten wat er verder gebeurd in die anime en het heel lang duurt voor de afleveringen er zijn xd) en Angel Beats! (een geweldige anime waar ik natuurlijk ook de manga van wil lezen). miss wil ik Nana erbij nemen als 3e manga, maar daar ben ik nog niet zo zeker over. Ik kijk nog wel :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Nou ja, de speeches telkens is een voorbeeld xd Ik denk één keer kan, maar ze komen wel vaak aanbod die speeches, tenminste tot wat ik heb gezien en dat zijn 6 aflevering tot nu toe. Ik ga ff spoilen over de eerste 6 afleveringen, dus zet mijn commentaar even in een spoiler neer xd

    Dan vind ik ook dat het motief en de motivatie van iedereen aardig snel naar voren komt, terwijl je dat ook beter kan opbouwen.
    Ik merk al snel dat Armin zich altijd een last voelt, Mikasa die wilt Eren beschermen, omdat hij haar in het verleden altijd beschermde en Eren wilt gewoon wraak voor de dood van zijn moeder.
    Het zijn alle 3 goede thema's, maar die weet je al bij aflevering 3 en als je het thema met een relatief korte opbouw gebruikt dan kan de schrijver zich het onnodig lastig maken om hier verder op te borduren, maar ik kan nog niet zeggen of dat goed of slecht gaat, want ben pas bij 6 hè :p

    Voor de rest dacht ik bij Mikasa's backstory echt van, was het niet relevant om dit vooraf te vermelden? xd Hoewel dat op zichzelf staand geen fout is, maar meer iemands stijl. Ik dacht alleen dat het handiger is om dit vooraf miss aan de kijker t evertellen, omdat je dan zo de gevoelens opbouwt . Momenteel komen de gevoelens van elk thema slecht vanuit één kant zeg maar. Bij Eren omdat je meemaakt dat die moeder wordt opgegeten door die titan, maar stel dat je de backstory van Mikasa vooraf doet dan komt het wat minder als achteraf informatie en dan voel je de gevoelens opkomen van twee kanten. Van het moment zelf en de backstory waarin Eren al snel merkt hoe erg deze wereld is en als je dan nog even een mooi link bouwt tussen Eren die voor het eerst (denk ik) iemand vermoord en zijn wraakgevoelens tegen de titans, dan heb je een hele mooie opbouw. Maar dat is mijn mening xd

    Voor de rest vond ik het wel goed gedaan dat ze Eren niet gelijk overpowerd maken en dat die alles kan, maar ik vond het een beetje zwak, hoewel anderen dat kunnen ervaren als goed, dat ze als excuus gebruiken dat die riem stuk was en dat hij het dan opeens wel kan. Dat vond ik een beetje jammer, omdat het eigenlijk hetgene wat ze opbouwden, Eren als de doorzetten, degene zonder talent maar met hard werken er ook wel kwam, een beetje lieten instorten. Dat vond ik persoonlijk wat jammer.


    Dit zijn denk ik wel de punten die mij het meest opvielen, maar dat is mijn persoonlijke mening erover en ik herhaal dat ik dit echt een geweldige serie blijf vinden met een goede soundtrack en een geweldig character development, maar het heeft ook zo zijn schoonheidsfoutjes. Het is tevens ook een serie die veel risico neemt dat ik erg prijs en erg goed van de schrijvers vind, maar daar maak je soms wat foutjes in wat helemaal niet erg is, want de perfecte serie bestaat eigenlijk niet. Ik bewonder de risico die de schrijvers in hun plot stoppen en vind het plot af zichzelf staand een goede opbouw hebben en ze denken goed na over alles en ze maken de personages erg likeable. Ik vind dat ze ook echt veel moeite in de personages hebben gestopt en ze zijn ook goed gelukt, want je leeft echt goed met ze mee en ik vind ze aardig in de buurt komen van realistisch. :) Dus is een goede serie, dat ontken ik ook helemaal niet.


