• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wacht... Ik zat Junjou Romantica te kijken. Nu word ik afgeleid door al die AMV's XD. En ik moet ook nog gaan slapen enzo vandaag... Damnit. XD
    Is die andere trouwens ook leuk, Shion? Die ene waar jij het over had dat er iets met een boekenwinkel was en die je had verward met Junjou Romantica? - Ja, ik ben de naam vergeten -


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Taka schreef:
    Nouhou xd Ik wil een anime maken, maar ik kan niet tekenen xd
    Dat is best een groot probleem als je een anime wilt maken haha.
    Dan moet ik het maar bij schrijven houden, want dat gaat hem niet worden.


    Dat is nou precies mijn probleem. Het lijkt altijd net alsof alle manga/anime fans geweldig kunnen tekenen en dan kunnen ze allemaal awesome manga tekenen en dan ben ik zo vreselijk jaloers, want ik kan niet tekenen. XD Zo niet eerlijk...
    Dan zit er maar één ding op: een boek schrijven en daarvan een anime laten maken. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Maar ik ga nu afsluiten en slapen want het is laat. (': Duuuus, oyasuminasai minna-san~. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat is nou precies mijn probleem. Het lijkt altijd net alsof alle manga/anime fans geweldig kunnen tekenen en dan kunnen ze allemaal awesome manga tekenen en dan ben ik zo vreselijk jaloers, want ik kan niet tekenen. XD Zo niet eerlijk...
    Dan zit er maar één ding op: een boek schrijven en daarvan een anime laten maken. :Y)


    Hhaha jaa idd. Ik zie echt duizenden fans die echt de mooiste kunstwerken op papier zetten en ik kan nog geen eens een dango tekenen uit Clannad xd hahaha, echt slecht in tekenen ben ik. Ik weet dat ik het wel zou kunnen animeren en zo en heb het adobe pakket, waarmee ik die anime prima mee zou kunnen maken maar ja xd dan heb je weer het punt dat je niet kan tekenen. Echt zo halen.

    Dus ja, dan heb ik geen andere keus dan bestseller schrijver worden, zodat mijn boek een anime wordt xd haha. Maar een boek schrijven is ook echt ontzettend moeilijk zeg, k loop steeds vast op me eigen onzekerheid of ben gewoon te kritisch, waardoor ik telkens overnieuw begin. Zo irritant,, dus van het boek komt ook nog niet echt veel haha xd Ben al lang bezig, maar eigenlijk kom ik qua het schrijven ervan nog niet echt ver.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    Wacht... Ik zat Junjou Romantica te kijken. Nu word ik afgeleid door al die AMV's XD. En ik moet ook nog gaan slapen enzo vandaag... Damnit. XD
    Is die andere trouwens ook leuk, Shion? Die ene waar jij het over had dat er iets met een boekenwinkel was en die je had verward met Junjou Romantica? - Ja, ik ben de naam vergeten -


    Ik vind van wel ;d. Het heeft naar mijn mening veel weg van Junjou Romantica. -Akihiko komt geloof ik zelfs ook eventjes voor in 1 van die episodes-

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 23:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    Maar ik ga nu afsluiten en slapen want het is laat. (': Duuuus, oyasuminasai minna-san~. ^^


    oyasumi nasai!
    ii yume mitene.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Hhaha jaa idd. Ik zie echt duizenden fans die echt de mooiste kunstwerken op papier zetten en ik kan nog geen eens een dango tekenen uit Clannad xd hahaha, echt slecht in tekenen ben ik. Ik weet dat ik het wel zou kunnen animeren en zo en heb het adobe pakket, waarmee ik die anime prima mee zou kunnen maken maar ja xd dan heb je weer het punt dat je niet kan tekenen. Echt zo halen.

    Dus ja, dan heb ik geen andere keus dan bestseller schrijver worden, zodat mijn boek een anime wordt xd haha. Maar een boek schrijven is ook echt ontzettend moeilijk zeg, k loop steeds vast op me eigen onzekerheid of ben gewoon te kritisch, waardoor ik telkens overnieuw begin. Zo irritant,, dus van het boek komt ook nog niet echt veel haha xd Ben al lang bezig, maar eigenlijk kom ik qua het schrijven ervan nog niet echt ver.


    Klopt ja. Ik heb heel erg dat ik er geen einde aan kan maken. :/ Ik heb een verhaal waar ik nu al sinds de vierde (ik ben nu eerstejaars op de universiteit) mee bezig ben, ik zit nu in deel twee, en ik heb wel duizend ideeën over wat ik allemaal nog kan laten gebeuren, maar ik weet gewoon niet hoe ik het moet laten eindigen, want mijn originele idee kan niet meer, omdat ik daar te ver van ben afgeweken. xd
    Maar van oefenen word je alleen maar beter en misschien is het boek dat je nu schrijft niet het boek dat je ooit kunt uitbrengen, maar het helpt je wel aan meer ervaring voor dat ene boek dat je op een dag kan gaan uitgeven. ^^ Dat is hoe ik er altijd over denk. (:
    Mijn doel is echt om één van de weinige Nederlandse fantasy/sci-fi boeken uit te geven, hehe. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Klopt ja. Ik heb heel erg dat ik er geen einde aan kan maken. :/ Ik heb een verhaal waar ik nu al sinds de vierde (ik ben nu eerstejaars op de universiteit) mee bezig ben, ik zit nu in deel twee, en ik heb wel duizend ideeën over wat ik allemaal nog kan laten gebeuren, maar ik weet gewoon niet hoe ik het moet laten eindigen, want mijn originele idee kan niet meer, omdat ik daar te ver van ben afgeweken. xd
    Maar van oefenen word je alleen maar beter en misschien is het boek dat je nu schrijft niet het boek dat je ooit kunt uitbrengen, maar het helpt je wel aan meer ervaring voor dat ene boek dat je op een dag kan gaan uitgeven. ^^ Dat is hoe ik er altijd over denk. (:
    Mijn doel is echt om één van de weinige Nederlandse fantasy/sci-fi boeken uit te geven, hehe. (':


    Bij mij is het meestal zo dat ik erg kritisch ben over het begin en zelfs zo kritisch dat ik vaak niet verder kom dan 15.000 a 20.000 woorden en dat is best balen, als je echt niet verder komt dan dat. Ik heb enkele boeken geschreven van al rond de 100.000 woorden, maar die zijn gewoon echt niet goed genoeg. Dat vind ik gewoon prutwerken xd Ik ben erg lang bezig met het schrijven van een eigen boek en wat je zegt klopt, dat al die ervaring zich uiteindelijk uit zal betalen in je boeken, maar het is wel frustrerend dat je soms vroegtijdig aan je boek moet stoppen door een enorme fout die je hebt gemaakt. De irritantste eigenschap die je als schrijver kan hebben is perfectionisme, maar het is tegelijkertijd wel mijn beste.

    Mijn doel is ook om een goede Nederlands fantasy boekenserie ooit uit te geven, maar zoals het er nu nog uitziet, gaat daar nog heel veel tijd in zitten. Hoewel ik denk dat ik nu een aardig goed idee heb, waar ik mee verder kan, hopelijk lukt het deze keer wel :) Maar ik zou het ook niet erg vinden om het verhaal te maken in anime stijl, als ik ooit daar de kans voor krijg om een anime van mijn verhaal te maken, zal ik dat best weleens willen doen. Alleen tja, zolang ik zo slecht blijf in tekenen, gaat een anime ervan maken het niet worden xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    @Parachutes, ik snap wel waarom je Soubi eerst niet echt mocht xd.
    Ritsuka ik hou van je blabla Ritsuka hou van je..
    Hou van je.. -kus- -kus- -verdwijnt vervolgens een week- Ritsuka, hou je van me?
    Yo Ritsuka schiet even een oorbel in mijn oor. Ritsuka ik hou van je.

    Seimei geeft nu een goede uitstraling.

    In de manga word hij gewoon een dick..


    Wel grappig dat de meeste zeggen dat ze met elkaar uit gaan terwijl het jongens zijn.. Meestal flippen ze nogal..

    Yuiko ook gelijk; Kom naar mijn huis! Niemand is thuis dus het is goed toch? ;d
    Hoezo dat klinkt verkeerd xd..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha ja, daarom mocht ik Soubi inderdaad niet zo. (':
    Hmm, ik heb eigenlijk de hele tijd al een dubbel gevoel bij Seimei gehad, vooral bij dat stukje in de laatste episode. :/ Ik ben wel echt heel benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat in de manga. Ik ben al aan het lezen, maar ben nu nog niet verder dan de anime is gekomen.
    Ik vind eigenlijk het enorme leeftijdsverschil vreemder dan dat boyxboy gedoe, om eerlijk te zijn xd. - Met dat mensen denken dat ze met elkaar uit gaan, bedoel ik. Maar als je erover nadenkt hebben ze in Junjou Romantica een groter leeftijdsverschil terwijl het daar minder opvalt, vind ik. :/ Ritsuka is gewoon nog heel erg jong. ><
    Ik heb Junjou Romantica nu af trouwens. ^^ En ik ben bezig met die andere, waarvan ik de naam nog steeds niet kan onthouden. ;p Ik vond Junjou heel erg leuk! En seizoen twee vond ik denk ik leuker, omdat dat ook meer te maken had met de familie van Akihiko enzo.
    Die andere vind ik tot nu toe ook heel erg leuk, misschien wel leuker dan Junjou, omdat ik dat gedoe met die manga uitbrengen enzo gewoon heel leuk vind om te zien. ^^
    Ik was wel echt een grote fan van Misaki, hij was zo grappig iedere keer, echt geweldig. :'D
    En Akihiko was ook leuk, sowieso. En die van het stel met Nowaki, maar dan die andere jongen, hem vond ik ook echt geweldig. xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarschijnlijk valt het daar minder op doordat de 1 niet 2x zo groot is als de ander zoals in Loveless. -Ik dacht eerst dat Ritsuka al 15 was ipv 12...-
    Oh bij Sekaiichi Hatsukoi 1 daarvan heeft dezelfde stem als Soubi ;d

    Nowaki nowaki, dat was die met het die vliegtuigjes in het begin toch? ;o
    Hmm zeker weten wat ik na Loveless Junjou Romantica weer ga zien..
    Maar seizoen 2 vond ik ergens ook leuker ;d Waarschijnlijk ook vanwege dat familie gedoetje & Akihiko was minder sjaggi achtig dan in seizoen 1...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha ja, dat vond ik ook over Akihiko XD.
    Wat ik wel heel leuk vond ook was dat stukje over toen Akihiko en die vliegtuig-jongen-maar-niet-Nowaki nog klein en schattig waren. ^^
    Ik dacht zoiets ook over Ritsuka, totdat ze ineens zeiden dat hij een Elementary Student was. Toen had ik al iets van wat... Hij is klein, oké, maar hij ziet er toch wel iets ouder uit dan dat. (': En dan had je Yuiko nog... Nope. Definitely not an Elementary School kid. O____o
    Oh ja, Sekaiichi Hatsukoi heette die... Ik wist dat het iets met 'First love' was, maar niet meer hoe de Japanse titel nou precies was xd.
    Wat. Dezelfde stem als Soubi? ;o Wie? Dat had ik nog niet gehoord! D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    OH WACHT ik weet z'n naam weer! ;o Hiroki! ^______^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Haha ja, dat vond ik ook over Akihiko XD.
    Wat ik wel heel leuk vond ook was dat stukje over toen Akihiko en die vliegtuig-jongen-maar-niet-Nowaki nog klein en schattig waren. ^^
    Ik dacht zoiets ook over Ritsuka, totdat ze ineens zeiden dat hij een Elementary Student was. Toen had ik al iets van wat... Hij is klein, oké, maar hij ziet er toch wel iets ouder uit dan dat. (': En dan had je Yuiko nog... Nope. Definitely not an Elementary School kid. O____o
    Oh ja, Sekaiichi Hatsukoi heette die... Ik wist dat het iets met 'First love' was, maar niet meer hoe de Japanse titel nou precies was xd.
    Wat. Dezelfde stem als Soubi? ;o Wie? Dat had ik nog niet gehoord! D:


    Uhu Hiriko ;D -Had ik net ook opgezocht-
    Ik weet eigenlijk ook niet of ik het precies hoorde.. Stemmen komen mij bekend voor en dan ga ik gewoon zoeken xd.
    Zoals die van Ritsuka heeft dezelfde stem uit iemand van Arata blablalbla
    en die Rood harige ehmm Natsuo die heeft dezelfde stem uit iemand van Devil & Realist.. Alleen die kon ik ook echt herkennen xd. -en iemand van 07-Ghost maar die kon ik nu niet zo herkennen. Weet niet meer hoe zijn stem klinkt-
    Mja die van Soubi ehm Takano/Saga Masamune. Als ik het mij goed herinner hoort hij bij het eerste stelletje die je te zien krijg..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ah ja, Takano hoort inderdaad bij het eerste - en leukste, alweer xd - stel. Maar ik zal zo eens opletten als ik weer verder ga kijken, want nu gaat er nog steeds geen belletje bij me rinkelen. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)