    Je moet sowieso eerst de anime even af zien. :'D.
    Want veel dingen die je zegt keren nog terug in de anime, ook met betrekking tot de personages. Vooral Armin maakt nog een huge character development mee.
    Dat van Mikasa ben ik niet met je eens. Op deze manier dwingt de schrijver je namelijk na te denken en theorieën te maken over Mikasa, voordat je de waarheid krijgt. Ik vind het heel goed om de kijker/lezer na te laten denken in plaats van dat je hem alles cadeau geeft.
    Oh en dat van Eren en die touwen... wacht maar af. Not sure of dat nou in de anime of manga was, maar het komt nog terug.
    Sowieso ben je nu nog niet bij het belangrijkste deel van het plot. ;p Dus ga eerst maar snel kijken. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Foxfire zei je nou dat je Yuno niet gezien had bij Abunai? ;o Ik heb er echt wel zes gezien volgens mij... En sowieso heel veel Shingeki cosplay, dat was echt awesome. c:
    Ik wil echt een keer Mikasa of Sasha cosplayen. En ik wil ook een keer the Will of the Abyss doen uit Pandora Hearts. ^^ Maar dat zullen niet veel mensen kennen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Je moet sowieso eerst de anime even af zien. :'D.
    Want veel dingen die je zegt keren nog terug in de anime, ook met betrekking tot de personages. Vooral Armin maakt nog een huge character development mee.
    Dat van Mikasa ben ik niet met je eens. Op deze manier dwingt de schrijver je namelijk na te denken en theorieën te maken over Mikasa, voordat je de waarheid krijgt. Ik vind het heel goed om de kijker/lezer na te laten denken in plaats van dat je hem alles cadeau geeft.
    Oh en dat van Eren en die touwen... wacht maar af. Not sure of dat nou in de anime of manga was, maar het komt nog terug.
    Sowieso ben je nu nog niet bij het belangrijkste deel van het plot. ;p Dus ga eerst maar snel kijken. ^^


    Haha, miss is het handiger dan ik kritisch wordt als ik hem helemaal heb afgekeken, is denk ik ook handiger.
    Ik had zoiets ook met Angel Beats, dan schrijf je een fout heb en even later wordt dan alles uitgelegd en kras je hem dan door, figuurlijk gezien dan he xd
    Haha, vind dat soort series altijd wel grappig, als er later een goede uitleg komt waarom de schrijver daarvoor heeft gekozen, dus ik ben benieuwd en ik ga het zien. Ik heb morgen school, dus dan kan ik mooi verder kijken xd Maar ik ben benieuwd, want ik ben nog steeds opzoek naar die ene anime die mijn lijstje van 10'en komt versterken. Ik heb alleen Angel Beats! en Clannad After story, dus wordt tijd voor wat gezelschap voor die twee :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Haha, miss is het handiger dan ik kritisch wordt als ik hem helemaal heb afgekeken, is denk ik ook handiger.
    Ik had zoiets ook met Angel Beats, dan schrijf je een fout heb en even later wordt dan alles uitgelegd en kras je hem dan door, figuurlijk gezien dan he xd
    Haha, vind dat soort series altijd wel grappig, als er later een goede uitleg komt waarom de schrijver daarvoor heeft gekozen, dus ik ben benieuwd en ik ga het zien. Ik heb morgen school, dus dan kan ik mooi verder kijken xd Maar ik ben benieuwd, want ik ben nog steeds opzoek naar die ene anime die mijn lijstje van 10'en komt versterken. Ik heb alleen Angel Beats! en Clannad After story, dus wordt tijd voor wat gezelschap voor die twee :P


    Mirai Nikki heeft misschien ook wel wat potentie om op jouw lijstje te komen. (': Bij mij heeft-ie sowieso een tien, maar ik ben wat minder kritisch dan jij xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Mirai Nikki heeft misschien ook wel wat potentie om op jouw lijstje te komen. (': Bij mij heeft-ie sowieso een tien, maar ik ben wat minder kritisch dan jij xd.


    Haha, jaa, ik ben erg kritisch en je krijgt niet zomaar een 10 bij mij. :P
    Maar ik hoor idd ook hele goede dingen over mirai nikki en de yandere queen Gasai Yuno.
    Ben eigenlijk wel benieuwd, maar het is een van die nog zovele anime's die ik nog moet zien xd
    Echt verschrikkelijk, als je nog zoveel moet kijken, maar zo weinig tijd hebt xd

    Ik stop met school en ga full time anime kijken haha xd dat is de enige oplossing xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Haha, jaa, ik ben erg kritisch en je krijgt niet zomaar een 10 bij mij. :P
    Maar ik hoor idd ook hele goede dingen over mirai nikki en de yandere queen Gasai Yuno.
    Ben eigenlijk wel benieuwd, maar het is een van die nog zovele anime's die ik nog moet zien xd
    Echt verschrikkelijk, als je nog zoveel moet kijken, maar zo weinig tijd hebt xd

    Ik stop met school en ga full time anime kijken haha xd dat is de enige oplossing xd

    Dat lijkt mij een geweldig idee ;D
    en daar gewoon werk van maken.. Man dan werd ik rijk o-o...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Dat lijkt mij een geweldig idee ;D
    en daar gewoon werk van maken.. Man dan werd ik rijk o-o...


    Haha jaa he. xd
    Nu alleen nog sponsors vinden die mij willen financieren met dit plan.
    Ik weet zeker dat ze allemaal in de rij zullen staan om mij te helpen xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oeh, ik doe ook met jullie mee! ;D
    Ik loop ook alweer achter met anime's van deze week. XD Heb al wel Diabolik Lovers gezien. Ergens gisternacht. Op m'n mobiel. Oh god. xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Oeh, ik doe ook met jullie mee! ;D
    Ik loop ook alweer achter met anime's van deze week. XD Heb al wel Diabolik Lovers gezien. Ergens gisternacht. Op m'n mobiel. Oh god. xd


    Vertel je mening ;D Niet die van de eerste 5 minuten, maar daarna xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Vertel je mening ;D Niet die van de eerste 5 minuten, maar daarna xd.


    Ah ja, eerste vijf minuten, Shuu liep een beetje achter op z'n broertjes, dus moest-ie d'r ook weer even flink leegzuigen op drie plekken...
    Maar daarna werd het echt zo spannend. D: Ik dacht eigenlijk al wel dat Yui iets met die paarsharige moeder te maken had, maar niet dit. D: Echt de hele anime had zo spannend moeten zijn XD. En toen was de episode echt veel te snel klaar, toen het afgelopen was zat ik ook echt zo te kijken van 'wat. Dat waren geen 25 minuten.' Maar ja, toen herinnerde ik me dat Diabolik Lovers altijd maar 15 min duurt per ep. xd
    En Ayato begint echt steeds leuker te worden! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik moet Mirai Nikki nog steeds afkijken... ._.

    Zonde dat die blinde speler meteen dood ging, I liked him.


    I live for the applause, you will die for it.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ah ja, eerste vijf minuten, Shuu liep een beetje achter op z'n broertjes, dus moest-ie d'r ook weer even flink leegzuigen op drie plekken...
    Maar daarna werd het echt zo spannend. D: Ik dacht eigenlijk al wel dat Yui iets met die paarsharige moeder te maken had, maar niet dit. D: Echt de hele anime had zo spannend moeten zijn XD. En toen was de episode echt veel te snel klaar, toen het afgelopen was zat ik ook echt zo te kijken van 'wat. Dat waren geen 25 minuten.' Maar ja, toen herinnerde ik me dat Diabolik Lovers altijd maar 15 min duurt per ep. xd
    En Ayato begint echt steeds leuker te worden! ;D


    Woww nog niet over na gedacht dat hij wilde inhalen ;o Zo dacht Subaru vorige week zeker ook ;o.
    En over Yui had ik ook zo iets i gedachten of dat ze een soort van reïncarnatie was of zo.. Niet een volslagen vreemde xd.
    Ayato word inderdaad steeds leuker ;D Hij ging gelijk zoeken en alles en ik was van; Ahww!!

    Maar dat van dat 'This nog geen 25 minuten' had ik niet echt, maar wel bij Phi Brain.. Zat zo aandachtig te kijken en ze waren in een puzzel BAM overvrolijke muziek..

    Mja nappy time. Slaap smakelijk mensjes!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rivaille schreef:
    Ik moet Mirai Nikki nog steeds afkijken... ._.
    Zonde dat die blinde speler meteen dood ging, I liked him.


    Doen! Het is zo'n awesome anime. c:

    @Shion Jah, inderdaad! Hij was zo schattig. ;D
    Ben echt benieuwd hoe de anime gaat eindigen ;o.
    & die anime ken/kijk ik niet...
    Welterusten! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik twijfel nog, San is toch voor jongens en Chan voor meisjes?
    Dus het is toch Asuna Chan ipv Asuna san , of naja ik weet niet niet.
    Heb het wel opgezocht, maar was nog niet echt duidelijk voor me.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt